MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » ma jun 04, 2012 11:12 am

Zeux schreef:When will this fairy tale end?
Ik weet het niet maar die van de Orioles holt met een bloedgang naar het einde. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » wo jun 06, 2012 7:44 pm

BALTIMORE -- The Orioles selected Ryan Ripken, the son of iconic former Baltimore star Cal Ripken Jr., in the 20th round of the 2012 First-Year Player Draft on Wednesday.

The younger Ripken is a 6-foot-6, 205-pound first baseman from Gilman School in Baltimore. He is currently committed to play for the University of South Carolina.

Ryan Ripken hit .377 with 25 RBIs last season, adding a 4-1 record and 2.30 ERA on the mound.

Cal Ripken Jr. was inducted into the Hall of Fame in 2007 after spending his entire 21-year career with the Orioles. His father, Cal Sr., managed the Orioles for one full season and parts of two others. Ripken Jr.'s brother, Billy, played for the Orioles from 1987-92 and '96.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » do jun 14, 2012 11:24 am

Cain een PG en Dickey blijft verbijsterend goed gooien. One hitter en het Mets-record voor scoreless innings verbroken: 32 2/3 innings. Twaalf SO gisteren. Gooide iets van 75% strikes geloof ik. Echt een duivel op het moment met zijn knuckleball.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » vr jun 15, 2012 12:35 am

Orioles slopen Erik Bedard in de eerste inning. Was Bedard niet een Oriole ooit?

Mets sweep Rays in Florida. Raar team. Gooien het een paar keer weg tegen de Yankees en verliezen daardoor die serie 0-3, hebben daarvoor een zwakke serie tegen de Phillies, maar vegen nu Rays van de mat. Pfff.

zeux

Bericht door zeux » vr jun 15, 2012 1:39 am

Orioles 10-0 voor in de vijfde tegen Bucks. Zeven ER voor Bedard in iets meer dan 3 innings.

Welke pilletjes slikken die Orioles? ;-)

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr jun 15, 2012 8:52 am

Zeux schreef:Welke pilletjes slikken die Orioles? ;-)
Dat ga je vanaf maandag merken.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » za jun 16, 2012 8:47 pm

InnerHarbour schreef:
Zeux schreef:Welke pilletjes slikken die Orioles? ;-)
Dat ga je vanaf maandag merken.
Maandag tegen Dickey. Ik ben benieuwd of de O's hem wel kunnen raken. Hoeveel van deze spelers hebben al eens Wakefield voor de kiezen gehad?

zeux

Bericht door zeux » di jun 19, 2012 8:36 am

Gesweeped worden de Mets in ieder geval niet. :-)

Dickey weer complete game shutout, 1H, 2BB.

Is echt bezig met een ongelooflijke serie.

Vanavond Santana, dan hebben jullie veel meer kans. Hoorde gisteren trouwens stat dat O's 45% van de punten scoren via homeruns.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jun 19, 2012 5:58 pm

Ja die Dickey is goed bezig, zo goed is hij nog nooit bezig geweest. Een van de laatste, zo niet de laatste, knuckleballer. Is natuurlijk gelijk ook mede een verklaring. Niemand ziet die rotzooi die hij gooit op regelmatige basis nog. Maar chapeau, hij doet het geweldig.

Vanavond Hunter, ja dan weet je nooit welke Hunter er komt opdagen en morgen Matusz, kan alle kanten op al vind ik dat ze wel die serie moeten pakken, als je naat de uitslagen kijkt is er een groot verschil tussen de AL en die league waar ze een pitcher laten slaan.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » di jun 19, 2012 7:08 pm

Geheim van Dickey is dat hij op dit moment absolute controle heeft en ook in snelheden weet te variëren, zelfs met zijn knuckle.

Ik ben benieuwd wat Santana gaat doen. Die no hitter was leuk als persoonlijke prestatie, maar de twee wedstrijden erna waren waardeloos. Hopen dat hij hersteld is. Hoop niet dat hij zich geforceerd heeft met die no hitter.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jun 20, 2012 6:40 am

Pillen zijn in Atlanta het hotel blijven liggen.
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo jun 20, 2012 10:18 am

InnerHarbour schreef:Ja die Dickey is goed bezig, zo goed is hij nog nooit bezig geweest. Een van de laatste, zo niet de laatste, knuckleballer. Is natuurlijk gelijk ook mede een verklaring. Niemand ziet die rotzooi die hij gooit op regelmatige basis nog. Maar chapeau, hij doet het geweldig.
Zo te zien ben ik niet de enige die een hekel heeft aan knuckleballers.

Verder niks persoonlijks hoor, speelde hij bij de Angels dan zou er al een heel ander beeld ontstaan. :ajaxsmiley.gif:

zeux

Bericht door zeux » do jun 21, 2012 7:14 am

InnerHarbour schreef:Ja die Dickey is goed bezig, zo goed is hij nog nooit bezig geweest. Een van de laatste, zo niet de laatste, knuckleballer. Is natuurlijk gelijk ook mede een verklaring. Niemand ziet die rotzooi die hij gooit op regelmatige basis nog. Maar chapeau, hij doet het geweldig.

Vanavond Hunter, ja dan weet je nooit welke Hunter er komt opdagen en morgen Matusz, kan alle kanten op al vind ik dat ze wel die serie moeten pakken, als je naat de uitslagen kijkt is er een groot verschil tussen de AL en die league waar ze een pitcher laten slaan.
Sweep. :-)

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do jun 21, 2012 3:34 pm

Jammer IH, denk je een makkie te hebben, want interleague, krijg je pardoes een bezem in je ster geschoven. Hopelijk heeft Zeux er nog eentje over voor de BB.

Gisteren was Weavert weer terug van DL, en wat denk je? 6 inning shut out :) Ik blijf het een koning vinden!

zeux

Bericht door zeux » do jun 21, 2012 3:42 pm

Pettite - Niese --> Niese is wisselvallig, rond de zesde inning heeft hij moeite
Nova - Young ---> Young komt net terug van DL, nog niet up to par volgens mij
Sabathia - Dickey ---> nice matchup! :-)
R.A. Dickey, RHP
11-1, 2.00 ERA

Over his last six starts, Dickey is 6-0 with a 0.18 ERA in 48 2/3 innings. He has given up 21 hits, struck out 63 and allowed five walks. His 42 2/3 straight innings without an earned run are the most by a Mets pitcher since Dwight Gooden in 1985.
You can hate that knuckle, maar dit is wel errug goed.

Op NL-terrein. Sabathia aan slag. Yummie!

zeux

Bericht door zeux » za jun 23, 2012 1:33 am

Mets raken Pettitte flink in de eerste inning: 5 runs.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za jun 23, 2012 10:10 pm

Nog iets mee gekregen van Angels - Dodgers? Zo zie je ze niet vaak bij ons. Al gauw 0-5 achter, daarna naar 8-5. Stadion uit z'n dak, season series naar Anaheim. Zoals eigenlijk ieder jaar. Zou de LA Times het ooit in de gaten krijgen?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jun 24, 2012 10:27 am

Misschien probeert Anaheim iets te fanatiek gezien te worden als een LA-team. Zie o.a. de laatste naamswijziging. Als iemand mij vraagt wel team speelt er in LA zeg ik automatisch, de Dodgers, zelfde heb ik met San Fran, daar spelen de Giants, niet de A’s. Dus ik kan me goed voorstellen dat de LA Times de Dodgers als het home-team ziet.

Of bedoelde je dit niet?
YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma jun 25, 2012 1:17 am

Nou, ik zit er klaar voor hoor. Dickey-Sabathia. Eerste drie batters gingen smooth: 9 pitches, 7 strikes, 3 out.

Even de vieze smaak van de ugly seventh van gisteren wegspoelen met een mooie win zou prachtig zijn.

Highland Park, 12 years, vergezelt mij.

zeux

Bericht door zeux » ma jun 25, 2012 1:37 am

Tweede gaat niet zo goed...

Domme fout op een standaard play op eerste honk, waar Turner te laconiek gooit en Dickey de bal niet pakt. Meteen daarna passed ball. Vervolgens 4 wijd. En een hit. Honken vol. Maar dan - het is NL - komt Sabathia: prima play Wright, 3 out.

Die domme play zorgt ervoor dat Dickey ineens loopt te kloten. Hopelijk weet hij zijn focus weer te krijgen voor de derde. Dit was een rough inning.

zeux

Bericht door zeux » ma jun 25, 2012 1:58 am

Run. End of Dicky streak (nu op 44 2/3).
Helaas.
Dickey out of sync na die fout op één. Gooit veel te veel wijd.

zeux

Bericht door zeux » ma jun 25, 2012 2:00 am

En een 3-run homerun van Swisher. Not Dickey's night.

zeux

Bericht door zeux » ma jun 25, 2012 4:38 am

Mooi teruggekomen tot 5-5. Lousy bullpen kost ze weer de kop. 6-5 verlies.

Als de Mets enige hoop willen koesteren op de play-offs, dan zullen ze de bullpen moeten versterken rond de AS-break. Slechtse record van de MLB.

zeux

Bericht door zeux » ma jun 25, 2012 10:29 am

Closer Francisco op de 15day DL.
Hij begon ruk aan het seizoen, maar de laatste 10-15 wedstrijden ging het beter (al blijft hij veel lopers opgeven). Nu hebben we helemaal niks meer de komende weken. Cubs-Dodgers-Phillies komen eraan.

Feest

Bericht door Feest » ma jun 25, 2012 12:29 pm

Yanks gaan fluitend naar de pennant.

Plaats reactie