Ik weet het niet maar die van de Orioles holt met een bloedgang naar het einde.Zeux schreef:When will this fairy tale end?

Moderator: mods
Ik weet het niet maar die van de Orioles holt met een bloedgang naar het einde.Zeux schreef:When will this fairy tale end?
BALTIMORE -- The Orioles selected Ryan Ripken, the son of iconic former Baltimore star Cal Ripken Jr., in the 20th round of the 2012 First-Year Player Draft on Wednesday.
The younger Ripken is a 6-foot-6, 205-pound first baseman from Gilman School in Baltimore. He is currently committed to play for the University of South Carolina.
Ryan Ripken hit .377 with 25 RBIs last season, adding a 4-1 record and 2.30 ERA on the mound.
Cal Ripken Jr. was inducted into the Hall of Fame in 2007 after spending his entire 21-year career with the Orioles. His father, Cal Sr., managed the Orioles for one full season and parts of two others. Ripken Jr.'s brother, Billy, played for the Orioles from 1987-92 and '96.
Maandag tegen Dickey. Ik ben benieuwd of de O's hem wel kunnen raken. Hoeveel van deze spelers hebben al eens Wakefield voor de kiezen gehad?InnerHarbour schreef:Dat ga je vanaf maandag merken.Zeux schreef:Welke pilletjes slikken die Orioles? ;-)
Zo te zien ben ik niet de enige die een hekel heeft aan knuckleballers.InnerHarbour schreef:Ja die Dickey is goed bezig, zo goed is hij nog nooit bezig geweest. Een van de laatste, zo niet de laatste, knuckleballer. Is natuurlijk gelijk ook mede een verklaring. Niemand ziet die rotzooi die hij gooit op regelmatige basis nog. Maar chapeau, hij doet het geweldig.
Sweep. :-)InnerHarbour schreef:Ja die Dickey is goed bezig, zo goed is hij nog nooit bezig geweest. Een van de laatste, zo niet de laatste, knuckleballer. Is natuurlijk gelijk ook mede een verklaring. Niemand ziet die rotzooi die hij gooit op regelmatige basis nog. Maar chapeau, hij doet het geweldig.
Vanavond Hunter, ja dan weet je nooit welke Hunter er komt opdagen en morgen Matusz, kan alle kanten op al vind ik dat ze wel die serie moeten pakken, als je naat de uitslagen kijkt is er een groot verschil tussen de AL en die league waar ze een pitcher laten slaan.
You can hate that knuckle, maar dit is wel errug goed.R.A. Dickey, RHP
11-1, 2.00 ERA
Over his last six starts, Dickey is 6-0 with a 0.18 ERA in 48 2/3 innings. He has given up 21 hits, struck out 63 and allowed five walks. His 42 2/3 straight innings without an earned run are the most by a Mets pitcher since Dwight Gooden in 1985.