http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2253-5.php
Moderator: mods
Moeten ze vooral doen. Wij worden wel op eigen kracht kampioen.wimpey schreef:'Echte' psv-ers pleiten ervoor de wedstrijd tegen AZ te laten lopen, om 020 dwars te zitten.![]()
Erg vermakelijk dat forum, deze vond ik wel aardig:wimpey schreef:'Echte' psv-ers pleiten ervoor de wedstrijd tegen AZ te laten lopen, om 020 dwars te zitten.![]()
Ajax Rules schreef:Hoe kan iemand die cover hebben bedacht een paar dagen geleden? Ook op dat moment waren de uitgangspunten van PSV toch belabberd?
Het is overigens wel grappig dat die VI pas woensdag (toch?) in de winkel ligt, gisteren dus. Op slag achterhaald.
Alexander schreef:Die VI. Die moet ik hebben!
Nee, PSV heeft meer uitstekende wedstrijden gespeeld dit seizoen. Alleen spelen ze vaak de wedstrijd daarop weer bedroevend, niet voor niets krijgen ze het niet eens voor elkaar om 3 wedstrijden op rij te winnen. Dat is zelfs VVV gelukt volgens mij. Zoals ik al zei, PSV is het best presterende team in thuisduels. Daarom is het enorme verval in uitwedstrijden zo onbegrijpelijk.LucaS schreef:Misschien vertekende zondag ook een beetje?
Grappig stukje?Grappig stukje! Ben ik nou zo gek of is het wat overdreven om Cocu op basis van twee overwinningen (Heerenveen en Heracles) die tot een prijs leidden tot wondertrainer en groot succes uit te roepen?
Jouw blinde vlek richting Strootman is echt gigantischwimpey schreef:Strootman is gehyped en overschat. Zo traag als dikke stront en defensief absoluut onvoldoende.
gaizka schreef:Erg vermakelijk dat forum, deze vond ik wel aardig:wimpey schreef:'Echte' psv-ers pleiten ervoor de wedstrijd tegen AZ te laten lopen, om 020 dwars te zitten.![]()
2-1 voor PSV en volgende week gaan we weer op ons bek bij Roda. Tijd voor van Gaal. Weg met dat provinciale geklungel
Wil al die feyenoordfans nog wel zien als de 29e april met verlies tegen AZ een kampioensschap van ons kan uitgesteld worden of eventueel voorkomen.wimpey schreef:'Echte' psv-ers pleiten ervoor de wedstrijd tegen AZ te laten lopen, om 020 dwars te zitten.![]()
www.ad.nlVan Bommel bovenaan kort verlanglijstje PSV
Mark van Bommel moet komende zomer de belangrijkste aanwinst worden van PSV. Technisch manager Marcel Brands praat al maandenlang met de 34-jarige aanvoerder van het Nederlands elftal over een terugkeer naar Eindhoven.
Behalve Van Bommel hoopt Brands ook nog een rechtsback en wellicht een aanvaller te kunnen toevoegen aan de selectie. 'In dat kader verwachten we ook veel van ons aanvallende talent Memphis Depay. Verder verwacht ik geen grote paleisrevolutie zoals vorig jaar', aldus de manager van PSV.
Brands: 'Van Bommel moet er eerst voor zichzelf uitkomen of hij in Italië blijft of terugkeert naar Nederland. In dat geval heeft PSV zijn voorkeur. Als hij die keuze maakt, dan zullen we alles doen om er uit te komen. Ik probeer zo goed mogelijk Mark warm te houden en te maken voor PSV.' De Eindhovenaren hebben voor volgend seizoen al de Deense verdediger Mathias 'Zanka' Jörgensen vastgelegd.
Het seizoen van PSV dreigt opnieuw uit te lopen op een mislukking. Hoewel de ploeg uit Eindhoven afgelopen zondag de KNVB-beker veroverde, lijkt het echte doel opnieuw niet gehaald te worden. 'PSV wil meedoen om Champions Leaguevoetbal, maar na de nederlaag bij RKC wordt die kans wel heel klein', aldus Brands.
'We hebben in ieder geval de beker gepakt en daardoor een goed Europees ticket veiliggesteld, maar dat is niet het doel.'
Brands heeft de hoop opgegeven dat PSV in de laatste vijf wedstrijden minimaal 7 punten goedmaakt op koploper Ajax. 'De titel kunnen we vergeten en ook de tweede plaats wordt heel moeilijk, maar we zullen er tot de laatste speelronde vol voor blijven gaan. De wedstrijd zaterdag tegen AZ wordt héél belangrijk; als we die winnen, komt de tweede plaats weer in zicht. We hebben dit seizoen te veel tegengoals gekregen en geen serie neergezet van meer dan drie overwinningen achter elkaar. Ajax doet dat nu wel en die zijn binnen enkele weken van nummer vijf de gedoodverfde kampioen geworden. Zo snel kan het gaan.'
Ik vind hem gewoon niet bijzonder. Is ie ook niet trouwens. Hallo, psv staat met 35 miljoen aan geweldige aankopen 5e. Nou weet ik dat dat puur een mentaliteitskwestie is, maar qua voetballende kwaliteiten schort er m.i. her en der ook nog wel wat aan.Baseman schreef: Jouw blinde vlek richting Strootman is echt gigantisch
Die jongen is transfervrij.Baseman schreef: Labyad zal wel naar Sporting gaan, waarbij PSV hoopt nog een paar miljoen te kunnen vangen.
Net als bij Manolev zal het dringen worden.Zeefuik, Vukovic en Nijland zullen verkocht gaan worden.
Wees gerust. Maandag komt jiskefet met ajaxsupporters. Ze pakken gewoon de meest stomme supporters eruit om tv interessant te maken. Veel lachplezier maandagMarillion schreef:Ik zat even een stukje Voetbal International te kijken en was blijven hangen op RTL7. Zie ik een uitzending van voetbalfans over PSV supporters. Is dat nou Jiskefet of bestaan die gasten echt?
Me 2. Voor deze ene keer.Toppie schreef:Vanavond gaat de fooikeur uit naar pisvee
Klopt wel, maar je zou toch verwachten dat een Nederlandse topclub voldoende mentale kracht in een elftal heeft. Als je voldoende spelers hebt die evenwichtig en stabiel zijn en leiden door het goede voorbeeld te geven, die een wedstrijd lezen, die er op de belangrijkste momenten een schepje bovenop kunnen doen, die hun teamgenoten corrigeren. Als je dat in je elftal hebt heb je vanzelf ook een aanvoerder die dat aankan. Toivonen moet nog gecorrigeerd worden, gaat rare dingen doen als hij er een schepje bovenop wil doen, lijkt soms heel even een waas voor zijn ogen te krijgen, laat het vaak afweten in topwedstrijden, is veel met zichzelf bezig.Baseman schreef:Toivonen is dit seizoen (eindelijk) een van de betere spelers, daarbij scoort hij bijna altijd belangrijke goals (dit seizoen al 24 keer, en dat voor een aanvallende middenvelder). Aan hem ligt het niet.
Strootman is ontzettend belangrijk voor PSV, hij is ook een natuurlijke aanvoerder zogezegd.