PSV 2011-2012

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

wimpey

Re: PSV 2011-2012

Bericht door wimpey » do apr 12, 2012 6:22 pm

'Echte' psv-ers pleiten ervoor de wedstrijd tegen AZ te laten lopen, om 020 dwars te zitten. :biggrin.gif:

http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2253-5.php

LucaS

Bericht door LucaS » do apr 12, 2012 6:25 pm

Dat is toch wel heel sneu; als PSV van AZ wint, Ajax van Twente en AZ en Feyenoord tegen elkaar gelijk spelen, heeft PSV plaats 2 gewoon nog binnen handbereik.
I think I lost my fucking headache

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do apr 12, 2012 6:47 pm

wimpey schreef:'Echte' psv-ers pleiten ervoor de wedstrijd tegen AZ te laten lopen, om 020 dwars te zitten. :biggrin.gif:

Moeten ze vooral doen. Wij worden wel op eigen kracht kampioen.
Die kans op voorronde CL zou ik ook met een gerust hart laten lopen als m'n club er zo voor zou staan.
Nil volentibus arduum

gaizka

Bericht door gaizka » do apr 12, 2012 7:31 pm

wimpey schreef:'Echte' psv-ers pleiten ervoor de wedstrijd tegen AZ te laten lopen, om 020 dwars te zitten. :biggrin.gif:

Erg vermakelijk dat forum, deze vond ik wel aardig:

Sowieso hoort een sfeer als bij Feyenoord ofzo niet bij PSV. Eindhoven is de meest intelligente regio van de EU, dus zal ook de voetbalclub met deze mensen te maken hebben. Meer nuchtere mensen die denken voor ze doen. Dat hele felle supportersgebeuren past nu eenmaal beter bij de havens dan bij een net kantoor.

Het is dat we 2e moeten worden andes zou ik zeggen: faciliteer AZ deze wedstrijd en ga ajax nog te lijf. Die ratten redden het alweer met een b-elftal.
2-1 voor PSV en volgende week gaan we weer op ons bek bij Roda. Tijd voor van Gaal. Weg met dat provinciale geklungel

Wat hadden we allemaal een lol toen Ajax 7 jaar op rij de titel niet pakte.. Dat is ons nu wel vergaan nu wij voor het 4de jaar op rij de titel niet pakken. Och, nog 3 jaar te gaan

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » do apr 12, 2012 7:35 pm

Duivels staaltje absoluut briljant geniale marketing. Heel Amsterdam koopt 'm nu.
Ajax Rules schreef:Hoe kan iemand die cover hebben bedacht een paar dagen geleden? Ook op dat moment waren de uitgangspunten van PSV toch belabberd?

Het is overigens wel grappig dat die VI pas woensdag (toch?) in de winkel ligt, gisteren dus. Op slag achterhaald.
Alexander schreef:Die VI. Die moet ik hebben!
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Baseman

Bericht door Baseman » vr apr 13, 2012 7:00 am

LucaS schreef:Misschien vertekende zondag ook een beetje?
Nee, PSV heeft meer uitstekende wedstrijden gespeeld dit seizoen. Alleen spelen ze vaak de wedstrijd daarop weer bedroevend, niet voor niets krijgen ze het niet eens voor elkaar om 3 wedstrijden op rij te winnen. Dat is zelfs VVV gelukt volgens mij. Zoals ik al zei, PSV is het best presterende team in thuisduels. Daarom is het enorme verval in uitwedstrijden zo onbegrijpelijk.
Grappig stukje! Ben ik nou zo gek of is het wat overdreven om Cocu op basis van twee overwinningen (Heerenveen en Heracles) die tot een prijs leidden tot wondertrainer en groot succes uit te roepen?
Grappig stukje?
Dit is voornamelijk de fantasie van de schrijver en heeft weinig met de realiteit te maken...waardeloos stuk dus.
wimpey schreef:Strootman is gehyped en overschat. Zo traag als dikke stront en defensief absoluut onvoldoende.
Jouw blinde vlek richting Strootman is echt gigantisch :excited.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr apr 13, 2012 7:55 am

gaizka schreef:

Erg vermakelijk dat forum, deze vond ik wel aardig:

2-1 voor PSV en volgende week gaan we weer op ons bek bij Roda. Tijd voor van Gaal. Weg met dat provinciale geklungel

Deze is natuurlijk nog het leukste, van Gaal is voor werkelijk voor alles uitgemaakt daar in Eindhoven en nu moet hij ze komen redden, prachtig om te zien hoe hypocriet ze kunnen zijn. :drecul.gif:
YNWA

Ride
Contacteer:

Bericht door Ride » vr apr 13, 2012 8:08 am

Wil al die feyenoordfans nog wel zien als de 29e april met verlies tegen AZ een kampioensschap van ons kan uitgesteld worden of eventueel voorkomen.
Vakkie 129

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr apr 13, 2012 8:50 am

Oh als ze de kans krijgen laten ze die wedstrijd net zo makkelijk lopen net zoals tegen Twente een paar jaar terug. Het prettige voordeel is nu dat je het zelf in de hand hebt en dat wanneer het misgaat alleen jezelf de schuld kan geven.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » vr apr 13, 2012 11:13 am

Brands wilt nog een aanvaller :biggrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr apr 13, 2012 12:19 pm

Van Bommel bovenaan kort verlanglijstje PSV

Mark van Bommel moet komende zomer de belangrijkste aanwinst worden van PSV. Technisch manager Marcel Brands praat al maandenlang met de 34-jarige aanvoerder van het Nederlands elftal over een terugkeer naar Eindhoven.

Behalve Van Bommel hoopt Brands ook nog een rechtsback en wellicht een aanvaller te kunnen toevoegen aan de selectie. 'In dat kader verwachten we ook veel van ons aanvallende talent Memphis Depay. Verder verwacht ik geen grote paleisrevolutie zoals vorig jaar', aldus de manager van PSV.

Brands: 'Van Bommel moet er eerst voor zichzelf uitkomen of hij in Italië blijft of terugkeert naar Nederland. In dat geval heeft PSV zijn voorkeur. Als hij die keuze maakt, dan zullen we alles doen om er uit te komen. Ik probeer zo goed mogelijk Mark warm te houden en te maken voor PSV.' De Eindhovenaren hebben voor volgend seizoen al de Deense verdediger Mathias 'Zanka' Jörgensen vastgelegd.

Het seizoen van PSV dreigt opnieuw uit te lopen op een mislukking. Hoewel de ploeg uit Eindhoven afgelopen zondag de KNVB-beker veroverde, lijkt het echte doel opnieuw niet gehaald te worden. 'PSV wil meedoen om Champions Leaguevoetbal, maar na de nederlaag bij RKC wordt die kans wel heel klein', aldus Brands.

'We hebben in ieder geval de beker gepakt en daardoor een goed Europees ticket veiliggesteld, maar dat is niet het doel.'

Brands heeft de hoop opgegeven dat PSV in de laatste vijf wedstrijden minimaal 7 punten goedmaakt op koploper Ajax. 'De titel kunnen we vergeten en ook de tweede plaats wordt heel moeilijk, maar we zullen er tot de laatste speelronde vol voor blijven gaan. De wedstrijd zaterdag tegen AZ wordt héél belangrijk; als we die winnen, komt de tweede plaats weer in zicht. We hebben dit seizoen te veel tegengoals gekregen en geen serie neergezet van meer dan drie overwinningen achter elkaar. Ajax doet dat nu wel en die zijn binnen enkele weken van nummer vijf de gedoodverfde kampioen geworden. Zo snel kan het gaan.'
www.ad.nl

Kopen, kopen, kopen...

Wat een redenatie trouwens. We verwachten veel van Depay, dus we kopen nog een aanvaller. :excited.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr apr 13, 2012 12:51 pm

Ze hebben die Deen toch ook al aangetrokken? Gaat er ook nog wat weg, of gaan ze de kant van Ajax van een aantal jaren geleden op?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Alexander

Bericht door Alexander » vr apr 13, 2012 1:01 pm

En waarom nog een rechtsback? Ze hebben net Manolev verlengt, hebben Hutchinson en ook nog die jongen uit de jeugd (Tamata?).

Baseman

Bericht door Baseman » vr apr 13, 2012 3:01 pm

De optie voor Manolev is gelicht om meer geld voor hem te kunnen vangen, hij mag/moet weg.
Depay is een vleugelaanvaller, geen centrumspits.

Engelaar en Manolev mogen vertrekken tegen elk aannemelijk bod, Toivonen en Pieters worden normaal gesproken verkocht voor een mooi bedrag, VoH zijn 1 jarig contract wordt niet verlengd, Isaksson vertrekt transfervrij en hopelijk mag Bouma ook vertrekken. Labyad zal wel naar Sporting gaan, waarbij PSV hoopt nog een paar miljoen te kunnen vangen. Zeefuik, Vukovic en Nijland zullen verkocht gaan worden.

Zanka (Mathias Jørgensen) is inderdaad al transfervrij aangetrokken.
En ik verwacht dat Van Bommel terugkeert.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr apr 13, 2012 3:16 pm

Manolev krijgt langer contract zodat ie meer geld kan opleveren. Maar gaat ie nog veel spelen dan? Hij is toch gewoon veel te slecht? Dus ga je hem laten spelen om (misschien) meer geld te krijgen en verwaarloos je je sportieve prestaties?

Ik snap er echt geen hout van. Take your loss. PSV moet schoon schip maken net zoals Ajax dat heeft gedaan na Van Basten.
Whitey on the moon.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr apr 13, 2012 3:24 pm

Ik vind het nogal hebberig als je die optie licht enkel om nog iets voor Manolev te kunnen vangen. Dan vraag je er eigenlijk om dat hij nog twee jaar blijft tegen dat verbeterde loon. En Engelaar mag al een hele tijd weg, maar er is kennelijk nog geen club bereid gevonden om zijn dikke salaris over te nemen.

wimpey

Bericht door wimpey » vr apr 13, 2012 7:43 pm

Baseman schreef: Jouw blinde vlek richting Strootman is echt gigantisch :excited.gif:
Ik vind hem gewoon niet bijzonder. Is ie ook niet trouwens. Hallo, psv staat met 35 miljoen aan geweldige aankopen 5e. Nou weet ik dat dat puur een mentaliteitskwestie is, maar qua voetballende kwaliteiten schort er m.i. her en der ook nog wel wat aan. :hypocrite.gif:
Baseman schreef: Labyad zal wel naar Sporting gaan, waarbij PSV hoopt nog een paar miljoen te kunnen vangen.
Die jongen is transfervrij. :confused.gif:
Zeefuik, Vukovic en Nijland zullen verkocht gaan worden.
Net als bij Manolev zal het dringen worden. :hypocrite.gif: Die gasten brengen niets op. Als ze al vertrekken, want het salaris dat ze nu hebben, krijgen ze elders natuurlijk niet. Zie ook Engelaar en EH bij ons.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr apr 13, 2012 8:10 pm

Als ik PSV was liet ik Manolev lekker de deur uitlopen en ging ik door met Hutchinson. Die is niet slechter en het scheelt je een salarispost. Er is toch geen club die een transfersom op tafel gaat leggen om hem over te nemen?

Ze zouden er beter aan doen om dat salaris van Manolev aan iemand te geven die er voor zorgt dat er meer balans in het elftal komt. Zowel kwa mentaliteit als voetbaltechnische kwaliteiten loopt het mank.
Nil volentibus arduum

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr apr 13, 2012 8:13 pm

Matavz, Locadia en Lens als centrale opties. Verder hebben ze die Betancourt ook nog gehaald vorig jaar. Kostte slechts 700k, maar toch. Ben blij dat PSV denkt dat ze nog een centrale aanvaller nodig hebben.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr apr 13, 2012 8:47 pm

Marillion schreef:Ik zat even een stukje Voetbal International te kijken en was blijven hangen op RTL7. Zie ik een uitzending van voetbalfans over PSV supporters. Is dat nou Jiskefet of bestaan die gasten echt? :smallgrin.gif:
Wees gerust. Maandag komt jiskefet met ajaxsupporters. Ze pakken gewoon de meest stomme supporters eruit om tv interessant te maken. Veel lachplezier maandag
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Toppie

Bericht door Toppie » za apr 14, 2012 9:12 am

Vanavond gaat de fooikeur uit naar pisvee :smallgrin.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za apr 14, 2012 9:17 am

Toppie schreef:Vanavond gaat de fooikeur uit naar pisvee :smallgrin.gif:
Me 2. Voor deze ene keer. :ajaxscarf.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za apr 14, 2012 9:25 am

Doe mij maar een gelijkspelletje. Kunnen we de voorsprong op AZ voldoende vergroten én PSV verliest belangrijke punten in de strijd om de 2e plaats.
Nil volentibus arduum

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za apr 14, 2012 9:51 am

Het is toch wel extra lekker om ook az op 6 punten te zetten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Le T.

Bericht door Le T. » za apr 14, 2012 11:06 am

Baseman schreef:Toivonen is dit seizoen (eindelijk) een van de betere spelers, daarbij scoort hij bijna altijd belangrijke goals (dit seizoen al 24 keer, en dat voor een aanvallende middenvelder). Aan hem ligt het niet.

Strootman is ontzettend belangrijk voor PSV, hij is ook een natuurlijke aanvoerder zogezegd.
Klopt wel, maar je zou toch verwachten dat een Nederlandse topclub voldoende mentale kracht in een elftal heeft. Als je voldoende spelers hebt die evenwichtig en stabiel zijn en leiden door het goede voorbeeld te geven, die een wedstrijd lezen, die er op de belangrijkste momenten een schepje bovenop kunnen doen, die hun teamgenoten corrigeren. Als je dat in je elftal hebt heb je vanzelf ook een aanvoerder die dat aankan. Toivonen moet nog gecorrigeerd worden, gaat rare dingen doen als hij er een schepje bovenop wil doen, lijkt soms heel even een waas voor zijn ogen te krijgen, laat het vaak afweten in topwedstrijden, is veel met zichzelf bezig.

Hem als aanvoerder is dan ook symptomatisch voor de selectie. Strootman is te wisselvallig, Mertens liet ook al blijken dat hij helemaal verkeerd over winnen denkt door veel te vroeg de helemaal verkeerde wedstrijd tot kampioenswedstrijd uit te roepen. Je kunt daar best een paar van in je eftal hebben, maar niet allemaal en wel met een echte leider erbij. Ik vind Toivonen ook een hele goede voetballer, maar ik vraag me toch af of dit PSV niet fluitend kampioen was geworden met een evenwichtige persoonlijkheid als Engelaar op het middenveld.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Plaats reactie