Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Marillion
Site Admin

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Marillion » ma feb 13, 2012 10:51 am

Rishi schreef:Evra die doet zijn hand omlaag.
Kijk nog eens naar de link die 999 heeft geplaatst.

Suarez wilde geen hand geven ...
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » ma feb 13, 2012 10:57 am

Marillion schreef:
Rishi schreef:Evra die doet zijn hand omlaag.
Kijk nog eens naar de link die 999 heeft geplaatst.

Suarez wilde geen hand geven ...
Helderder kun je het niet maken.
Daarbij, de Liverpool-leiding ziet de beelden ook. Als ook maar even zou lijken dat Evra geen hand wilde geven, hadden ze dat zeker aangegrepen. Het is echt overduidelijk.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Khraa

Bericht door Khraa » ma feb 13, 2012 11:16 am

Ik vind het jammer dat Suarez zijn excuses hiervoor aanbiedt. Hij heeft een pleurishekel (volgens mij) aan Evra en wil hem geen hand geven, dan heb ik liever dat hij voet bij stuk houdt, dan dat hij zo'n verplicht excuus-toneelstukje opvoert.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 13, 2012 11:18 am

Ik zie toch echt de arm van Evra omlaag gaan en de hand van Luis op dezelfde hoogte.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 13, 2012 11:36 am

Is dat voor of na het moment dat je dat grote roze konijn door het beeld ziet lopen? :confused.gif:
Nil volentibus arduum

Le T.

Bericht door Le T. » ma feb 13, 2012 11:38 am

Khraa schreef:Ik vind het jammer dat Suarez zijn excuses hiervoor aanbiedt. Hij heeft een pleurishekel (volgens mij) aan Evra en wil hem geen hand geven, dan heb ik liever dat hij voet bij stuk houdt, dan dat hij zo'n verplicht excuus-toneelstukje opvoert.
Ik vind het sowieso een beetje raar om het geven van een hand te verplichten, als het niet welgemeend is stelt het ook niks meer voor.

Maar ik denk dat hij woest is op Evra en voelt dat hem o.a. door Evra onrecht is aangedaan, maar dat hij zich wel voorgenomen had géén gebaar te maken en gewoon de hand te schudden. Maar Evra was ook niet uitnodigend, die bood hem zijn hand ook niet echt hartelijk aan. Het was zo'n spelletje van wie geeft het meeste toe, wie doet de toenadering en loopt het risico afgewezen te worden. En als Evra er een spelletje van maakt dan is het een spelletje, en als het eenmaal een spelletje is dan doet Suarez alles om te winnen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Baseman

Bericht door Baseman » ma feb 13, 2012 11:46 am

In dit geval heeft Suarez anders heel dik verloren...
Al was Evra ook ontzettend dom door na afloop overdreven juichend langs Suarez te lopen.

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 13, 2012 11:48 am

Marillion schreef:Is dat voor of na het moment dat je dat grote roze konijn door het beeld ziet lopen? :confused.gif:
Kijk anders eerst naar de andere beelden. Je ziet daarop duidelijk dat de arm van Suarez op dezelfde hoogte is en dat Evra zijn arm omlaag doet. Hypocriet als die flikker is, pakt hij daarna de arm van Suarez beet. Suarez heeft nou eenmaal de schijn tegen.

Mocht ik het allemaal niet goed hebben gezien is Suarez oliedom. Maar Evra is alles behalve heilig. Bleek ook wel na afloop.
IK GELOOF!!!!!!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 13, 2012 11:55 am

Evra heeft zich ook bijzonder onprofessioneel gedragen. Dat ben ik wel met je eens.

De heren moeten zich realiseren dat ze dikbetaalde sporters zijn die hun club vertegenwoordigen en een voorbeeldfunctie hebben voor het publiek. Als het protocol zo is dat je elkaar vooraf een hand geeft dan heb je dat maar te doen. Ook al zou je niet direct iedereen op je verjaardag uitnodigen.
Nil volentibus arduum

zeux

Bericht door zeux » ma feb 13, 2012 12:02 pm

Rishi schreef:Ik zie toch echt de arm van Evra omlaag gaan en de hand van Luis op dezelfde hoogte.
Volgens mij gaat je hand altijd even naar beneden als je vlak daarvoor iemand anders een hand hebt gegeven. Denk dat bij iedereen in dat rijtje steeds de hand even naar beneden gaat. Zoals je intuïtief even naar links stuurt als je naar rechts moet.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » ma feb 13, 2012 12:04 pm

Baseman schreef:In dit geval heeft Suarez anders heel dik verloren...
Al was Evra ook ontzettend dom door na afloop overdreven juichend langs Suarez te lopen.
Eens. In het American Football wordt dat bestraft met een straf voor 'excessive celebration'.

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 13, 2012 12:05 pm

Toevallig gebeurt het net bij Suarez. Daarvoor namelijk niet. Suarez houdt zijn hand gewoon recht. Die heeft daar geen last van.

Dat hij geschorst is vind ik terecht hoor (hij is immers schuldig bewezen). Maar Evra doet zijn hand omlaag. Suarez haat die gast al (hij vindt zichzelf onschuldig) en dan doet hij ook nog eens zijn hand omlaag. Suarez zijn hand hoeft toch niet naar zijn hand te gaan? De Gea houdt zijn arm ook gewoon normaal. Suarez ook.
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » ma feb 13, 2012 12:08 pm

Rishi schreef:Toevallig gebeurt het net bij Suarez. Daarvoor namelijk niet. Suarez houdt zijn hand gewoon recht. Die heeft daar geen last van.

Dat hij geschorst is vind ik terecht hoor (hij is immers schuldig bewezen). Maar Evra doet zijn hand omlaag. Suarez haat die gast al (hij vindt zichzelf onschuldig) en dan doet hij ook nog eens zijn hand omlaag. Suarez zijn hand hoeft toch niet naar zijn hand te gaan? De Gea houdt zijn arm ook gewoon normaal. Suarez ook.
Op het filmpje van Marillion is heel erg duidelijk te zien dat Evra zijn hand uitsteekt naar Suarez. Simpel.
Kun je in slomo gaan kijken of Evra wel enthousiast genoeg zijn hand uitstak, maar hij stak zijn hand uit en Suarez weigerde die opzichtig.

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 13, 2012 12:20 pm

Op voetbalzone was een update over het incident. Daarin was goed te zien dat Evra zijn hand omlaag doet.

Dit filmpje dus. De theorie van Zeux gaat dus niet op:

http://www.voetbalzone.nl/mobile_keuze.asp?uid=158799
IK GELOOF!!!!!!

zeux

Bericht door zeux » ma feb 13, 2012 12:25 pm

Rishi schreef:Op voetbalzone was een update over het incident. Daarin was goed te zien dat Evra zijn hand omlaag doet.

:biggrin.gif:

Alleen in supersuperslomo zie je dat bij Evra de hand een fractie meer zakt dan bij de andere handbewegingen.

Als je dat vergelijkt met de uitgestoken hand die Suarez negeert op het filmpje van Marillion, dan is het verschil wel errug groot hoor...

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 13, 2012 12:34 pm

Daarom juist. Evra heeft er gewoon op geoefend. De hypocriet.
IK GELOOF!!!!!!

Khraa

Bericht door Khraa » ma feb 13, 2012 12:37 pm

Lol, :drecul.gif: , ik zie ze al staan op de training bij Manchester
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 13, 2012 12:39 pm

Ik ook. Samen met Ferguson. Dat is het enge.
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » ma feb 13, 2012 4:46 pm

Zelfs als de speler in kwestie toegeeft fout te hebben gehandeld, zelfs als duidelijk gemaakt wordt door de club dat dit NIET afgesproken was met Suarez blijf jij hem verdedigen .. :confused.gif:
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 13, 2012 5:33 pm

Hij had moeten blijven staan ja en niét doorlopen. Want hij kan wel gaan roepen dat (dat deed hij al een beetje) dat Evra zijn hand omlaag deed maar wie gelooft hem?

Dat slechte imago heeft hij overigens aan zichZelf te danken.
IK GELOOF!!!!!!

Le T.

Bericht door Le T. » ma feb 13, 2012 6:02 pm

Zeux schreef:
Rishi schreef:Op voetbalzone was een update over het incident. Daarin was goed te zien dat Evra zijn hand omlaag doet.

:biggrin.gif:

Alleen in supersuperslomo zie je dat bij Evra de hand een fractie meer zakt dan bij de andere handbewegingen.

Als je dat vergelijkt met de uitgestoken hand die Suarez negeert op het filmpje van Marillion, dan is het verschil wel errug groot hoor...
Wat vinden jullie, moeten technische hulpmiddelen worden toegestaan voor het beoordelen van een handdruk of niet?
Wollt ihr den totalen Mensch?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma feb 13, 2012 6:40 pm

Ik ben het wel met Balotelli eens, trouwens. Ik weet bijna zeker dat ik Evra ook geen hand had geschud als ik zeker was geweest van mijn onschuld. Ik zeg nu niet dat Suarez onschuldig is, maar stel dat...
No way dat ik dan zo'n matennaaier een hand zou geven. Echt niet.

zeux

Bericht door zeux » ma feb 13, 2012 6:43 pm

Peter schreef:Ik ben het wel met Balotelli eens, trouwens. Ik weet bijna zeker dat ik Evra ook geen hand had geschud als ik zeker was geweest van mijn onschuld. Ik zeg nu niet dat Suarez onschuldig is, maar stel dat...
No way dat ik dan zo'n matennaaier een hand zou geven. Echt niet.
Maar dan moet je ook niet vooraf met de club afspraken maken dat je wél een hand zou geven.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma feb 13, 2012 7:26 pm

Ja je kan je weleens bedenken als je der voor staat. Ik had hem een puist voor zijn kop gegeven maar was dan ook niet geschikt voor betaald voetbal. Laat ik nog even buiten beschouwing of dat de enige reden was. :hypocrite.gif:
YNWA

999

Bericht door 999 » ma feb 13, 2012 9:04 pm

Tja, beelden en liplezers erbij gehaald, 105 pagina's dik rapport, eerste niks gezegd toen een keertje later bleek dat tig keer te zijn en dan nog denken dat je onschuldig bent ..
Blij met de punten ...

Plaats reactie