Kijk nog eens naar de link die 999 heeft geplaatst.Rishi schreef:Evra die doet zijn hand omlaag.
Suarez wilde geen hand geven ...
Moderator: mods
Kijk nog eens naar de link die 999 heeft geplaatst.Rishi schreef:Evra die doet zijn hand omlaag.
Helderder kun je het niet maken.Marillion schreef:Kijk nog eens naar de link die 999 heeft geplaatst.Rishi schreef:Evra die doet zijn hand omlaag.
Suarez wilde geen hand geven ...
Ik vind het sowieso een beetje raar om het geven van een hand te verplichten, als het niet welgemeend is stelt het ook niks meer voor.Khraa schreef:Ik vind het jammer dat Suarez zijn excuses hiervoor aanbiedt. Hij heeft een pleurishekel (volgens mij) aan Evra en wil hem geen hand geven, dan heb ik liever dat hij voet bij stuk houdt, dan dat hij zo'n verplicht excuus-toneelstukje opvoert.
Kijk anders eerst naar de andere beelden. Je ziet daarop duidelijk dat de arm van Suarez op dezelfde hoogte is en dat Evra zijn arm omlaag doet. Hypocriet als die flikker is, pakt hij daarna de arm van Suarez beet. Suarez heeft nou eenmaal de schijn tegen.Marillion schreef:Is dat voor of na het moment dat je dat grote roze konijn door het beeld ziet lopen?
Volgens mij gaat je hand altijd even naar beneden als je vlak daarvoor iemand anders een hand hebt gegeven. Denk dat bij iedereen in dat rijtje steeds de hand even naar beneden gaat. Zoals je intuïtief even naar links stuurt als je naar rechts moet.Rishi schreef:Ik zie toch echt de arm van Evra omlaag gaan en de hand van Luis op dezelfde hoogte.
Eens. In het American Football wordt dat bestraft met een straf voor 'excessive celebration'.Baseman schreef:In dit geval heeft Suarez anders heel dik verloren...
Al was Evra ook ontzettend dom door na afloop overdreven juichend langs Suarez te lopen.
Op het filmpje van Marillion is heel erg duidelijk te zien dat Evra zijn hand uitsteekt naar Suarez. Simpel.Rishi schreef:Toevallig gebeurt het net bij Suarez. Daarvoor namelijk niet. Suarez houdt zijn hand gewoon recht. Die heeft daar geen last van.
Dat hij geschorst is vind ik terecht hoor (hij is immers schuldig bewezen). Maar Evra doet zijn hand omlaag. Suarez haat die gast al (hij vindt zichzelf onschuldig) en dan doet hij ook nog eens zijn hand omlaag. Suarez zijn hand hoeft toch niet naar zijn hand te gaan? De Gea houdt zijn arm ook gewoon normaal. Suarez ook.
Rishi schreef:Op voetbalzone was een update over het incident. Daarin was goed te zien dat Evra zijn hand omlaag doet.
Dit filmpje dus. De theorie van Zeux gaat dus niet op:
http://www.voetbalzone.nl/mobile_keuze.asp?uid=158799
Wat vinden jullie, moeten technische hulpmiddelen worden toegestaan voor het beoordelen van een handdruk of niet?Zeux schreef:Rishi schreef:Op voetbalzone was een update over het incident. Daarin was goed te zien dat Evra zijn hand omlaag doet.
Dit filmpje dus. De theorie van Zeux gaat dus niet op:
http://www.voetbalzone.nl/mobile_keuze.asp?uid=158799![]()
Alleen in supersuperslomo zie je dat bij Evra de hand een fractie meer zakt dan bij de andere handbewegingen.
Als je dat vergelijkt met de uitgestoken hand die Suarez negeert op het filmpje van Marillion, dan is het verschil wel errug groot hoor...
Maar dan moet je ook niet vooraf met de club afspraken maken dat je wél een hand zou geven.Peter schreef:Ik ben het wel met Balotelli eens, trouwens. Ik weet bijna zeker dat ik Evra ook geen hand had geschud als ik zeker was geweest van mijn onschuld. Ik zeg nu niet dat Suarez onschuldig is, maar stel dat...
No way dat ik dan zo'n matennaaier een hand zou geven. Echt niet.