Over Narsingh; hij is bij de E-tjes bij Ajax weggegaan? Er waren er toch twee? Hoe oud is hij dan? Zijn luier zat misschien niet goed. Wie kan op die leeftijd bepalen wie een ster wordt? JC natuurlijk, die hoeft daar niet voor in het land te zijn, maar gewone stervelingen niet. Hoeveel spelers vallen er wel niet af. Bij mijn amateurvereniging gaan er ieder jaar naar een BVO, twee daarvan hebben de betaalde jeugd/Jong ... gehaald, alle anderen niet.
Zoals velen blij waren toen X vertrok, toen Y vertrok, toen Fontein vertrok en velen blij zullen zijn als Van der Aat vertrekt, Slop verttrekt, de kantinejuffrouw vertrekt, de trainer van de E2 vertrekt. Zijn we niet altijd blij als er iemand vertrekt? Wouters! Blind, MvB met Witschge, alle trainers na JC?Ik ben vooral blij dat die Sturkie foetsie is.
Geef je daar toch anderen de schuld van.De AFCA en SVA wilden Fontein destijds weg hebben:
Dat hoop ik nou juist wel, tuinkabouters zullen nooit tegenspreken.'Ik zorg ervoor dat er geen tuinkabouters in RvC komen'
Ik weet dat het imago van Ten Have niet is aangetast, hij zal bij veel Ajaxsupporters imagoschade hebben opgelopen, maar of dat nou een groep is waar hij rekening mee moet houden (in de toekomst) Lijkt mij niet. Zijn keuze om in de RvC van Ajax te gaan zitten zal wel schade berokkend hebben.Ik weet dat het imago van Ten Have zwaar is aangetast en dat hij daar wat voor moet vinden, maar had het chique gevonden als hij zijn verlies 'gewoon' had gepakt.
Conclusie: de schuld van van der Aat. Is Jonk al onfeilbaar?Wim Jonk staat in tegenstelling tot wat De Telegraaf vrijdag suggereert wel open voor contact met Henri Van der Aat.
Brieven, teksten? In de volgende RvC geen teksten meer, geen cijfers meer, is te moeilijk.Leef je eens in in de frustratie bij die man. Een mede-commissaris komt 1 van de elf vergaderingen opduiken, heeft een eigen column in de Telegraaf en begint zelfs een rechtszaak tegen de eigen club, zegt in de pers zijn eigen regels te gaan maken, weigert lange brieven te lezen, en iedereen loopt er achteraan.