Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Toppie

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Toppie » di jan 31, 2012 11:10 am

Rishi schreef:Standaard gelul.
De miljoenenbal is begonnen :ikbenik.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » di jan 31, 2012 12:03 pm

Bliksemtransfer van Narsingh naar Ajax van de baan
31/01/2012 11:51

Luciano Narsingh maakt vandaag niet de overstap naar Ajax. De Amsterdamse club wilde de vleugelaanvaller contracteren, maar die laat via zijn zaakwaarnemer Mino Raiola weten bij SC Heerenveen te willen blijven.

'Het is te kort dag', zegt Raiola tegen Voetbal International. 'Daarom hebben we er een punt achter gezet. Ajax heeft pas gisteren de belangstelling voor Narsingh kenbaar gemaakt. Hij wil niet binnen een dag beslissen en moet bovendien vanavond (dinsdag) voor de beker tegen Vitesse spelen.'

'Met Ajax was ook nog nergens over gesproken. Luciano heeft het naar zijn zin in Heerenveen en wil pas over enkele maanden een beslissing over zijn toekomst nemen. We gaan dit dus niet op stel en sprong doen.' (Taco van den Velde)
VI
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di jan 31, 2012 12:06 pm

Prima. Lekker in Heerenveen laten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » di jan 31, 2012 12:07 pm

Zo is dat.
Blij met de punten ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jan 31, 2012 12:09 pm

Ja, prima zo. Nu eens zien of de paniek echt is toegeslagen en ze met een alternatief komen of dat we gewoon verder gaan met wat we hebben.
Nil volentibus arduum

Rooie

Bericht door Rooie » di jan 31, 2012 12:09 pm

Maar toch, er zit weer geen enkele gedachte achter het gevoerde beleid, last-minute ad hoc

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » di jan 31, 2012 12:10 pm

Tadic de volgende op de lijst???

999

Bericht door 999 » di jan 31, 2012 12:10 pm

AJAX gaat vol voor Messi en Iniesta, houdt Zlatan in reserve .. :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » di jan 31, 2012 12:13 pm

999 schreef:AJAX gaat vol voor Messi en Iniesta, houdt Zlatan in reserve .. :smallgrin.gif:
niet slim, Messi en Iniesta zijn te klein... Kan je beter voor C. Ronaldo gaan... Ik denk dat Janssen dan ook de lange ballen kwijt kan!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di jan 31, 2012 12:17 pm

Hij zal dus in de zomerstop wel naar psv gaan, conform Mertens.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Luciano

Bericht door Luciano » di jan 31, 2012 12:41 pm

Gelukkig.

Le T.

Bericht door Le T. » di jan 31, 2012 1:04 pm

'Het is te kort dag', zegt Raiola tegen Voetbal International. 'Daarom hebben we er een punt achter gezet. Ajax heeft pas gisteren de belangstelling voor Narsingh kenbaar gemaakt. Hij wil niet binnen een dag beslissen en moet bovendien vanavond (dinsdag) voor de beker tegen Vitesse spelen.'
Ajaciedjuh schreef:Hij zal dus in de zomerstop wel naar psv gaan, conform Mertens.
Luciano heeft het naar zijn zin in Heerenveen en wil pas over enkele maanden een beslissing over zijn toekomst nemen.
Ik durf de stelling wel aan dat spelers wat happiger zouden zijn op een transfer naar Ajax wanneer het niet zowel organisatorisch als technisch als sportief zo'n puinhoop zou zijn. Het is me nogal een gok om nu naar Ajax te gaan. Voor je het weet krijg je een trainerswissel en ziet die het niet in je zitten en wordt je naar het 2e gezet, lekker voetballen zal er voorlopig ook niet bij zijn en je kunt zomaar de focus worden van de frustratie van supporters. En hoe serieus Ajax het in hem ziet zitten? Misschien heeft hij even met Bas Dost gepraat. En of dat over een of twee jaar allemaal beter is? Ik zou er mijn carriere ook niet onder verwedden.
Wollt ihr den totalen Mensch?

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » di jan 31, 2012 1:17 pm

Zal wel Twente of Psv worden... Geef hem eens ongelijk..
Het is een .....Zooi bij Ajax en daar wil je gewoon niet voetballen.
Weer op zoek naar een Interim coach..

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di jan 31, 2012 1:22 pm

Hij geeft alleen maar aan dat hij nu de stap niet wil maken omdat het erg kort dag is en er vanavond ook nog een wedstrijd op het programma staat. Prima instelling wat mij betreft.

Als Ajax in de zomerstop nog eens terugkomt heeft die jongen echt wel interesse hoor. De vraag is alleen of er dan ruimte is. Want ik zie een jongen als Sulejmani niet zomaar vertrekken. Welke club gaat in hem investeren?
Nil volentibus arduum

Rooie

Bericht door Rooie » di jan 31, 2012 1:23 pm

Marillion schreef:Hij geeft alleen maar aan dat hij nu de stap niet wil maken omdat het erg kort dag is en er vanavond ook nog een wedstrijd op het programma staat. Prima instelling wat mij betreft.

Als Ajax in de zomerstop nog eens terugkomt heeft die jongen echt wel interesse hoor. De vraag is alleen of er dan ruimte is. Want ik zie een jongen als Sulejmani niet zomaar vertrekken. Welke club gaat in hem investeren?
Geen enkele club. Als Ajax 4 miljoen euro voor hem had betaald, zou hij nu ook niet meer bij Ajax spelen.

wimpey

Bericht door wimpey » di jan 31, 2012 5:05 pm

Narsingh zou een Jol-achtige paniekaankoop zijn geweest. The next Sulejmani.

Waarom zou Ajax ook een verdediger of defensieve middenvelder kopen wanneer Narsingh voor de hoofdprijs beschikbaar zou zijn geweest? :excited.gif:
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins

Lionel

Bericht door Lionel » di jan 31, 2012 5:17 pm

Omdat het aanvallend om te huilen is?
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » di jan 31, 2012 5:24 pm

Gelukkig kennen we op het middenveld en in de verdediging geen problemen!

FdB heeft afgelopen zomer drie aanvallers gekocht!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Le T.

Bericht door Le T. » di jan 31, 2012 5:27 pm

wimpey schreef:Narsingh zou een Jol-achtige paniekaankoop zijn geweest. The next Sulejmani.
Volgens mij was Sulejmani een aankoop van het vorige technische supertrio uit de koker van Cruijff, en zeker geen paniekaankoop. Als je immers geen idee hebt hoe je een elftal leuke intelligente combinaties laat opzetten dan ga je spelers halen die uit het niets kunnen scoren met naar binnen trekken en schieten, of een heel ander type die een vrije trap erin schiet. Dat was een weldoordachte aankoop, door iemand die niet zo goed is in doordenken met welke hersenhelft dan ook weliswaar, maar niettemin weldoordacht.

Van Jol staan me dan weer geen paniekaankopen in de categorie 5 miljoen bij. Hij heeft wel eens een gokje gewaagd maar dat was voor veel kleinere bedragen.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » di jan 31, 2012 5:27 pm

Rishi schreef:Omdat het aanvallend om te huilen is?
En dat gaat Narsingh effe oplossen? :excited.gif:

Ze doen het hier maar mee. Eerst maar eens afscheid nemen van ellende als Serero, EH, Lodeiro, Blind en Aissati, voordat de knip weer getrokken gaat worden.

Ajax moet het aan- en verkoopbeleid niet overlaten aan rookies en een krullenjongen. Simpel zat.
‘Van alle emoties wordt angst beschouwd als de meest dwingende overtuiger’ - Silvan Tomkins

gaizka

Bericht door gaizka » di jan 31, 2012 6:22 pm

wimpey schreef:
Rishi schreef:Omdat het aanvallend om te huilen is?
En dat gaat Narsingh effe oplossen? :excited.gif:

Ze doen het hier maar mee. Eerst maar eens afscheid nemen van ellende als Serero, EH, Lodeiro, Blind en Aissati, voordat de knip weer getrokken gaat worden.

Ajax moet het aan- en verkoopbeleid niet overlaten aan rookies en een krullenjongen. Simpel zat.
Ik ben ook bang dat we het hier de rest van het seizoen mee moeten doen, dat gaat maximaal een 4e plaats opleveren, top!

wimpey

Bericht door wimpey » di jan 31, 2012 6:30 pm

gaizka schreef: Ik ben ook bang dat we het hier de rest van het seizoen mee moeten doen, dat gaat maximaal een 4e plaats opleveren, top!
Dat moet dan maar. Effe 6 miljoen kapot slaan, is gekkenwerk. Laat het snel 24:00 worden. Het verleden heeft meer dan eens bewezen dat TD Blind, paniek en een zak met geld levensgevaarlijk is.

wimpey

Bericht door wimpey » di jan 31, 2012 6:36 pm

OMG: dit gaat duur worden... :666.gif:

17.35: Zet Ajax in de laatste uurtjes nog alles op alles voor Luciano Narsingh? Op Twitter gonst het van de geruchten: 'Danny Blind in Gelredome', waar SC Heerenveen tegen Vitesse speelt, en 'Narsingh gesignaleerd in Arena'. De Amsterdammers zouden een alles-of-niets-poging doen om de vleugelspits vast te leggen, maar de bevestiging hiervoor hebben we (voorlopig) niet: technisch manager Blind is voortdurend in gesprek.

--> het AD is de kluts kwijt. Het is inmiddels immers weer technisch directeur Blind.

Toppie

Bericht door Toppie » di jan 31, 2012 6:40 pm

Komt helemaal niemand naar die slangelkuil

Luciano

Bericht door Luciano » di jan 31, 2012 6:53 pm

Kans 50/50 volgens zaakwaarnemer Rioolrat.

Plaats reactie