De miljoenenbal is begonnenRishi schreef:Standaard gelul.

Moderator: mods
De miljoenenbal is begonnenRishi schreef:Standaard gelul.
VIBliksemtransfer van Narsingh naar Ajax van de baan
31/01/2012 11:51
Luciano Narsingh maakt vandaag niet de overstap naar Ajax. De Amsterdamse club wilde de vleugelaanvaller contracteren, maar die laat via zijn zaakwaarnemer Mino Raiola weten bij SC Heerenveen te willen blijven.
'Het is te kort dag', zegt Raiola tegen Voetbal International. 'Daarom hebben we er een punt achter gezet. Ajax heeft pas gisteren de belangstelling voor Narsingh kenbaar gemaakt. Hij wil niet binnen een dag beslissen en moet bovendien vanavond (dinsdag) voor de beker tegen Vitesse spelen.'
'Met Ajax was ook nog nergens over gesproken. Luciano heeft het naar zijn zin in Heerenveen en wil pas over enkele maanden een beslissing over zijn toekomst nemen. We gaan dit dus niet op stel en sprong doen.' (Taco van den Velde)
niet slim, Messi en Iniesta zijn te klein... Kan je beter voor C. Ronaldo gaan... Ik denk dat Janssen dan ook de lange ballen kwijt kan!999 schreef:AJAX gaat vol voor Messi en Iniesta, houdt Zlatan in reserve ..
'Het is te kort dag', zegt Raiola tegen Voetbal International. 'Daarom hebben we er een punt achter gezet. Ajax heeft pas gisteren de belangstelling voor Narsingh kenbaar gemaakt. Hij wil niet binnen een dag beslissen en moet bovendien vanavond (dinsdag) voor de beker tegen Vitesse spelen.'
Ajaciedjuh schreef:Hij zal dus in de zomerstop wel naar psv gaan, conform Mertens.
Ik durf de stelling wel aan dat spelers wat happiger zouden zijn op een transfer naar Ajax wanneer het niet zowel organisatorisch als technisch als sportief zo'n puinhoop zou zijn. Het is me nogal een gok om nu naar Ajax te gaan. Voor je het weet krijg je een trainerswissel en ziet die het niet in je zitten en wordt je naar het 2e gezet, lekker voetballen zal er voorlopig ook niet bij zijn en je kunt zomaar de focus worden van de frustratie van supporters. En hoe serieus Ajax het in hem ziet zitten? Misschien heeft hij even met Bas Dost gepraat. En of dat over een of twee jaar allemaal beter is? Ik zou er mijn carriere ook niet onder verwedden.Luciano heeft het naar zijn zin in Heerenveen en wil pas over enkele maanden een beslissing over zijn toekomst nemen.
Geen enkele club. Als Ajax 4 miljoen euro voor hem had betaald, zou hij nu ook niet meer bij Ajax spelen.Marillion schreef:Hij geeft alleen maar aan dat hij nu de stap niet wil maken omdat het erg kort dag is en er vanavond ook nog een wedstrijd op het programma staat. Prima instelling wat mij betreft.
Als Ajax in de zomerstop nog eens terugkomt heeft die jongen echt wel interesse hoor. De vraag is alleen of er dan ruimte is. Want ik zie een jongen als Sulejmani niet zomaar vertrekken. Welke club gaat in hem investeren?
Volgens mij was Sulejmani een aankoop van het vorige technische supertrio uit de koker van Cruijff, en zeker geen paniekaankoop. Als je immers geen idee hebt hoe je een elftal leuke intelligente combinaties laat opzetten dan ga je spelers halen die uit het niets kunnen scoren met naar binnen trekken en schieten, of een heel ander type die een vrije trap erin schiet. Dat was een weldoordachte aankoop, door iemand die niet zo goed is in doordenken met welke hersenhelft dan ook weliswaar, maar niettemin weldoordacht.wimpey schreef:Narsingh zou een Jol-achtige paniekaankoop zijn geweest. The next Sulejmani.
En dat gaat Narsingh effe oplossen?Rishi schreef:Omdat het aanvallend om te huilen is?
Ik ben ook bang dat we het hier de rest van het seizoen mee moeten doen, dat gaat maximaal een 4e plaats opleveren, top!wimpey schreef:En dat gaat Narsingh effe oplossen?Rishi schreef:Omdat het aanvallend om te huilen is?![]()
Ze doen het hier maar mee. Eerst maar eens afscheid nemen van ellende als Serero, EH, Lodeiro, Blind en Aissati, voordat de knip weer getrokken gaat worden.
Ajax moet het aan- en verkoopbeleid niet overlaten aan rookies en een krullenjongen. Simpel zat.
Dat moet dan maar. Effe 6 miljoen kapot slaan, is gekkenwerk. Laat het snel 24:00 worden. Het verleden heeft meer dan eens bewezen dat TD Blind, paniek en een zak met geld levensgevaarlijk is.gaizka schreef: Ik ben ook bang dat we het hier de rest van het seizoen mee moeten doen, dat gaat maximaal een 4e plaats opleveren, top!