Toby Alderweireld

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jesse

Re: Toby Alderweireld

Bericht door Jesse » di dec 06, 2011 6:00 pm

Ah, weer een hamstringblessure!

De Boer lijkt het ook eindelijk door te hebben:
De Boer bezorgd om overvolle ziekenboeg

Toby Alderweireld moest vandaag met een blessure afhaken tijdens de training. Daarmee is de verdediger de zoveelste speler in een overvolle ziekenboeg. Een waslijst aan spelers werd dit seizoen getroffen door spierblessures. "Het kan bijna geen toeval meer zijn," concludeerde Frank de Boer tijdens de persconferentie.

Spierblessures
Nicolai Boilesen, André Ooijer (beiden hamstring), Siem de Jong (bovenbeen), Derk Boerrigter (rug) en Kolbeinn Sigthórsson (enkel) zijn momenteel geblesseerd. Gregory van der Wiel (lies en heup) en Dmitry Bulykin (kuit) zijn pas net hersteld. Eerder dit seizoen moesten Eyong Enoh (hamstring), Thulani Serero (hamstring, buikspier), Lorenzo Ebecilio (hamstring), Aras Özbiliz (rug) en Jan Vertonghen (lies) met een blessure toekijken.

"We moeten goed naar onszelf kijken," vindt De Boer. "Ik begin bij mezelf. Ik ben verantwoordelijk. Het kan aan allerlei dingen liggen. Zo hebben we een smalle selectie. Maar als ik iemand fit vond, dan was het Alderweireld wel. Ik kan er nu niet zo veel over zeggen, maar dat we hiermee aan de slag gaan, lijkt me duidelijk," aldus de trainer.
Ajaxlife
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Lionel

Bericht door Lionel » di dec 06, 2011 6:03 pm

Joh.....
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Re: Onbetrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » wo jan 18, 2012 4:06 pm

Hoe kan het dat jij wel weet dat Toby is wezen stappen tot half 4 en Frank de Boer niet?
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo jan 18, 2012 4:46 pm

FdB is hier pas naderhand achter gekomen en was not amused.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jan 20, 2012 10:27 am

Rishi schreef:Hoe kan het dat jij wel weet dat Toby is wezen stappen tot half 4 en Frank de Boer niet?
Overigens zijn er meerdere getuigen die Toby midden in de nacht nog hebben gezien met de auto, want de bovengenoemde stapavond zou zelfs in België hebben plaatsgevonden... kan iemand dit bevestigen?

999

Bericht door 999 » vr jan 20, 2012 1:11 pm

Cruijff schreef:
Rishi schreef:Hoe kan het dat jij wel weet dat Toby is wezen stappen tot half 4 en Frank de Boer niet?
Overigens zijn er meerdere getuigen die Toby midden in de nacht nog hebben gezien met de auto, want de bovengenoemde stapavond zou zelfs in België hebben plaatsgevonden... kan iemand dit bevestigen?
Dit begrijp ik dus ( weer ) niet.Volgens getuigen ( wie ) zeg je is ie wezen stappen, dan neem ik aan dat je ook kan vermelden wie die getuigen zijn ( tenminste dat proef ik uit je tekst ) maar vervolgens vraag je ( alweer ) aan andere om dat/dit te bevestigen .. :confused.gif:
Blij met de punten ...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jan 20, 2012 1:34 pm

Ik kan je in ieder geval bevestigen dat ik zelf van Ric van der Zwet heb vernomen dat Toby tussen 2 en 3 uur 's nachts nog in België aan het bier zat. Ik meen op dit forum te hebben gelezen dat iemand zelfs beweerde dat hij nog veel later die nacht (ochtend) met de auto van België naar Amsterdam is gereden. Een paar uur later speelde hij als een natte krant.

jabu

Bericht door jabu » vr jan 20, 2012 2:01 pm

Wie is Ric van der Zwet?

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jan 20, 2012 2:04 pm

De ASR vertegenwoordiger van 1e ring Oost:
http://www.ajax.nl/De-Club/Supporters-Raad/De-Raad.htm

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » vr jan 20, 2012 2:06 pm

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

999

Bericht door 999 » vr jan 20, 2012 2:11 pm

Dus als ik het goed begrijp is Toby tot
Cruijff schreef:(Alderweireld is wezen stappen tot half 4 's nachts).
in Belgie wezen stappen, vervolgens met zunne zotte/zatte kop naar huis gereden, om +- rond een uurtje of half vijf te gaan slapen en zich vervolgens +- 10.00 te melden bij de Arena voor het gemeenschappelijk ontbijt ( pasta ) in voorbereiding op de wedstrijd tegen Feyenoord om 12.30 uur .. En dat heeft getuige Ric van der Zwet je vertreld ..
Blij met de punten ...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jan 20, 2012 2:18 pm

Of hij met een zatte kop, of met een te hoog promillage gereden heeft, die beschuldiging kan en mag ik niet doen. Hij heeft in België tussen 2:30 en 3:30 uur bier gedronken. Of het om 1 of 2 pilsjes ging, of vele liters (zwaar) bier en of hij daarna auto gereden heeft met een hoger promillage dan Theo Janssen op had toen hij Kevin Moeliker vervoerde daar kan ik me niet over uitlaten. De getuigen hebben de glazen niet geteld en Toby is niet aangehouden voor een blaastest.

De feiten zijn dat hij de avond voor Ajax-Feyenoord zich in het Belgische uitgaansleven heeft begeven, zelf terug naar Nederland is gereden, amper 3 of 4 uur slaap heeft gehad en slecht speelde in De Klassieker.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » vr jan 20, 2012 2:21 pm

De feiten zijn dat hij de avond voor Ajax-Feyenoord zich in het Belgische uitgaansleven heeft begeven, zelf terug naar Nederland is gereden, amper 3 of 4 uur slaap heeft gehad en slecht speelde in De Klassieker.
Ik noem iets een feit als er iets aangetoond kan worden, maar tot nu toe gaat het om één bron, een supporter? Weet niet meer of hij erbij was, of het heeft van horen zeggen?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

jabu

Bericht door jabu » vr jan 20, 2012 2:32 pm

Hij ziet er bovendien op die foto uit alsof hij vooral zelf iets te diep in het glaasje heeft gekeken. :alc.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jan 20, 2012 2:44 pm

Demosthenes schreef:
Ik noem iets een feit als er iets aangetoond kan worden, maar tot nu toe gaat het om één bron, een supporter? Weet niet meer of hij erbij was, of het heeft van horen zeggen?
Die supporter was mijn bron al die nacht zelf (doorgaans slaap ik de nacht voorafgaand aan voor een Klassieker niet, of hooguit 1,5 uur). Naderhand is Toby zijn stapavondje uitgelekt, Carlo L'Ami heeft hem helemaal stijf gescholden. Ook FdB was not amused, maar wil hier liever geen rel voor de buitenwacht van maken. Maar er zijn genoeg mensen die dit kunnen bevestigen, ik meen ook een mede forumlid hier op AT maar wie precies zou ik moeten opzoeken.

999

Bericht door 999 » vr jan 20, 2012 3:11 pm

Cruijff schreef:
Demosthenes schreef:
Die supporter was mijn bron al die nacht zelf (doorgaans slaap ik de nacht voorafgaand aan voor een Klassieker niet, of hooguit 1,5 uur). Naderhand is Toby zijn stapavondje uitgelekt, Carlo L'Ami heeft hem helemaal stijf gescholden. Ook FdB was not amused, maar wil hier liever geen rel voor de buitenwacht van maken. Maar er zijn genoeg mensen die dit kunnen bevestigen, ik meen ook een mede forumlid hier op AT maar wie precies zou ik moeten opzoeken.
Niemand heeft iets bevestigd, er zijn geen FEITEN .. en wat hebben jij en die supporter de hele nacht dan gedaan ?.Is hij mee geweest met Toby en heeft ie jou via phone je op de hoogte gehouden hoeveel bier Toby heeft gedronken enz ..

En blijkbaar zijn er nog meer mensen met Toby mee geweest .. Hoeveel ?.En wie ?.En een keeperstrainer die een speler zou aanspreken ( schold hem stijf ) op zijn gedrag buiten de selectie om ?.Als je het precies weet lijkt het me dan ook niet moeilijk om precies aan te geven wat er gebeurd is .. En hoezo je wil er verder geen rel voor de buitenwacht van maken .. Gezien wat je beweerd zou de rel al geboren zijn ..
Blij met de punten ...

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » vr jan 20, 2012 3:34 pm

Er zijn tevens met een Iphone foto's gemaakt van het nachtelijke avontuur van Alderweireld. Carlo L'Ami is meer dan een simpele keeperstrainer. Nog meer dan Bergkamp is hij echt de ondersteunende man van FdB die o.a. de spelers die moeten invallen de tactische opdrachten mee geeft.

999

Bericht door 999 » vr jan 20, 2012 3:42 pm

Cruijff schreef:Er zijn tevens met een Iphone foto's gemaakt van het nachtelijke avontuur van Alderweireld. Carlo L'Ami is meer dan een simpele keeperstrainer. Nog meer dan Bergkamp is hij echt de ondersteunende man van FdB die o.a. de spelers die moeten invallen de tactische opdrachten mee geeft.
Wat denk jij Cruijff, ik zie op Tv L'Ami wat gegevens doorgeven aan spelers en plak er maar meteen je eigen interpretatie aan vast van hoe en wat L'Ami is voor FdB.Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat een keeperstrainer een speler van AJAX1 m.b.t. dit onderwerp een uitbrander geeft, ik heb het nog nooit meegemaakt.Dat is zijn pakkie an niet ..

Er blijft niks geheim bij AJAX en dit dan weer wel .. Kom maar met die foto's .. Ik wil dat wel een zien dan hoe Toby er bij zat ..
Blij met de punten ...

ferry

Bericht door ferry » vr jan 20, 2012 3:50 pm

Lekker belangrijk allemaal. Als het waar is mag ik aannemen dat Toby flink op z'n kl*ten heeft gehad. Als het niet waar is dan is het des te zorgelijker, want dat is er kennelijk geen excuus voor z'n slechte spel in die wedstrijd.

Overigens maaik ik me meer zorgen om de spelers die om 21.00 uur naar bed gaan en de volgende dag spelen alsof ze de hele nacht doorgehaald hebben. :hypocrite.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » za jan 21, 2012 1:57 am

Ferry schreef:Lekker belangrijk allemaal. Als het waar is mag ik aannemen dat Toby flink op z'n kl*ten heeft gehad. Als het niet waar is dan is het des te zorgelijker, want dat is er kennelijk geen excuus voor z'n slechte spel in die wedstrijd.

Overigens maaik ik me meer zorgen om de spelers die om 21.00 uur naar bed gaan en de volgende dag spelen alsof ze de hele nacht doorgehaald hebben. :hypocrite.gif:
Je gaat er gemakshalve vanuit dat het verhaal waar is?

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za jan 21, 2012 1:04 pm

Het verhaal is waar.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » za jan 21, 2012 2:01 pm

Cruijff schreef:Er zijn tevens met een Iphone foto's gemaakt van het nachtelijke avontuur van Alderweireld. Carlo L'Ami is meer dan een simpele keeperstrainer. Nog meer dan Bergkamp is hij echt de ondersteunende man van FdB die o.a. de spelers die moeten invallen de tactische opdrachten mee geeft.
Bergkamp is een dooie lul. Kan me goed voorstellen dat De Boer er geen reet aan heeft.
Whitey on the moon.

ferry

Bericht door ferry » za jan 21, 2012 4:47 pm

Demosthenes schreef:
Ferry schreef:Lekker belangrijk allemaal. Als het waar is mag ik aannemen dat Toby flink op z'n kl*ten heeft gehad. Als het niet waar is dan is het des te zorgelijker, want dat is er kennelijk geen excuus voor z'n slechte spel in die wedstrijd.

Je gaat er gemakshalve vanuit dat het verhaal waar is?
Eh nee? Ik zeg ALS het waar is dan zal ie wel de wind van voren hebben gekregen, als het NIET waar is dan is er geen excuus voor z'n slappe spel in die wedstrijd.

Het lijkt mij dat Toby serieus met z'n vak bezig is. Maar voor een jonge gast kan het een keer gebeuren dat je zwicht voor de verleidingen van het uitgaansleven. Het zijn soms net mensen, die voetballers.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za jan 21, 2012 4:55 pm

Ik kom Lil' Greg vaak genoeg tegen in de Jimmy. Kun je van alles van vinden, maar veranderen doe je het niet. Verantwoordelijkheid ligt bij van der Wiel en de reprimande moet worden uitgedeeld door de Boer.

Lionel

Bericht door Lionel » za jan 21, 2012 5:33 pm

Maar is het een ramp als iemand stapt?
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie