Dat zeg ik niet.Rishi schreef:Dus jij wilt geen betere spelers omdat we er toch niét van profiteren?
Ik zeg alleen dat Cruijff uit zijn nek lult als hij zegt dat we op deze manier weer aansluiting gaan vinden bij de europesche top.
Moderator: mods
Dat zeg ik niet.Rishi schreef:Dus jij wilt geen betere spelers omdat we er toch niét van profiteren?
En wat heeft Cruijff daarmee te maken?Arthur schreef:Maar betekent dat dat we dan maar niks moeten proberen te verbeteren? Je moet zo hoog mogelijk inzetten en zien waar je komt.
Jij gelooft idd niet in complottenwimpey schreef:Dat mag je niet opmerken, hoor: Sturkenboom zit er niet om Jonk en de JC-clan eruit te werken. Echt niet!Ride schreef: Dus de enige plausibele reden dat Louis pas juli volgend jaar wil beginnen is omdat dan de radars binnen Ajax er definitief voor gezorgd hebben dat Cruijff weg is.![]()
Je hebt het natuurlijk goed begrepen. Ajax-outsider Sturkie zit er om de weg vrij te maken voor LvG. Hij versprak zich gisteren (oftewel: loog) en moest toegeven dat RvC-lid Cruijff voor hem niet eens een gesprekspartner is.
Sturkie's volgende move zal zijn om tweespalt binnen de JC-clan te zaaien. Bijv. Ronald de Boer belonen, Bryan Roy bestraffen. Zolang de JC-clan de rijen gesloten houdt, is er voor Sturkie immers weinig eer te behalen.
Komt omdat hij zich gedraagt als Henk.brigade zuid schreef:
Eerste keer in mn leven dat ik het eens ben met een Groen Linkser.
VDV debuteerde in maart 2000. Dat is bijna 12 jaar geleden.WP_LeGeNd schreef:Als mensen al zeggen dat Sneijder en VDV niet van wereldniveau zijn (want niet goed genoeg voor Real) wie is dat dan wel? dan hebben we het over de 6-7 beste spelers ter wereld... tja niet zo verwonderlijk dat die niet uit de Ajax opleiding komen!
Ik vind Cruijffs kritiek dus grote onzin!
Het gaat dan ook al 12 jaar helemaal te waus met Ajax met Blind in een technische functie met eindverantwoordelijkheid.GangstaRiB schreef: Ik weet niet hoe je zo zeker van het falen van Blind kan zijn. Hij heeft onder verschillende besturen en RvC'en gewerkt en allemaal waren ze tevreden.....
Is Cruijffs rol al uitgespeeld dan? Het zijn figuren als Jonk die hun broek schijten dat er een AD komt die hen gaat beoordelen op hun werk ipv hun trouwe dienst als ruggenprikker en daarvoor meer dan 3 ton per jaar vangen. Merites die een rol spelen bij Cruijff, laat me niet lachen.wimpey schreef:Maar Blind's einde nadert. Hij klampt zich namelijk vast aan figuren wiens macht binnen Ajax tanende is. Op het moment dat merites en competentie eindelijk weer een rol van betekenis gaan spelen binnen Ajax is krullenjongen Blind gezien.
Volgens wie?LucaS schreef:Ik vond hem ook al grappig. Boeve, Roy, Trustfull en Gorre zijn grote Ajacieden, en Keizer, Davids, van Gaal en Blind koekenbakkers. Jaja
Sterker nog: de opleiding is bijna 20 jaar lang op de leest van Van Gaal en Adriaanse geschoeid geweest. Het lijkt me dat dat product het einde van z'n life-cycle dus al een paar keer bereikt had.Peter schreef: JOR heeft immers ook gewoon 4 jaar lang mogen aanmodderen.
Lijkt me onzin. In de rechtszaal kwam 6 ton voorbij. Heb je een link?999 schreef:Volgens de T. zit Danny op 1.5 Miljoen euro ..
Was je van plan je iets aan te gaan trekken van de feiten dan?Peter schreef:Lijkt me onzin. In de rechtszaal kwam 6 ton voorbij. Heb je een link?999 schreef:Volgens de T. zit Danny op 1.5 Miljoen euro ..
Toch vreemd, dit uit de T. vind je wel onzin, de rest wat er uit dat propaganda blaadje komt blijkbaar niet ..Peter schreef:Lijkt me onzin. In de rechtszaal kwam 6 ton voorbij. Heb je een link?999 schreef:Volgens de T. zit Danny op 1.5 Miljoen euro ..
Gelukkig maar, 4 ton valt nog wel mee.LucaS schreef:In de rechtzaal kwam 4 ton voorbij. De 6 ton komt uit de koker van wimpey die dat bleef roepen ondanks dat ik hem een keer of 20 heb gewezen op het feit dat dat niet klopt.
Dat klopt. Excuus. Die zes ton kwam van het AD.LucaS schreef:In de rechtzaal kwam 4 ton voorbij. De 6 ton komt uit de koker van wimpey die dat bleef roepen ondanks dat ik hem een keer of 20 heb gewezen op het feit dat dat niet klopt.