De toekomst: post-Cruijff

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Je moet kiezen!

Cruijff (met De Boer, Bergkamp en Jonk)
57
69%
Van den Boog (met Van Gaal)
12
14%
Het lukt me niet!
14
17%

Totaal aantal stemmen: 83

zeux

Re: De toekomst: Cruijff terug bij Ajax, bestuur vertrekt.

Bericht door zeux » di dec 13, 2011 12:09 pm

Ajaciedjuh schreef:Wat hier op het forum in het klein gebeurt is toch hetzelfde als nu bij de 2 (of zijn het er nu 3?) kampen gebeurt. Iedereen wil zijn gelijk halen, staat niet open voor andermans argumentatie en er worden alleen voorbeelden aangehaald om 'hun eigen gelijk te onderbouwen'.

Het gaat niet meer over wat goed voor Ajax is. Dit soort conflicten kun je op deze manier nooit oplossen (en dat gebeurt dus ook nooit meer ben ik bang :blush.gif: ).

Zolang er geen attitude verandering komt (eigenbelang overboord zetten) en een streep onder het verleden wordt gezet, wordt dit een never ending story (ook hier op het forum).
Wat ik wel ironisch vind, is dat veel mensen op dit forum die de handelswijze van Ten Have verdedigen, ook gewoon positief zijn over de voetbalkoers die mede door Cruijff is ingezet. Eigenlijk is er alleen een problem met Cruijff als stokbrand binnen het zakelijke proces binnen de club.

Ik zie posters die graag willen dat er voetbaltechnisch iets gebeurt (wát ook gelukkig gebeurt nu op De Toekomst), maar die ook graag willen dat het bedrijf (100 miljoen omzet, 250 mensen op de payroll, beursgenoteerd) vakkundig wordt geleid.

En ja, als ik voor mijzelf spreek: ik zie de mogelijkheid dat Van Gaal daarin een rol heeft. Sámen met Cruijff, mits Van Gaal zich openlijk en onvoorwaardelijk achter de ingeslagen technische koers op de Toekomst plaatst (van mij part signeert hij persoonlijk het plan).
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

999

Bericht door 999 » di dec 13, 2011 12:12 pm

Ride schreef:
Zeux schreef: Als ik de diverse media lees, dan zijn NOS, AD veel meer op verslaggeving gericht, terwijl De Telegraaf overduidelijk activistisch is.
:smallgrin.gif:

hou toch op man.. begint nu te lijken of je het er om doet :excited.gif:
Mwah, jij komt nooit verder dan juist die dingetjes uit de T. er bij te halen waarvan men juist van mening is dat daar steeds de halve waarheid instaat, de spreekbuis van JC is.Die presenteer jij dan als de ultieme waarheid.

Elke dag staat er wel iets ten voordele van JC in de T.Nooit is er ook maar 1 kritisch woord te lezen over degene die hij aansteld of op de manier waarop HIJ meent te moeten functioneren.Dat is er bij andere media dus wel.

Dit wordt nog eens dunnetjes overgedaan door Derksen en Co waar je dus nooit iemand zit die tegengas mag en kan geven.Zelfs een verdwaalde negatieve opmerking over de aanpak van JC wordt genadeloos van tafel gevegen, meestal met nietszeggende argumenten al schuimbekkend door Derksen.Die openlijk heeft toegegeven zich een vriend van JC te vinden.Bij SV zit er altijd iemand van de " tegenpartij " die zijn mening mag geven.

Deze " oorlog " is niet te " winnen " zolang de T. en Derksen er een sport van maken om elke dag in de T., elke uitzending van de V.I. alleen maar de ene kant van het verhaal te promoten.

Wordt natuurlijk wel heel stil in de T. en het programma van Derksen als JC zodadelijk zijn pionnen op elke functie heeft staan binnen AJAX.Geen kritisch woord meer te horen, alles en iedereen zal hosanna zijn en de superlatieven zullen in de krant te lezen en te horen zijn bij Derksen.Of dat dat nu ook daadwerkelijk het geval is zullen velen een worst wezen ..
Blij met de punten ...

zeux

Bericht door zeux » di dec 13, 2011 12:17 pm

999 schreef: Elke dag staat er wel iets ten voordele van JC in de T.Nooit is er ook maar 1 kritisch woord te lezen over degene die hij aansteld of op de manier waarop HIJ meent te moeten functioneren.Dat is er bij andere media dus wel.
Het is nog veel erger. De uitspraak van Cruijff over Davids heeft nooit de kolommen (of website) van die krant gehaald. Ook niet in de berichtgeving daarover (veel spin, over hoe positief de opmerking wel niet was, spin die hier op dit forum is overgenomen). Ik heb die opmerking althans nergens teruggevonden bij De Telegraaf.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Ride
Contacteer:

Bericht door Ride » di dec 13, 2011 12:20 pm

Zeux schreef:En ja, als ik voor mijzelf spreek: ik zie de mogelijkheid dat Van Gaal daarin een rol heeft. Sámen met Cruijff, mits Van Gaal zich openlijk en onvoorwaardelijk achter de ingeslagen technische koers op de Toekomst plaatst (van mij part signeert hij persoonlijk het plan).
Klinkt als een Ten Have gedraaid..

Eerst Louis van Gaal aanstellen, bewust zonder Johan in te lichten voordat hij de Telegraaf in kan schakelen om dat niet door te laten gaan.
Vervolgens melden dat je ze graag samen ziet samenwerken en Louis laten melden dat hij best de lijn Cruijff wilt volgen.
Waarna je afgeserveerd wordt door de Ledenraad, de Supportersschare en de AvA waarna je maar besluit te melden dat je de lijn Cruijff wilt blijven volgen...
Dan laat ik die zogeheten rechtsgeldige benoeming van Sturkenboom en Blind even geheel buitenwege deze discussie.

Cruijff en van Gaal samen gaat niet, nu niet en nooit niet.

let op: 5 november liet hij het volgende optekenen

http://www.vi.nl/Nieuws-item/210437/Van ... gelijk.htm

En als Johan Cruijff weer is vertrokken?
'Dan ontstaat er een heel andere situatie. Dan zal ik een aanbieding van Ajax serieus gaan vergelijken met andere interessante aanbiedingen. Want ik krijg nog steeds ontzettend veel aanbiedingen hoor. Vergis je niet.'

Dus de enige plausibele reden dat Louis pas juli volgend jaar wil beginnen is omdat dan de radars binnen Ajax er definitief voor gezorgd hebben dat Cruijff weg is.
Immers moet zelfs jij het er mee eens zijn dat Louis genoeg geld heeft. De salaris van Bayern is lekker. Die afkoopsom kan hij ook uit eigen zak betalen.
Louis is rijk, stinkend rijk.
Rijk genoeg om zelfs zijn dochters een mooi chique appartement te schenken in Noordwijk.
(en ja, ik ken haar. Ze is zelfs op kraamvisite geweest bij ons)

Echt, ik heb niks persoonlijks tegen Louis van Gaal. 1995 staat in mijn ziel gekerfd als Ajaxied.
Maar dit is zijn grote fout geweest, zich mengen in deze slangenkuil.
Hoe hij er in getrapt is :confused.gif:
Van Gaal praat niet met Bayern

08 dec. 2011, 06:13

Teruggekeerd van een reis door Azië heeft Louis van Gaal gisteren laten weten niet voor 1 juli 2012 aan het werk te gaan als algemeen directeur van Ajax. Van Gaal wil niet veel zeggen over zijn nieuwe job bij Ajax. "Ik vertel het allemaal als ik aangesteld word. Dat is op 1 juli 2012."
Telesport-verslaggever Sieb Oostindie sprak Van Gaal op Schiphol.

Zou je nog met Cruijff kunnen werken?
„Daar geef ik geen antwoord op.”

Het was zeker wel erg lekker om juist nu drie weken helemaal weg te zijn uit Nederland?
„Nee hoor, dat maakt me helemaal niets uit.”

Wat ga je nu doen met al die toestanden bij Ajax?
„Ik ben niet aan bod. Ik doe dus niks. Ik kán ook niks zeggen. De raad van commissarissen is aan bod. En volgens mij is er een interim-directie aangesteld. Die moeten uitspraken doen. Ik niet. Ik ben alleen maar gevraagd.”

Verwachtte je dat het zo uit de klauw zou lopen?
„Daar zeg ik niks over.”

Was het wel verstandig om er zó in te stappen bij Ajax?
„Ik ga er niks over zeggen.”

Wat ga je nu doen?
„Ik ga verder met mijn sabbatical year. En dan kijken we wel waar het op uitdraait.”

Heb je al actie ondernomen naar Bayern München?
„Nee. Dat is allemaal ’mediapraat’. Dat is altijd zo.”

Is het dan niet je insteek om op 1 januari bij Ajax te beginnen?
„Dat dacht ik niet, nee. Dan had ik allang in onderhandeling moeten gaan. Ik denk niet dat dat zo makkelijk gaat.”

Wat vind je nu van alle heisa die is ontstaan?
„Dit is het slechtste wat Ajax kon overkomen. Maar goed, ik denk dat ieder mens dat zo heeft ervaren.”
Laatst gewijzigd door Ride op di dec 13, 2011 12:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vakkie 129

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di dec 13, 2011 12:21 pm

Ik sluit me bij Scherrer aan. Als je echt niet ziet dat de bende van vier het spel ook vuil heeft gespeeld (benoeming van DRIE directeurs achter Cruijffs rug om, het lekken van brieven naar de NOS), dan weet ik het ook niet meer.

Zeker, Cruijff is 1) ongeschikt als commissaris en 2) voert een mediacampagne. Maar dat geldt dus ook voor die andere vier, en bij Cruijff staat er tenminste nog iets tegenover (goede ontwikkelingen in de jeugdopleiding). Waar hebben die andere vier nou helemaal voor gezorgd, behalve dan voor een gigantische puinhoop?

wimpey

Bericht door wimpey » di dec 13, 2011 12:23 pm

Ajaciedjuh schreef:Wat hier op het forum in het klein gebeurt is toch hetzelfde als nu bij de 2 (of zijn het er nu 3?) kampen gebeurt.
Nou, wij verdienen er niet aan. :smallgrin.gif: Verder kunnen wij wel incompetent zijn en 12 jaar op AT blijven zitten, maar dat schaadt de club niet.

Bij Ajax wordt incompetentie wel beloond. Danny Blind die als (assistent) trainer en hoofd opleiding gesjeesd is, is de baas over het technisch hart, bestaande uit (assistent) trainer en hoofd opleiding. Krullenjongen Blind was ook al eens als TD gesjeesd, maar mag nu wéér de directeur acteren. Probeer een dergelijke belangenverstrengeling en bizar rollenspel maar eens uit te leggen. Mij lukt het niet. Er is ook geen steekhoudende verklaring voor te vinden, behalve dan dat Danny Blind de juiste contacten binnen Ajax bezit.

Het is een vuil spel, met enorm veel tegenstrijdige belangen. Dat kamp-Keizer vertrouw ik dus ook niet, met al die Da Vinci-figuren. De beerput is nog lang niet leeg, er zitten nog vele lijken in de kast. Dus dit spel zal nog wel even duren. Is ook prima, het lijkt me in het belang van Ajax dat de onderste steen uiteindelijk boven komt. Alles afbreken en op de ruines iets nieuws opbouwen lijkt in dit geval de enige mogelijkheid.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di dec 13, 2011 12:25 pm

wimpey schreef:
Ajaciedjuh schreef:Wat hier op het forum in het klein gebeurt is toch hetzelfde als nu bij de 2 (of zijn het er nu 3?) kampen gebeurt.
Nou, wij verdienen er niet aan. :smallgrin.gif:
Nog meer gelijkenis, want alle 5 commissarissen verdienen niks. :ajaxsmiley.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Le T.

Bericht door Le T. » di dec 13, 2011 12:27 pm

Jöhnk schreef:Ik sluit me bij Scherrer aan. Als je echt niet ziet dat de bende van vier het spel ook vuil heeft gespeeld (benoeming van DRIE directeurs achter Cruijffs rug om, het lekken van brieven naar de NOS), dan weet ik het ook niet meer.

Zeker, Cruijff is 1) ongeschikt als commissaris en 2) voert een mediacampagne. Maar dat geldt dus ook voor die andere vier, en bij Cruijff staat er tenminste nog iets tegenover (goede ontwikkelingen in de jeugdopleiding). Waar hebben die andere vier nou helemaal voor gezorgd, behalve dan voor een gigantische puinhoop?
Kom op zeg. Jij weet ook wel dat Cruijff voor de puinhoop heeft gezorgd. Eerst werkt hij het oude bestuur en directie eruit met een lastercampagne, en dan heeft hij niemand klaar staan om ze op te volgen: "Het is mijn probleem niet, ik ga weer lekker terug naar Barcelona". Als hij dan speciaal voor hem een nieuwe RvC krijgt aangereikt die in alles probeert volledig mee te gaan, dan weet hij die ook nog te frusteren en lam te leggen net zo lang tot ze buiten hem om gaan.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Lionel

Bericht door Lionel » di dec 13, 2011 12:27 pm

Eigenlijk wil ik deze topic niet eens lezen maar toch blijf ik het doen ondanks dat ik het helemaal zat ben! :blush.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di dec 13, 2011 12:29 pm

Keizer heeft zich natuurlijk gewoon in de strijd gemengd. Die is echt bezig de laatste tijd.

wimpey

Bericht door wimpey » di dec 13, 2011 12:29 pm

Ride schreef: Dus de enige plausibele reden dat Louis pas juli volgend jaar wil beginnen is omdat dan de radars binnen Ajax er definitief voor gezorgd hebben dat Cruijff weg is.
Dat mag je niet opmerken, hoor: Sturkenboom zit er niet om Jonk en de JC-clan eruit te werken. Echt niet! :hypocrite.gif:

Je hebt het natuurlijk goed begrepen. Ajax-outsider Sturkie zit er om de weg vrij te maken voor LvG. Hij versprak zich gisteren (oftewel: loog) en moest toegeven dat RvC-lid Cruijff voor hem niet eens een gesprekspartner is.

Sturkie's volgende move zal zijn om tweespalt binnen de JC-clan te zaaien. Bijv. Ronald de Boer belonen, Bryan Roy bestraffen. Zolang de JC-clan de rijen gesloten houdt, is er voor Sturkie immers weinig eer te behalen.

zeux

Bericht door zeux » di dec 13, 2011 12:39 pm

bewust zonder Johan in te lichten voordat hij de Telegraaf in kan schakelen om dat niet door te laten gaan.
Lees deze zin nu eens goed.

999

Bericht door 999 » di dec 13, 2011 12:53 pm

Jöhnk schreef:Ik sluit me bij Scherrer aan. Als je echt niet ziet dat de bende van vier het spel ook vuil heeft gespeeld (benoeming van DRIE directeurs achter Cruijffs rug om, het lekken van brieven naar de NOS), dan weet ik het ook niet meer.

Meer dan eens is er aangegeven dat wat ze gedaan hebben niet kan.Meer dan eens is dat aangeven in de media bij kranten die, volgens anderen, niet JC gezint zijn.Aangeven in TV programma's die tegen JC zouden zijn.Nooit nergens een kritisch woord in de T. of Derksen w.b. JC.

Maar gaat het daar JC over ?.Gaat het JC puur om de gevolgde methode, is het dat wat hem daadwerkelijk dwars zit.Is het daadwerkelijk zo dat ook JC denkt dat Van Gaal als AD finaal zal verzaken, AJAX nog verder de afgrond in zal duwen ?.

Ik heb steeds van voor en tegenstanders gehoord en gelezen dat de ideeën van beide personen over de zaken waar we het hier over hebben voor 85 % op EEN lijn zitten.Alleen van Gaal zou nog wat meer op de discipline willen hameren.Dus voor 85% op een lijn met nog eens een aanvulling in de discipline, iets wat je toch regelmatig mist bij veel spelers.Zeker als naar het 1E kijkt.

Dus zou het voor AJAX een goede zet zijn, JC de jeugdafdeling, Van Gaal als AD.Twee uithangborden die ook nog eens voor het overgrote deel op dezelfde lijn zitten.Maar om de eens of andere reden vind JC dat slecht voor JC .. ( AJAX telt dan dus effe niet mee ) ...
Blij met de punten ...

zeux

Bericht door zeux » di dec 13, 2011 12:55 pm

999 schreef:
Ik heb steeds van voor en tegenstanders gehoord en gelezen dat de ideeën van beide personen over de zaken waar we het hier over hebben voor 85 % op EEN lijn zitten.Alleen van Gaal zou nog wat meer op de discipline willen hameren.Dus voor 85% op een lijn met nog eens een aanvulling in de discipline, iets wat je toch regelmatig mist bij veel spelers.Zeker als naar het 1E kijkt.

Dus zou het voor AJAX een goede zet zijn, JC de jeugdafdeling, Van Gaal als AD.Twee uithangborden die ook nog eens voor het overgrote deel op dezelfde lijn zitten.
Inlijsten en bij alle betrokkenen boven het bed hangen.

Ride
Contacteer:

Bericht door Ride » di dec 13, 2011 12:59 pm

Zeux schreef:
bewust zonder Johan in te lichten voordat hij de Telegraaf in kan schakelen om dat niet door te laten gaan.
Lees deze zin nu eens goed.

als jij deze dan maar goed leest..

Eerst Louis van Gaal aanstellen, bewust zonder Johan in te lichten voordat hij de Telegraaf in kan schakelen om dat niet door te laten gaan.
Vervolgens melden dat je ze graag samen ziet samenwerken en Louis laten melden dat hij best de lijn Cruijff wilt volgen.
Waarna je afgeserveerd wordt door de Ledenraad, de Supportersschare en de AvA waarna je maar besluit te melden dat je de lijn Cruijff wilt blijven volgen...
Dan laat ik die zogeheten rechtsgeldige benoeming van Sturkenboom en Blind even geheel buitenwege deze discussie.

maar ondanks alle meningsverschillen hier zou ik altijd nog een :alc.gif: jullie drinken..
Het is sparren in de marge.
Niemand heeft de wijsheid in pacht aangezien we hier op een zeer klein forum aan het discussieren zijn.
't is net een stamcafe waar de gasten al veel te lang elkaar tegenkomen. Op een gegeven moment is er alleen nog maar gezeik want het positieve onderlinge gelul over kids, voetbal, werk en hobbies zijn al uitgevreten.

Daarom hebben we nu blijkbaar tijd om over iets futiels als dit te chatten...

Maar goed, zolang J.C. nog niet de absolute medewerking van heel Ajax krijgt blijf ik er hier op terugkomen.
Vakkie 129

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di dec 13, 2011 1:00 pm

Oud-wethouder hekelt Ten Have Van onze speciale verslaggevers
AMSTERDAM - President-commissaris Steven ten Have kreeg het tijdens de Algemene Vergadering van Aandeelhouders van Ajax zo nu en dan zwaar te verduren. Opvallend was dat voormalig GroenLinks-wethouder Peter Sertons van Oost-Watergraafsmeer daarbij het verst ging. „Mijnheer Ten Have, wat bent u glad, gadverdamme. Geeft u eens antwoord op de vragen in plaats van de studieboeken op te dreunen.”

Algemeen directeur ad interim Martin Sturkenboom moest het ook ontgelden bij Sertons. „Who the fuck is hij als Utrechter om een ras-Ajacied als Wim Jonk twee gele kaarten te geven? Ga toch weg. Letterlijk dan.”
Eerste keer in mn leven dat ik het eens ben met een Groen Linkser. :blub.gif:

wimpey

Bericht door wimpey » di dec 13, 2011 1:02 pm

999 schreef: Maar om de eens of andere reden vind JC dat slecht voor JC .. ( AJAX telt dan dus effe niet mee ) ...
LvG heeft duidelijk aangegeven pas Ajax te willen doen wanneer JC weg is. LvG heeft trouwens ook meerdere keren aangegeven dat Ajax zijn club niet meer is. Dus ik vraag me af welke motieven hij heeft om er (toch) weer in te springen.

Zeker als directeur. Hij was van 91-97 zowel trainer als TD. En liet Ajax met een sportief failliete selectie en een bepaald niet optimaal functionerende Toekomst achter. In 2004 verliet hij Ajax als TD omdat hij er niet in slaagde om trainer Koeman van z'n troon te stoten.

LvG heeft bij mij het nadeel van de twijfel. Zeker gezien het feit dat hij de incompetente krullenjongen Blind op een directieplek heeft getracteerd.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di dec 13, 2011 1:06 pm

Zeux schreef: De vuile streken beginnen steeds in het kamp Cruijff.
Het heeft even geduurd maar ik ben blij dat je ook van mening bent dat de “vuile oorlog” van twee kanten gevoerd is. :hypocrite.gif: Overigens ben en blijf ik van mening dat Cruijff goed is voor de VOETBALCLUB Ajax, achterbakse griezeltjes zoals die doorgeleerde professor met zijn ego van hier tot aan Marokko bezorgen Ajax alleen schade. OKWW!
YNWA

Le T.

Bericht door Le T. » di dec 13, 2011 1:12 pm

Oud-wethouder hekelt Ten Have Van onze speciale verslaggevers
AMSTERDAM - President-commissaris Steven ten Have kreeg het tijdens de Algemene Vergadering van Aandeelhouders van Ajax zo nu en dan zwaar te verduren. Opvallend was dat voormalig GroenLinks-wethouder Peter Sertons van Oost-Watergraafsmeer daarbij het verst ging. „Mijnheer Ten Have, wat bent u glad, gadverdamme. Geeft u eens antwoord op de vragen in plaats van de studieboeken op te dreunen.”
Ah, GroenLinks valt ook al voor het populisme.
Algemeen directeur ad interim Martin Sturkenboom moest het ook ontgelden bij Sertons. „Who the fuck is hij als Utrechter om een ras-Ajacied als Wim Jonk twee gele kaarten te geven? Ga toch weg. Letterlijk dan.”
Ik dacht dat Jonk een Volendammer was, en niet zo'n ras-Ajacied maar eentje die gewoon voor het geld kiest.
Wollt ihr den totalen Mensch?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di dec 13, 2011 1:13 pm

Ik vind het wel geinig, Cruijff die zich voor 100% stort op deze zaak.

De Telegraaf en alle Cruijff-loving media hebben de (domme) massa volledig richting Cruijff gedreven. Straks worden al zijn eisen ingewilgd (nieuwe RvC, het aangestelde bestuur weg) en opeens komt ie met een loser als Ling op de proppen.....

Dan vraag ik me af: wat schieten wij, als supporter, daar nou mee op? Een bewezen incapabel figuur, maar toevallig een vriendje van Cruijff. Ik denk dat het binnen no-time uit de klauwen giert.

Ik denk dat Ten Have cs. zich vooral dáárover zorgen maken. Ze zijn bereid om op te stappen als ze dat gevraagd wordt. Ten Have heeft echter aangegeven te willen blijven zitten zodat hij de volgende RvC een goede erfenis kan achterlaten. Dat vind ik wel sterk. Cruijff probeert uit alle macht nu de RvC te wippen, zodat hij alleen de touwtjes in handen krijgt. Immers, dan mag Cruijff terugkeren als adviseur.. maar wel een adviseur die alles voor het zeggen heeft.

Ik ben niet zo bang voor de visie van Cruijff, ik ben alleen bang voor dat legertje incompetenten dat er maar op los gaat kloten als de Verlosser in Barcelona zit te zonnen.
Whitey on the moon.

wimpey

Bericht door wimpey » di dec 13, 2011 1:17 pm

GangstaRiB schreef: Dan vraag ik me af: wat schieten wij, als supporter, daar nou mee op? Een bewezen incapabel figuur, maar toevallig een vriendje van Cruijff. Ik denk dat het binnen no-time uit de klauwen giert.
Hoho, de bewezen incapable Blind is een vriendje van LvG. :hypocrite.gif:

Lionel

Bericht door Lionel » di dec 13, 2011 1:25 pm

Exact
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di dec 13, 2011 1:29 pm

wimpey schreef:
GangstaRiB schreef: Dan vraag ik me af: wat schieten wij, als supporter, daar nou mee op? Een bewezen incapabel figuur, maar toevallig een vriendje van Cruijff. Ik denk dat het binnen no-time uit de klauwen giert.
Incapabel als coach: misschien (de mensen die hem toezongen in de Kuip na de bekeroverwinning spugen nu op Blind... hoe kansloos).
Incapabel als TD: niet bewezen.
Whitey on the moon.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di dec 13, 2011 1:30 pm

wimpey schreef:
Hmm, je vindt Ling kennelijk ook incapabel anders was je daar wel op in gegaan. Met dit soort commentaar kom je niet veel verder. Beide kampen hebben hun volgelingen die nog niks bewezen hebben of simpelweg bewezen hebben te licht te zijn. En die ene kandidaat waar beide partijen in het torentje van de ArenA het redelijk over eens waren, San Marco, is nou weer geen kandidaat die de supporters doet juichen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

zeux

Bericht door zeux » di dec 13, 2011 1:31 pm

GangstaRiB schreef:
wimpey schreef:
Incapabel als coach: misschien (de mensen die hem toezongen in de Kuip na de bekeroverwinning spugen nu op Blind... hoe kansloos).
Incapabel als TD: niet bewezen.
Nog los van het gegeven dat Blind (net als Van Gaal overigens) binnen een totaal ander framework aan het werk gaat dan voorheen.
Nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Plaats reactie