Hier gaat Pim de Vos - zoals ook Le T. al aangeeft - nat:Ride schreef:Deze meneer heeft wel de goede kaas op het juiste plankje gelegdLe T. schreef:Jan Mulder is een romanticus: Heel geschikt om over mooi voetbal te schrijven, totaal ongeschikt om te bepalen hoe je tot goed voetbal komt. Van hem kan ik het nog wel hebben, ook al valt het me van hem tegen. Wat mij veel meer ergert zijn mensen als die pubertjes van Cataneccio en allerlei andere commentatoren die heel stellig allerlei dingen zeggen over besturen, rechtsbeginselen, organisaties, beurscrises, wetten, functie-omschrijvingen, verantwoordelijkheden en weet ik niet wat terwijl ze er totaal geen kaas van gegeten hebben maar ze iets menen te hebben gevonden wat in hun straatje past.
http://www.sportknowhowxl.nl/OpenPodium/6575
Dat is nooit de keuze geweest. Ook hier geldt: nergens is nog bewezen dat met de benoeming van Van Gaal het plan voor De Toekomst meteen de prullenbak in is.het voor de toekomst van Ajax zeer belangrijke besluit (plan Cruijff of visie Louis van Gaal)
De Vos is overduidelijk een Cruijff-aanhanger. Ik vind het niet sterk voor een 'pleiter', die lijkt een objectief stuk over arbeidsrecht te willen schrijven, dat hij de negatieve connotaties wel erg opzichtig naar één kant laat leunen.