Maar even serieus.. Er is toch niemand die het in zijn hoofd haalt om op dergelijke wijze van Gaal aan te stellen? Hoe kun je ooit denken dat je daarmee Ajax verder helpt. Iedereen die Ajax kent weet dat dat als een kernbom inslaat en de club onherroepelijk in tweeën splijt. Alleen de bende van 4 lijkt dit niet te zien.Jabu schreef:De hele discussie draait natuurlijk om wie er verantwoordelijk is/zijn voor deze chaos.Luciano schreef:De enige resultaten die ten Have tot nu toe heeft behaald is de grootste chaos uit de clubhistorie. Hij weet gewoon absoluut niet wat hij aan het doen is en wat de consequenties zijn. Zeer pijnlijk voor onze club en iedereen die daarom geeft.
Ik denk wel dat je Ten Have onderschat als je denkt dat hij niet weet wat hij aan het doen is. Of Cruijff exact de consequenties kan overzien durf ik wat minder snel aan te nemen.
Cruijff voorziet in iedergeval wel de consequenties van het besturen van Ajax door de 'bedrijfslijers' (vergeef me de term). Uiteindelijk leid dat tot de definitieve doodsteek voor de voetbalclub Ajax hoe je het ook wend of keert. Cruijff was op technisch gebied samen met zijn team prima bezig voor zover wij weten. Dat dat proces kapot wordt gemaakt 'in het belang van Ajax' is niet uit te leggen.