WantLe T. schreef:Het probleem met Cruijff is echter niet de NV-structuur maar structuur in het algemeen. Zoals hij Ajax wil aansturen, al is dat een wat groot woord voor zijn inzet, kan ook niet bij een dorpsclub.

Volgens mij is het nog steeds zo dat hij het Technische gedeelte van Ajax wil veranderen.
en ja.. dat er dan een Algemeen Directeur moet komen die een voetbalverleden heeft is in zijn ogen de beste manier om de technische kant niet tegen te werken.
Als je mensen aan het hoofd zet die Ajax als bedrijf zien ipv een voetbalclub, wat het nog steeds is toch?, dan ga je tegen de fundamentele beginselen in van AFC Ajax.
Althans.. in mijn bescheiden opinie.
Ik ben en blijf leek maar zie dat de afgelopen 15 jaar een drama zijn geweest met voornamelijk winstcijfers, gemaakte kampioenselftallen vanaf 8 jaar oud en een verloren identiteit.
Sinds 1998 structueel geen kampioen geworden is een pijnlijke situatie die J.C. aan het hart ging.
Vooral extra getriggerd door de vernedering tegen Real Madrid waar Ajax als een ploeg zonder ballen en zonder amsterdamse bluf stond te schutteren.
Nee, ik ben dierbaar en trots op hem dat hij zich zo inzet voor ons Ajax.
Wat ik begreep declareert hij niks, nul komma nul van alle kosten die hij tot nu toe gemaakt heeft.
Hoeft ook niet want geld genoeg maar dat hij dit dus doet zonder zijn vliegtuigkosten terug te vragen zegt mij meer dan genoeg.
Oke, ik ga met je mee dat hij onaardig, onaangepast en veelal mensen uit zijn eigen kring betrekt maar mijn god. Dat is toch altijd nog veel beter dan godbeter het Martin Jol aannemen en dan op je knieën zwichten als hij dreigt naar Engeland te gaan en dan als vergoeding El Hammie kado geeft.
Of werk je bij dat buro wat Coronel en Rik van de Boog hebben ingehuurd?