Prima dat je je mening voor je houdt, maar wat vind je an sich van Johan? Jij bent 27 of 28, toch? Net iets te jong om de speler Cruijff en ook alles van hem als trainer goed op je netvlies te hebben, maar dan heb ik tussen de 8 en 11,5 uur beeldmateriaal dat allemaal erg de moeite waard is. Fascinerend gewoon, dan zie je dat Johan toch zoveel meer is dan Pele, George Best en Lionel Messi...Thijs schreef:Ik hou me inderdaad bewust buiten de discussie. Schiet er eigenlijk ook niks mee op (voor mezelf) om hierover op een openbaar forum wat te zeggen, even los van het feit dat ik maar een héééél onbelangrijk/klein poppetje ben bij Ajax... je weet maar nooit wie wat op zou kunnen pikken.
Daar heb ik gewoon geen zin in. En los daarvan: ik weet er gewoon bijna net zo weinig vanaf als jullie. Ik ben alleen rondom thuiswedstrijden in de Arena, en dan heb ik serieus geen tijd om te keuvelen over 'hoe het nu verder moet'. Ik hoor hoogstens wat mensen met elkaar erover praten, maar ik ben dan bezig. Het enige moment waarop ik altijd even 'op adem kan komen' is tijdens de wedstrijd, en dan wil ik eigenlijk gewoon de wedstrijd zien.
En na werktijd, maar dan is het gewoon een borrel in de perskamer en dan hou je natuurlijk al helemáál je mond over interne zaken. De enige mensen die ik 'ken' zijn Slop en van der Aat, en verder Davids. Maar alleen uit z'n periode als speler in 2007-2008, dus verder ook totaal niet eigenlijk. De rest heb ik niet eens een hand gegeven en daar heb ik ook nooit wat mee te maken. Ik ben er nooit als zij er zijn en zij zijn niet op de plekken waar ik kom op wedstrijddagen.
Het enige wat ik hoop is -uiteraard- dat het goed komt met Ajax en dat we veel sportieve successen gaan boeken. Verder heb ik er niets op te zeggen.
...Maar hoe kijk je tegen hem aan? Vind je hem écht briljant net als joey en Alexander, een gestoorde idioot en absolute klootzak zoals Le T. of net als Ko moet je vooral lachen om hem of denk je bij voorbaat lollig te zijn als je JC een beetje kunt imiteren. Wie op dit forum hebben Johan weleens de hand geschud trouwens?