Wat maakt dat voor verschil eigenlijk? Zich uitschrijven als commissaris hoeft hij niet want hij schijnt nog niet ingeschreven te staan, en voor de rest doet hij toch niks.joey schreef: Ruger Koopmans zegt in dezelfde krant dat Cruijff er niet over peinst om op te stappen.
Dat zal wel meevallen. Dan hadden ze immers al veel eerder in de stress moeten schieten toen bleek dat een rioolkrant probeert invloed over Ajax te krijgen.joey schreef: Lekker gemakkelijk om de naam van Jaap de Groot te lekken. Dan schieten de supporters collectief in een stress.
Hij probeert na een jaar van bestuurlijke verlamming een directeur benoemd te krijgen, wat voor idioot hij daar dan ook voor op het oog heeft in verband met Cruijffs wensen, het vinden en benoemen van een directeur is zijn voornaamste werk op dit moment. En ook dat van Cruijff. Maar Cruijff neemt weer geen enkele verantwoordelijkheid. Mag ik hem even citeren: "Dat is mijn probleem niet, ik ga nu lekker terug naar Barcelona."joey schreef:Ik krijg sterk de indruk dat Cruijff de enige van de vijf is die iets van enige betekenis doet. Laten we Edgar Davids nemen. Heeft hij al iets bijgedragen?Als Cruijff nou gewoon eens bereid was om iets voor Ajax te doen ipv alleen maar te lullen vanaf zijn berg...