Ik vond ze niet best. Ze hadden een veldoverwicht en creëerde iets meer kansen dan AZ, maar de sterspelers waren niet in goede doen. Vooral Pereira viel erg tegen. Stond ook op 8, in plaats van op 10. Zoontje van Wiljan Vloet stond op die positie en droeg de aanvoerdersband. Desondanks zie ik ook een paar dissonanten. Jordy de Wijs, de linksback, vind ik een domme speler. Rai Vloet is matig, net als Michel Maria. Het centrum Leemans - Bazoer is goed. Van Vlerken is een goede aankoop. Olivier Rommens kan goed voetballen. Endy Opoku worstelt met zichzelf. Een aantal prima spelers, met name de eerste jaars.Oscarito schreef:Ik hoorde verhalen dat PSV veel beter speelde dan AZ maar ietwat ongelukkig verloor. De thuiswedstrijd (6-2) heb ik zelf gezien, toen waren ze fenomenaal maar kwamen ook de verdedigende kwetsbaarheden van het team aan het licht. Maar zonder twijfel vind ik PSV het team met het meeste potentieel. Hopelijk kunnen we er nog lang van genieten, iets dat ik betwijfel want de buitenlandse topclubs liggen op de loer.
Technisch niet zo best. Vlak. Niet dwingend. Maar dat was z'n mening na de eerste oefenwedstrijd, dus ik zou er niet teveel waarde aan hechten. Toen was hij inderdaad niet best. Laten we hem pas halverwege het seizoen evalueren.joey schreef:Wat vindt die scout dan dramatisch aan hem?