Het gebrek aan een knappe backup voor Sigthorsson kan dat wel worden, net als het (blijven) opstellen van Siem op het middenveld.Arthur schreef:Dat snap ik niet zo goed. Ik ben vooral blij dat er geen belangrijke spelers op het laatste moment weggaan. De transfer van Bulyikin vind ik onbegrijpelijk, maar kan nooit een groot probleem worden voor Ajax.De Dominee schreef:Ben er chagrijnig van, van deze dag. Gadverdamme wat is en blijft Ajax bij tijd en wijlen toch een ongelooflijke schijtclub.Benji schreef:Nu ook bevestigd door Anderlecht. Wachten op persbericht Ajax.
Mwoah. Voor Vertonghen waren meerdere clubs in de running, sommigen wilden niet aan de vraagprijs voldoen en sommige clubs wilde hij zelf niet heen. Wiel heeft een slecht jaar gehad. Steek is naar Roma, Italie. Die club gaat de top daar bestormen en ziet hem als aanwinst. Aan Eriksen wordt constant getrokken, De Zeeuw is weg.joey schreef:Wat was er trouwens weinig belangstelling voor Ajax. Niet voor VDW, niet voor Vertonghen, enz. Zelfs Steek had de grootste moeite om weg te komen.