Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Michael_B

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Michael_B » wo aug 31, 2011 3:54 pm

Arthur schreef:
De Dominee schreef:
Benji schreef:Nu ook bevestigd door Anderlecht. Wachten op persbericht Ajax.
Ben er chagrijnig van, van deze dag. Gadverdamme wat is en blijft Ajax bij tijd en wijlen toch een ongelooflijke schijtclub.
Dat snap ik niet zo goed. Ik ben vooral blij dat er geen belangrijke spelers op het laatste moment weggaan. De transfer van Bulyikin vind ik onbegrijpelijk, maar kan nooit een groot probleem worden voor Ajax.
Het gebrek aan een knappe backup voor Sigthorsson kan dat wel worden, net als het (blijven) opstellen van Siem op het middenveld.
joey schreef:Wat was er trouwens weinig belangstelling voor Ajax. Niet voor VDW, niet voor Vertonghen, enz. Zelfs Steek had de grootste moeite om weg te komen.
Mwoah. Voor Vertonghen waren meerdere clubs in de running, sommigen wilden niet aan de vraagprijs voldoen en sommige clubs wilde hij zelf niet heen. Wiel heeft een slecht jaar gehad. Steek is naar Roma, Italie. Die club gaat de top daar bestormen en ziet hem als aanwinst. Aan Eriksen wordt constant getrokken, De Zeeuw is weg.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Le T.

Bericht door Le T. » wo aug 31, 2011 4:02 pm

Ik vind die Bulyikin op zich wel een fijne speler. Hij scoort vrij makkelijk, maar hij doet veel meer en een bal vast houden kan hij ook best aardig. Hij ziet het spel goed en heeft ook oog voor medespelers in scoringspositie. Snel is hij niet, heel sterk ook niet, maar het verschil met Sightorsson zal vooral zijn dat er geen rek meer in zit. Alleen snap ik niet dat De Jong vorig jaar nog goed genoeg was om El Hamdaoui uit de spits te houden en nu niet eens meer tweede spits mag zijn. Zoveel is Ajax echt niet sterker geworden in de tussentijd, zeker niet met De Jong op het middenveld.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » wo aug 31, 2011 4:04 pm

Wanbeleid! Haal gewoon een topspits erbij. Laat 2 toppers maar strijden om die ene plek. Dat zorgt voor scherpte onderling en voor zekerheid als er een geblesseerd is. Een coach moet lastige keuzes kunnen maken in plaats dat de tekening al bijna helemaal is in gekleurd.

Arthur

Bericht door Arthur » wo aug 31, 2011 4:06 pm

Le T. schreef:Alleen snap ik niet dat De Jong vorig jaar nog goed genoeg was om El Hamdaoui uit de spits te houden en nu niet eens meer tweede spits mag zijn. Zoveel is Ajax echt niet sterker geworden in de tussentijd, zeker niet met De Jong op het middenveld.
Ik ben het helemaal met je eens dat de prioriteit voor de laatste aankoop op een andere positie had moeten liggen (CV). De Jong voldoet prima als backup-spits.

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo aug 31, 2011 4:07 pm

Ah welnee, Daley en Ooijer zijn CL waardige vervangers!

:excited.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

Arthur

Bericht door Arthur » wo aug 31, 2011 4:07 pm

Zlatan Son of God schreef:Wanbeleid! Haal gewoon een topspits erbij. Laat 2 toppers maar strijden om die ene plek. Dat zorgt voor scherpte onderling en voor zekerheid als er een geblesseerd is. Een coach moet lastige keuzes kunnen maken in plaats dat de tekening al bijna helemaal is in gekleurd.
Dat vind ik niet realistisch. We moeten op de centen blijven letten bij Ajax, dus het zou een slechte zaak zijn om een topper op de bank te zetten.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » wo aug 31, 2011 4:10 pm

De Dominee schreef:Ah welnee, Daley en Ooijer zijn CL waardige vervangers!

:excited.gif:
Zo wordt er, helaas, wel gedacht, met Anita als back!!!!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Toppie

Bericht door Toppie » wo aug 31, 2011 4:14 pm

joey schreef:En wij hebben een betere trainer.
NOT heeft rare wissels gebracht en Anita moet in de basis blijven en blind lekker lang weg

LucaS

Bericht door LucaS » wo aug 31, 2011 4:14 pm

Ajax moet een bank hebben met CL waardige spelers? Dan mogen we de portomonnee wel trekken a la PSV. Het is de vraag of alle basisspelers wel CL waardig zijn.
I think I lost my fucking headache

Toppie

Bericht door Toppie » wo aug 31, 2011 4:15 pm

Zlatan Son of God schreef:Wanbeleid! Haal gewoon een topspits erbij. Laat 2 toppers maar strijden om die ene plek. Dat zorgt voor scherpte onderling en voor zekerheid als er een geblesseerd is. Een coach moet lastige keuzes kunnen maken in plaats dat de tekening al bijna helemaal is in gekleurd.

Ik wil dit graag onderstrepen Ajax heeft al jaren een schijt annkoopbeleid en durven geen Ruiz of Matavz of Assaidi te halen bah.. :1evil.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo aug 31, 2011 4:19 pm

Wat is er eigenlijk mis met het kopen/huren van Bulykin voor een jaar als back-up spits?
Laatst gewijzigd door Wie kent Cees de Wolf nog op wo aug 31, 2011 4:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

LucaS

Bericht door LucaS » wo aug 31, 2011 4:20 pm

Niks
I think I lost my fucking headache

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo aug 31, 2011 4:20 pm

Waarom loopt iedereen hier dan zo te zeiken?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo aug 31, 2011 4:21 pm

Hallo, de meeste zijn Amsterdammers hoor, zeiken is hun hobby.
YNWA

Toppie

Bericht door Toppie » wo aug 31, 2011 4:23 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Waarom loopt iedereen hier dan zo te zeiken?
Omdat die is werd gezien als te oud, leuk missschien voor de NL competitie maar heeft in de CL niks te zoeken. Had liever Mertens gezien of dat de Zeeuw was gebleven. Na Suarez heeft Ajax alleen maar op de centen gezeten en niet echt CL waardig en nl comp geinvesteerd in goeie spelers die er gelijk stonden.
Laatst gewijzigd door Toppie op wo aug 31, 2011 4:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Arthur

Bericht door Arthur » wo aug 31, 2011 4:23 pm

Wat er mis mee is, is dat we geen breedteaankopen meer zouden doen. Een aankoop is of een belangrijke kandidaat om eerste keus te worden of een groot talent die in de toekomst in de basis gaat komen (als alles loopt zoals verwacht).

Arthur

Bericht door Arthur » wo aug 31, 2011 4:25 pm

Toppie schreef:Na Suarez heeft Ajax alleen maar op de centen gezeten en niet echt CL waardig en nl comp geinvesteerd in goeie spelers die er gelijk stonden.
Janssen, Boerrigter en Sigthorsson zijn 'goeie spelers die er gelijk stonden' die na Suarez zijn gekocht.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo aug 31, 2011 4:26 pm

Nu heeft Ajax een Castillion verhuurd aan RKC, zodat ie speeltijd krijgt en is er een back-up spits aangetrokken voor als Sigh geblesseerd is. Eentje die vermoedelijk beter op zijn plek is dan Siem in de spits. Ik zie het probleem niet.

Arthur

Bericht door Arthur » wo aug 31, 2011 4:27 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Nu heeft Ajax een Castillion verhuurd aan RKC, zodat ie speeltijd krijgt en is er een back-up spits aangetrokken voor als Sigh geblesseerd is. Eentje die vermoedelijk beter op zijn plek is dan Siem in de spits. Ik zie het probleem niet.
Siem is beter in de spits dan de vervangers van Jan en Toby op hun posities.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo aug 31, 2011 4:28 pm

Arthur schreef:Wat er mis mee is, is dat we geen breedteaankopen meer zouden doen. Een aankoop is of een belangrijke kandidaat om eerste keus te worden of een groot talent die in de toekomst in de basis gaat komen (als alles loopt zoals verwacht).
Bulykin is geen aankoop, komt transfervrij over als backup spits, alleen een salaris en dat voor één jaar, nou nou wat een wanbeleid.
YNWA

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 31, 2011 4:30 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Nu heeft Ajax een Castillion verhuurd aan RKC, zodat ie speeltijd krijgt en is er een back-up spits aangetrokken voor als Sigh geblesseerd is. Eentje die vermoedelijk beter op zijn plek is dan Siem in de spits. Ik zie het probleem niet.
Zou Bulykin het verschil gemaakt hebben in de kampioenswedstrijd tegen Twente? :confused.gif: Bulykin is 31 en heeft slechts een seizoen gepresteerd. Bovendien staat hij bekend om zijn dikke salaris. Het is niet vanwege zijn transfersom dat hij tot vandaag geen club had.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo aug 31, 2011 4:30 pm

Arthur schreef:
Siem is beter in de spits dan de vervangers van Jan en Toby op hun posities.
Maar Bulykin is beter in de spits dan Siem. Als er wat geforceerd moet worden heb ik liever die Bulykin voorin dan Siem. En inderdaad, de verdediging is ondermaats; dat roep ik al een tijdje. Maar da's geen reden om dan ook maar geen back-up spits te halen.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo aug 31, 2011 4:32 pm

Jöhnk schreef:
Zou Bulykin het verschil gemaakt hebben in de kampioenswedstrijd tegen Twente? :confused.gif: Bulykin is 31 en heeft slechts een seizoen gepresteerd. Bovendien staat hij bekend om zijn dikke salaris. Het is niet vanwege zijn transfersom dat hij tot vandaag geen club had.
Zo lust ik er nog wel eentje. Waarom maakte Siem het verschil niet tegen VVV? Hij komt niet voor de basis, maar als reservespits. En die hadden we volgens mij niet. Want Siem is gewoon geen spits.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 31, 2011 4:37 pm

Ik vraag me af waar je vandaan haalt dat Bulykin een betere spits is. Siem heeft het als spits heel aardig gedaan vorig seizoen. Ik denk niet dat Bulykin dat zou kunnen. Sowieso vind ik Bulykin een waardeloze spits op dit niveau. Hij is niet voor niets gigantisch mislukt bij Anderlecht.

Arthur

Bericht door Arthur » wo aug 31, 2011 4:37 pm

InnerHarbour schreef:
Arthur schreef:Wat er mis mee is, is dat we geen breedteaankopen meer zouden doen. Een aankoop is of een belangrijke kandidaat om eerste keus te worden of een groot talent die in de toekomst in de basis gaat komen (als alles loopt zoals verwacht).
Bulykin is geen aankoop, komt transfervrij over als backup spits, alleen een salaris en dat voor één jaar, nou nou wat een wanbeleid.
Het is ook geen drama, maar ik vind het gewoon een verkeerde keuze.

Plaats reactie