Hahaha twee druppels water! WOW een flinke vangst hoor voor Eto'o!T82 schreef:Die Ruth Jacott toch...

Moderator: mods
Hahaha twee druppels water! WOW een flinke vangst hoor voor Eto'o!T82 schreef:Die Ruth Jacott toch...
AN schreef:Vertonghen: ik blijf bij Ajax
31 augustus 2011 Het Nieuwsblad
Jan Vertonghen laat in de Belgische krant Het Nieuwsblad nog maar eens weten dat fans niet bang hoeven te zijn voor een last-minute transfer. "Neen, het is duidelijk dat ik niet meer vertrek bij Ajax. Voor mij voelt het al aan als 1 september. Of ik dat jammer vind? Neen. Iedereen denkt dat, maar ik heb nooit gezegd dat ik weg wou. Alleen stond ik er nu voor het eerst voor open. Op een bepaald moment wil je toch iets meer, maar ik lig nog twee jaar onder contract. Misschien volgend jaar, hè. Met Ajax spelen we Champions League en daar ben ik superblij mee. Plus, ik zal effectief spelen in die Champions League. Dat is een zekerheid die ik bij Ajax heb.'
Ajax Netwerk
'Echt concreet werden de topclubs niet. Er waren wel geïnteresseerde clubs, ook uit de vier grote landen. Maar ofwel kwamen ze niet met genoeg geld over de brug, ofwel spraken ze mij onvoldoende aan. Voor mij was Champions League spelen een vereiste. Bij sommige had ik geen goed gevoel. Zonder denigrerend te willen doen, maar ik wil niet alleen voor het geld naar een andere club gaan.'
Ik heb Blind nog niet gezien.Demosthenes schreef:Ja, ja, maar wat als ... Is er al champagne gedronken op het aanblijven van Vertonghen?
Je lijkt wel een Spartaan, daar zegt nog steeds "iedereen" dat je hem niet ziet als hij er moet zijn (ontslag trainer Wesseling, een paar jaar geleden) Blind nog niet gezien? Hij staat te wachten in de catacomben, naast de toast met zalm?Ajaciedjuh schreef:Ik heb Blind nog niet gezien.Demosthenes schreef:Ja, ja, maar wat als ... Is er al champagne gedronken op het aanblijven van Vertonghen?
Waar is die extra centrale verdediger dan?Ajaciedjuh schreef:Wat een belediging!Alles anders dan voor Ajacied te worden aangezien.
Offtopic: Blind doet het prima.
Kunnen beide zowel linksback als centraal staan. Dus erg noodzakelijke posities.Arthur schreef:Wij hebben met Boilesen zelf al een groot talent voor die positie. Of wil je die jongen alleen maar kopen om te zorgen dat hij niet naar een concurrent kan?
Centraal heeft Ajax het op de LCV-positie natuurlijk potentieel al uitstekend ingevuld met Denswil. Deze jongen zou enkel voor de linksback-positie kunnen komen en dan zou Boilesen dus moeten gaan banken. Lijkt me niet wenselijk. Tuurlijk jammer, maar geen van deze 3 jongen hoort uiteindelijk op de bank. Zou enkel een optie zijn als je die jongen nog 2 jaar gaat verhuren.Zlatan Son of God schreef:Kunnen beide zowel linksback als centraal staan. Dus erg noodzakelijke posities.Arthur schreef:Wij hebben met Boilesen zelf al een groot talent voor die positie. Of wil je die jongen alleen maar kopen om te zorgen dat hij niet naar een concurrent kan?
Vertel, wanneer heeft hij dat gezegd? Dat hij hem er een paar keer heeft opgesteld komt simpelweg omdat er niemand anders was.LucaS schreef:Nee hoor, de Boer vindt dat ook.
Bingo, we have a winner.joey schreef:Dat meen je niet.![]()
Blind tegen een topspits, dat wordt een afgang. Blind is klein, slap en traag.
Klopt, zelfs spitsen in Nederland zijn al lastig genoeg voor onze verdedigers.Demo, niet alleen RM heeft goede spitsen. Bij de meeste grote buitenlandse clubs lopen er wel een paar.
Denswill heeft nog een jaartje nodig. vertonghen hebben we nog een jaar (voordat hij verkocht wordt) dus geen back-up, aangezien Blind er niks van kan. Daarnaast is Vertonghen jaarlijks wel 3 wedstrijden geschorst of mist hij 4-5 wedstrijden door een blessure.Benji schreef:Centraal heeft Ajax het op de LCV-positie natuurlijk potentieel al uitstekend ingevuld met Denswil. Deze jongen zou enkel voor de linksback-positie kunnen komen en dan zou Boilesen dus moeten gaan banken. Lijkt me niet wenselijk. Tuurlijk jammer, maar geen van deze 3 jongen hoort uiteindelijk op de bank. Zou enkel een optie zijn als je die jongen nog 2 jaar gaat verhuren.Zlatan Son of God schreef:Kunnen beide zowel linksback als centraal staan. Dus erg noodzakelijke posities.Arthur schreef:Wij hebben met Boilesen zelf al een groot talent voor die positie. Of wil je die jongen alleen maar kopen om te zorgen dat hij niet naar een concurrent kan?