52 runs in 4 games tegen twee topteams in de AL.

Moderator: mods
Je weet dat ik geen fan van Pay-Rod ben maar dit vind zo Amerikaans, die gasten moeten in der vrije tijd roomser zijn dan de Paus, een ‘role model’ ( imo moeten je ouders het goede voorbeeld geven, niet een of andere sporter).Zeux schreef:Het was lang rustig rond A-Rod, maar hij is er weer.![]()
Oops dat zou niet best zijn voor jullie nu het wat beter gaat, MFY zijn nog een maatje te groot zie ik, zijn ze voor een boel teams al zou het met jullie achterland en payrole niet mogen voorkomen dat jullie zo’n seizoen draaien, de playoff’s halen zou eigenlijk in 8 van de 10 jaar gewoon moeten zijn.Zeux schreef: Oh, oh. Reyes heeft een 'tight hamstring'. Morgen MRI. Als dat enigszins serieus is, is dat echt bad news.
InnerHarbour schreef:
Oops dat zou niet best zijn voor jullie nu het wat beter gaat, MFY zijn nog een maatje te groot zie ik, zijn ze voor een boel teams al zou het met jullie achterland en payrole niet mogen voorkomen dat jullie zo’n seizoen draaien, de playoff’s halen zou eigenlijk in 8 van de 10 jaar gewoon moeten zijn.
Ik weet nog dat je een paar jaar geleden riep: in 2012 staan we er weer. Spijtig dat het maar niet lukt het van de grond te krijgen.Ondertussen in is het in Birdland weer huilen met de pet op, halverwege het seizoen kan ik niet anders zeggen dat ik teleurgesteld ben. Ik had echt hoop op een winnend jaar maar nu spelen ze alweer 10 wedstrijden onder .500 met het onderstaande schema voor de rest van juli.
Verbazingwekkend. Niet dat ie er niks van kan hoor maar hij is een vrij shakey closer die ook nog eens net komt kijken. Wel leuk natuurlijk.July 7, 2011 – Angels right-hander Jordan Walden has been named to replace Mariano Rivera of the New York Yankees on the American League’s active roster for the 82nd All-Star Game, Major League Baseball announced today.