MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

zeux

Re: MLB

Bericht door zeux » do jun 30, 2011 9:22 am

En het werd 16-9.

52 runs in 4 games tegen twee topteams in de AL. :neutral.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do jun 30, 2011 9:33 pm

Leuk voor je man, misschien maak je dan eens wat minder druk om andere zaken. :drecul.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » do jun 30, 2011 9:53 pm

Ik maak me alleen druk om zaken die belangrijk zijn. :ajaxsmiley.gif:

Bij de Mets is het al weer afgelopen. Derde wedstrijd tegen Tigers verloren (2-5), wel tegen Verlander. Helaas waren ze vanavond totaal niet effectief, met maar 2 runs uit 10 hits.

Nu naar The Bronx. De derde divisie-koploper in de AL in een week tijd.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

zeux

Bericht door zeux » za jul 02, 2011 10:49 pm

Het was lang rustig rond A-Rod, maar hij is er weer. :ajaxsmiley.gif:

zeux

Bericht door zeux » zo jul 03, 2011 9:49 am

Oh, oh. Reyes heeft een 'tight hamstring'. Morgen MRI. Als dat enigszins serieus is, is dat echt bad news.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo jul 03, 2011 10:34 am

Zeux schreef:Het was lang rustig rond A-Rod, maar hij is er weer. :ajaxsmiley.gif:
Je weet dat ik geen fan van Pay-Rod ben maar dit vind zo Amerikaans, die gasten moeten in der vrije tijd roomser zijn dan de Paus, een ‘role model’ ( imo moeten je ouders het goede voorbeeld geven, niet een of andere sporter).

Laat hem lekker gokken, laat hem lekker vreemd gaan met Madonna, laat hem lekker weet ik niet wat doen, zolang hij geen mensen vermoord of cheat in zijn sport vind ik alles best.
Zeux schreef: Oh, oh. Reyes heeft een 'tight hamstring'. Morgen MRI. Als dat enigszins serieus is, is dat echt bad news.
Oops dat zou niet best zijn voor jullie nu het wat beter gaat, MFY zijn nog een maatje te groot zie ik, zijn ze voor een boel teams al zou het met jullie achterland en payrole niet mogen voorkomen dat jullie zo’n seizoen draaien, de playoff’s halen zou eigenlijk in 8 van de 10 jaar gewoon moeten zijn.

Ondertussen in is het in Birdland weer huilen met de pet op, halverwege het seizoen kan ik niet anders zeggen dat ik teleurgesteld ben. Ik had echt hoop op een winnend jaar maar nu spelen ze alweer 10 wedstrijden onder .500 met het onderstaande schema voor de rest van juli.

@ Braves 1
@ Rangers 3
@ Red Sox 4,
All-Star Break
Indians 4
Red Sox 3
Angels 3
@ Blue Jays 3
@ MFY 4

Als ze hier 9 wedstrijden van winnen mogen ze in hun handen klappen. Word er moedeloos van.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » zo jul 03, 2011 11:27 pm

Walk off win Mets vs Yanks. Rivera blown save. Mets waren 2 out, 2 strikes, niemand op de honken tegen Rivera. Nice. :ajaxsmiley.gif:

zeux

Bericht door zeux » zo jul 03, 2011 11:41 pm

InnerHarbour schreef:
Oops dat zou niet best zijn voor jullie nu het wat beter gaat, MFY zijn nog een maatje te groot zie ik, zijn ze voor een boel teams al zou het met jullie achterland en payrole niet mogen voorkomen dat jullie zo’n seizoen draaien, de playoff’s halen zou eigenlijk in 8 van de 10 jaar gewoon moeten zijn.

Bad choices (bad signings), teveel gekloot met blessures en twee seizoenen het in de laatste weken weggeven, dat is de laatste vijf jaar Mets in a nutshell.

Nu is er het financiële zwaard van Damocles in de vorm van de claim rond Madoff.

Toch heb ik wel vertrouwen in Collins en Alderson. Met nam Collins leert dit team volgens mij wel vechten (zie vanavond tegen Yanks). Veel gaat afhangen van wat ze deze zomer en komende winter gaan doen. De kans is groot dat Beltran getrade gaat worden. Maar Reyes? Denk het niet (zeker niet met een hamstring-blessure), maar je weet nooit.

Eigenlijk moet je deze zomer al zien welk plan ze bij de Mets in hun hoofd hebben.
Met Davis, Murphy, Gee, Niese, Thole en eventueel Turner, Tejada, hebben ze wel een heel beloftevolle groep youngsters. Maar zonder ervaring en sterke pitching kom je nergens. Pelfrey valt dan nogal door de mand. Hopelijk wordt Johan weer echt fit. Als Reyes blijft en ze weten nog 1 of 2 goede hitters en een #2 starter te halen, heb je met ook nog Wright en Bay erbij een behoorlijke basisselectie.
Ondertussen in is het in Birdland weer huilen met de pet op, halverwege het seizoen kan ik niet anders zeggen dat ik teleurgesteld ben. Ik had echt hoop op een winnend jaar maar nu spelen ze alweer 10 wedstrijden onder .500 met het onderstaande schema voor de rest van juli.
Ik weet nog dat je een paar jaar geleden riep: in 2012 staan we er weer. Spijtig dat het maar niet lukt het van de grond te krijgen.

zeux

Bericht door zeux » di jul 05, 2011 1:11 am

Zo, tickets voor augustus gekocht:

8 aug: Mets vs Padres
9 aug: Yankees vs Angels
11 aug: Orioles vs White Sox
16 aug Nationals vs Reds

Loik!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jul 05, 2011 8:45 am

Leuk man, waar zit je bij de O's? Je gaat CY mooi vinden man.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jul 05, 2011 9:07 am

Voor de wedstrijd een biertje halen in de Pickles pub schuin aan de overkant van de ingang bij het standbeeld van de Babe bij de ingang op de kopzijnkant van het "Warehouse".

Vergeet niet een pittbeef sandwich te halen bij Boog. Is van Boog Powell een slugger uit de goede ouwe Orioles tijd. Voor de lunch kan ik je de beroemde Baltimore crab cakes aanbevelen.

Twee adressen heb ik voor je:

1 Faidleys, is gevestigd in Lexington Market, 203 North Paca Baltimore, Maryland 21201. Is bij de Yard recht omhoog en voldoende parkeergelegenheid. De markt is leuk om te zien veel vis en de crab cakes zijn geweldig die je staande aan tafel moet opeten. Mocht je na het zien van de InnerHarbor er aan twijfelen of Balmer wel een zwarte stad is nou dan twijfel je niet meer, ha ha. Overdag is er geen gevaar overigens bij de bekende plaatsen ondanks de slechte reputatie van de stad.

2. G & M is meer een restaurant en ligt iets buiten de stad 804 N Hammonds Ferry Rd
Linthicum Heights, MD, ook helemaal goed.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » di jul 05, 2011 9:55 pm

Hey, thanks for the tips!!!

Sounds good!

We zijn twee dagen in Baltimore, dus we zullen een beetje rond gaan klooien daar.

We zitten in sectie 30 (field box, iets rechts van home plate). Wel beetje achterin, row 22. Ben ik nog twee keer zo goedkoop uit als bij de Yankees, waar ik ergens hoog zit. :headbang.gif:

Gezien jouw verhalen ga ik extra opletten bij Camden Yards!

Ben ook wel benieuwd naar het nieuwe stadion van de Nationals. Ben nog in RFK geweest. Wat een fucking betonnen dump is dat zeg. Daar was Shea een luxetent bij!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo jul 06, 2011 8:25 am

Sectie 30, prima plekken.

“Wat rondklooien”, de Inner Harbor natuurlijk met een mooie grote Barnes & Noble over twee verdiepingen en het aquarium, Fells Point is grappig, veel kleine winkeltjes en bars. Federal Hill is nu een park bij de IH die in de burgeroorlog werd gebruikt als uitkijkpost, leuke buurt met kleine nu weer gewilde huisjes. Fort McHenry waar je heen kan met de Watertaxi vanuit de IH, het is een historisch ford dat meneer Key inspireerde tot het schrijven van het volkslied. Verder zijn er diversen musea maar ik ga ervan uit dat je, je kinderen bij je hebt en of die daar nu zin in hebben........ Last but not least: tour CY mag je o.a. in de dugout zitten, altijd leuk. Je ziet het, tis geen DC maar een paar dagen kan je er wel doorbrengen.

Gnats, hebben een mooi ballpark in een in ontwikkeling zijnde buurt, ben der dacht ik 3 jaar geleden geweest toen hij net open was. Heb toen geparkeerd bij RKF en de pendel genomen, vond het geen succes, stikdonker toen ik terugkwam en weinig borden, zou bijtijds gaan en een van de parkeergarages in de buurt proberen. Er was toen weinig tot niets te doen rond het ballpark. Om de zaak vooral maar niet op CY te laten lijken hebben ze lichte baksteen en zilverkleurig metaal en aluminium gebruikt, niet mijn stijl maar het is verder een prima ballpark.

BTW, volgend jaar gaat het nieuwe ballpark in Miami open, Ergens in mijn achterhoofd ben ik al aan het plannen, vliegen op DC, daar nu een een dag of 5 blijven en wat musea zien, doorvliegen naar Miami voor een Cruise van een week en het nieuwe ballpark en via NYC terugvliegen, tripje van een week of drie, ha, ha.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » do jul 07, 2011 9:14 pm

Thanks for the tips! Die twee dagen komen wel vol. :ajaxsmiley.gif:

Ondertussen Reyes naar de DL. Tot nu toe gaat het goed in de series tegen de Dodgers, maar ze hadden toch wel gehoopt dat Reyes er minimaal na de AS weer bij zou zijn... Wright gaat dat ook niet redden. En voor Davis dreigt een operatie. Santana is al wel weer aan het gooien, maar het is onduidelijk wanneer hij echt weer kan starten.

Hmmm.

Beltran en Bay dragen nu het team.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » vr jul 08, 2011 12:10 am

Super, die trips van jullie naar de MLB! :singer.gif:
July 7, 2011 – Angels right-hander Jordan Walden has been named to replace Mariano Rivera of the New York Yankees on the American League’s active roster for the 82nd All-Star Game, Major League Baseball announced today.
Verbazingwekkend. Niet dat ie er niks van kan hoor maar hij is een vrij shakey closer die ook nog eens net komt kijken. Wel leuk natuurlijk.

zeux

Bericht door zeux » vr jul 08, 2011 11:07 pm

Zo, jullie laten nogal een jonkie debuteren vandaag, Dubbel.

En tja, de AS. Het gaat uiteindelijk om een fan-vote natuurlijk. D'r zijn wel vaker rare keuzes. Als het om prestaties ging, zou Jose Valverde de closerrol moeten krijgen.

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » vr jul 08, 2011 11:45 pm

Mike Trout is the one and only! Eindelijk eens een goed bat uit de farms, ik hoor al twee jaar lang dat hij het helemaal gaat maken. Mike zou rustig gebracht gaan worden dus verrast het me wel dat hij AAA overslaat. Is ook nogal wat om als 19 jarige van AA naar MLB te gaan. Nou komt het ook door een blessure (Bourjos) en het plan is vast dat ie weer terug gaat naar AA of AAA maar toch weet je het nooit. Als hij ze lekker staat te raken dan komt hij er vast bij na de roster expansion.

Hier zijn wat beelden van hem. Na Tim Salmon een nieuwe 'King Fish'? :fest30.gif:
http://mlb.mlb.com/video/play.jsp?conte ... 7&c_id=mlb

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jul 09, 2011 11:02 am

AS is boringgggggggggggg
YNWA

zeux

Bericht door zeux » za jul 09, 2011 1:27 pm

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za jul 09, 2011 1:38 pm

Mike Trout was 0 for 3 gisteravond. Had wel een mooie vangbal! OK, we hadden misschien op ietsje meer gehoopt. Twee andere rookies hadden wel homers, Trumbo zelfs een walk off.

zeux

Bericht door zeux » za jul 09, 2011 2:48 pm

"since the Mets started their season 5-13, they’ve gone 41-30."

Ben benieuwd hoe lang het duurt. Ze zijn nu 4-1 in The West, allemaal zonder Reyes. Wright komt waarschijnlijk kort na de AS terug, Reyes gaat toch een paar weken duren, Santana is bullpens aan het gooien en Davis begint binnenkort weer met echt hardlopen. Ik zie ze zeker niet alle vier terugkomen in juli. Hopelijk blijft de ploeg de rest van de maand behoorlijk overeind (nu 6,5 GB in WC)), dan kan er met die vier erbij misschien in augustus en september nog iets van een eindsprint worden ingezet. Al acht ik Atlanta te sterk. Die zullen de Wild Card pakken in de NL.

zeux

Bericht door zeux » za jul 09, 2011 7:16 pm

Met een homerun je 3000ste hit slaan. Wat een baas die Jeter.

Prachtig moment.

Zabski

Bericht door Zabski » za jul 09, 2011 9:19 pm

Yup, de enige échte held van de MLB

zeux

Bericht door zeux » za jul 09, 2011 9:25 pm

Had die malloot nog bijna een cycle geslagen ook...

Maar ja, 5 uit 5, inclusief het binnen slaan van de winnende run is even waanzinnig.

Zabski

Bericht door Zabski » za jul 09, 2011 9:42 pm

kan alleen bij de Yankees ! :headbang.gif:

Plaats reactie