Jou zonder w, trouwens.
Een schot voor de boeg: ik hoef geen verantwoordelijkheid nemen. Ik ben supporter. Ik volg Ajax en ik mag vinden wat ik wil.

Moderator: mods
Ja, Boog legt het helder uit: zijn lijstje is ons lijstje.LucaS schreef:Jij weet hoe 'ons' lijstje tot stand is gekomen?
Zijn lijstje is ons lijstje kan net zo goed betekenen at er goed over gesproken is met alle betrokken en dat men het eens is. Maar goed, dat past natuurlijk niet in de vooraf gevormde meningwimpey schreef:Ja, Boog legt het helder uit: zijn lijstje is ons lijstje.LucaS schreef:Jij weet hoe 'ons' lijstje tot stand is gekomen?
U (trainer) roept, wij draaien.
Die betekenis haal ik niet uit het interview, LucaS.LucaS schreef:Zijn lijstje is ons lijstje kan net zo goed betekenen at er goed over gesproken is met alle betrokken en dat men het eens is. Maar goed, dat past natuurlijk niet in de vooraf gevormde meningwimpey schreef:Ja, Boog legt het helder uit: zijn lijstje is ons lijstje.LucaS schreef:Jij weet hoe 'ons' lijstje tot stand is gekomen?
Zoals in de door jou vooraf gevormde mening bijv. Hoe graag je het ook wilt, je bent als anti-JC'er echt niet meer rationeel dan de anti-Boog kliek hier is.LucaS schreef:Zijn lijstje is ons lijstje kan net zo goed betekenen at er goed over gesproken is met alle betrokken en dat men het eens is. Maar goed, dat past natuurlijk niet in de vooraf gevormde meningwimpey schreef:Ja, Boog legt het helder uit: zijn lijstje is ons lijstje.LucaS schreef:Jij weet hoe 'ons' lijstje tot stand is gekomen?
Je bedoelt dat het lijstje van Jol ook zeer zorgvuldig tot stand kwam en door alle geledingen binnen de club werd gesteund?!Jabu schreef:Zijn lijstje is ons lijstje zegt toch niets over hoe die lijstjes tot stand zijn gekomen? Als er vooraf aan de trainer duidelijke criteria zijn gegeven waarmee hij op zoek kon gaan of als die spelers allemaal door de scouting zijn aangedragen bij de trainer obv vooraf opgestelde criteria, dan is het toch geen vreemde opmerking?
Ze zouden voortaan ook zelf de assistenten aanwijzen, maar daar ging het ook al even mis.Jabu schreef:Nee, dat bedoel ik zeker niet. Vd Boog heeft idd de trainers veel te vrij gelaten in wie zij aantrokken en zich totaal niet gehouden aan enige vorm van vooraf bedacht beleid mbt transfers. Toch meen ik mij te herinneren dat hij dat onlangs zelf ook in een interview heeft toegegeven. Dat dit vervolgens toch weer bij een nieuwe trainer zal gebeuren zou mij dan wel erg ongehoord lijken. Ik ga er in dit geval dan ook vanuit dat FdB niet de vrije hand krijgt en haal dat dan ook niet uit de opmerking 'zijn lijstje is ons lijstje'.
Dat lijkt mij nu net een voorbeeld waarvan je kan zeggen dat dit bij FdB beter is gegaan. Spijkerman en Blind ipv bv broer Ronald.Peter schreef:Ze zouden voortaan ook zelf de assistenten aanwijzen, maar daar ging het ook al even mis.
Dat lijkt mij dus ook geen probleem. Zolang de suggesties van de trainer maar voldoen aan vooraf bepaalde criteria en de scouting het ook ziet zitten. Laat de trainer onder die voorwaarden maar meedenken. Spelers halen die de trainer niet wil is ook niet wenselijk.Peter schreef:Overigens geloof ik zeker dat Frank de Boer een eigen lijstje heeft, hoor.
Spijkerman is op voorspraak van FdB uit Kaapstad gehaald.Jabu schreef: Dat lijkt mij nu net een voorbeeld waarvan je kan zeggen dat dit bij FdB beter is gegaan. Spijkerman en Blind ipv bv broer Ronald.
Er was ook geen geld voor vooraf bedacht beleid, het geld was allemaal al verbrast, dus was het lapwerk en het budget was daar ook naar. Leuk hoor, zo'n scoutingrapport e.d. maar dat gaat natuurlijk om talenten die je haalt voor miljoenen die dan eerst nog moeten wennen en pas in hun tweede jaar renderen. Ik zie dat beleid graag, maar daar was het geld niet voor terwijl er posities niet ingevuld waren. Dan is het onzin om van een speler die jaren in de Bundesliga speelt en waarvan iedereen weet wat hij kan een scoutingrapport te laten opmaken, om dan te trainer te gaan adviseren terwijl het gewoon om één jaarsalaris gaat en die trainer een spits nodig heeft. Als er geen geld is voor het beleid moet je improviseren.Jabu schreef:Nee, dat bedoel ik zeker niet. Vd Boog heeft idd de trainers veel te vrij gelaten in wie zij aantrokken en zich totaal niet gehouden aan enige vorm van vooraf bedacht beleid mbt transfers. Toch meen ik mij te herinneren dat hij dat onlangs zelf ook in een interview heeft toegegeven. Dat dit vervolgens toch weer bij een nieuwe trainer zal gebeuren zou mij dan wel erg ongehoord lijken. Ik ga er in dit geval dan ook vanuit dat FdB niet de vrije hand krijgt en haal dat dan ook niet uit de opmerking 'zijn lijstje is ons lijstje'.
Ajax (en z'n directie!) moeten zich niet overleveren aan een sjacheraar die met bagger als Atouba, Verhoeven, die Brazilianen, Suk, Lodeiro, Tainio en Mido komt aankakken.Le T. schreef: Er was ook geen geld voor vooraf bedacht beleid, het geld was allemaal al verbrast, dus was het lapwerk en het budget was daar ook naar.
Ooijer kreeg ook kritiek, Pantelic werd verguisd en Suk werd daarom gehyped. Mido koste niks, Atouba raakte langdurig geblesseerd, Verhoeven heeft er ook nog wel wat ballen uitgehouden waardoor we nu nog een kansje maken op de titel. Lodeiro kan wel voetballen, en zal nog wel nuttig blijken als de ballon Eriksen wordt doorgeprikt. Het leek een volkomen overbodige aankoop omdat Eriksen 'doorbrak', maar Eriksen is nog een jochie, en blijkt ook nog als een jochie te spelen.wimpey schreef:Ajax (en z'n directie!) moeten zich niet overleveren aan een sjacheraar die met bagger als Atouba, Verhoeven, die Brazilianen, Suk, Lodeiro, Tainio en Mido komt aankakken.Le T. schreef: Er was ook geen geld voor vooraf bedacht beleid, het geld was allemaal al verbrast, dus was het lapwerk en het budget was daar ook naar.
Het water is anders weer een flink eind gezakt door Van den Boog en Jol.Zulke onzin kost geld en blokkeert de doorstroming. Dat is sowieso onverantwoord, maar wanneer je het water tot aan de lippen staat helemaal.
Ze zijn gesneuveld doordat zij de schuld krijgen van de ellende die Cruijff aanricht, doordat die samenwerkt met een krant.Jol en Boog hebben onze club miljoenen gekost. Ze zijn niet voor niets gesneuveld.