Volgens mij ging het om meer mensen, maar dat terzijde. Ik vind het vooral vreemd dat er mensen moeten wijken zonder dat er daadwerkelijk naar hun functioneren is gekeken. Zoals Van Duivenbode stelt, ga eerst eens een maand kijken hoe een trainer het doet alvorens je een mening hebt. Wat er voorheen gebeurde is natuurlijk niet relevant of maar in enige mate maatgevend voor hoe het nu zou moeten gaan.joey schreef:Als ik het goed begrepen heb ging het om drie mensen. Blind, JOR en nog iemand. Ik vind dat niet schokkend. Toen Coronel met zijn rapport in de hand zogenaamd schoon schip ging maken, vielen er ook slachtoffers. Met de leden van de vorige RVC en met Fontein had niemand medelijden. Die hadden maar even op te krassen.
Wie zijn die 'veel mensen' dan zoal?joey schreef:Kijk, het is wel Coronel die dit allemaal naar buiten heeft gebracht. Waardoor het voor de betrokkenen veel pijnlijker is geworden dan het had hoeven zijn. Nu weet in elk geval heel Nederland, dat veel mensen binnen Ajax Danny Blind een ratachtige underachiever vinden, bijvoorbeeld..