MLB

F1, tennis, schaatsen, wielrennen en nog veel meer.

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: MLB

Bericht door InnerHarbour » zo apr 03, 2011 9:29 pm

Nou, nou, nou, een sweep bij de Rays dat is een tijd geleden. MLB debut van Zack Britton: 6 IP, 1 ER, 3 H, 3 BB, 6 K en natuurlijk de W.

Morgen om 9 uur Nederlandse tijd de opening game at the Yard, ik zit er weer klaar voor. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » zo apr 03, 2011 10:04 pm

InnerHarbour schreef:Nou, nou, nou, een sweep bij de Rays dat is een tijd geleden. MLB debut van Zack Britton: 6 IP, 1 ER, 3 H, 3 BB, 6 K en natuurlijk de W.

Morgen om 9 uur Nederlandse tijd de opening game at the Yard, ik zit er weer klaar voor. :ajaxsmiley.gif:
Ik voel opwinding in deze woorden. :ajaxsmiley.gif:

Lonkt hier het wenkend perspectief van een winnend seizoen? :headbang.gif:

Ondertussen heeft Dickey een mooie pot gegooid vandaag (9-2 winst bij de Marlins) en deed Niese het prima gisteren (K-Rod sucked met een blown save).

Je moet je vasthouden aan de lichtpuntjes. :ajaxscarf.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » ma apr 04, 2011 12:12 am

Ik vind er in ieder geval geen zak aan tot zover. Wat mij betreft is het October en opbergen maar met die knuppels, maskers en handschoenen. O wacht laat ik eerst ook naar lichtpuntjes gaan zoeken...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 04, 2011 9:00 am

@ Zeux, ik ga voor een 83-79 seizoen derde plaats, 3 en oh dat is sinds 1997 niet meer gebeurt. Tot nu toe gewonnen op pitching/defence en goed slagwerk van Roberts en Markakis gisteren aangevuld door de nieuwe jongens JJ en Reynolds. Lee en Vlad moeten nog wakker worden.

@ Dubbel, ja dat was niet best van Kansas verliezen, Chen is niks maar Kazmir is de weg ook helemaal kwijt.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » di apr 05, 2011 12:06 am

4-0. Zag een prachtige scoop van Lee op first base.

Hoe lang gaat dit sprookje duren? :biggrin.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » di apr 05, 2011 12:45 am

Lichtpuntjes? In de laatste partij kwam Abreu 7 keer on base op 5 hits. Kendrick met 3 HR in de series. Morales binnenkort weer fit (?). Jered Weaver en Dan Haren gooien degelijk en komen door de 4 mans rotatie (blessure Pinero) vrij vaak aan bod.

Vurnon Wells in elk geval nog niet. Slecht is ie niet maar ook geen duidelijke toegevoegde waarde, en ja ik vind dat je hem best mag afrekenen op z'n prijskaartje. Onze 'hard throwing' bullpen ook niet want die hebben nu 3 wedstrijden op rij uit handen gegeven. Downs is geblesseerd, Rodney werd bij de Tigers niet voor niks 'Cardiac Rodney' genoemd en Takahashi (Mets, Zeux?) kwam warm aanbevolen maar is nog geen held. Jepsen was vorig jaar fantastisch maar kan zich momenteel ook niet uit de problemen pitchen. Al met al zit er gewoon weinig spunk in de groep lijkt het wel.

Het seizoen is lang dus wie weet komt er op tijd een omslag. Probleem is alleen dat als je al nat gaat in KC dan enz enz enz en dat nare Texas is alweer 3-0. Afijn, nu een 2 game series in Tampa, dus zonder Crawford, Garza, Bartlett en Pena maar dit jaar wel met Manny en Johnny. Die moeten te pakken zijn. De 2e wedstrijd is trouwens om 10 uur 's ochtends, weer lekker bedacht door de heren MLB.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di apr 05, 2011 12:02 pm

Zeux schreef:4-0. Zag een prachtige scoop van Lee op first base.

Hoe lang gaat dit sprookje duren? :biggrin.gif:
Ben bang dat de eerste nederlaag eraan zit te komen. Vandaag spelen ze niet maar morgen tegen Verlander. Normaal hadden wij Guthrie maar die heeft een longonstekinkje opgelopen, wordt op zijn vroegst zondag. Bergesen komt uit pen om te starten, heb ik geen hoge pet van op maar misschien verrast hij wel. Zou ook wel leuk zijn als onze free swinger Vlad gaat meedoen. Let wel het is geen klagen, ik weet donders goed dat we de playoffs niet gaan halen en geniet met volle teugen maar het zou gewoon leuk zijn als het nog een tijdje aanhoudt. :hypocrite.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di apr 05, 2011 6:55 pm

Gehoord at the Yard.
"Who needs $200 million? All we need is one Buck."
:ajaxsmiley.gif:
YNWA

zeux

Bericht door zeux » wo apr 06, 2011 7:07 am

:biggrin.gif:

Hamels blown to pieces!
:headbang.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » wo apr 06, 2011 7:46 am

Waar gebeurt Zeux :ajaxsmiley.gif:

After their opening-day loss to the Marlins, at the end of the broadcast, one of the interns/staffers in the broadcast room snuck this family guy clip into the end of the broadcast-

Mets

Daily News
YNWA

zeux

Bericht door zeux » wo apr 06, 2011 9:58 am

Voorlopig zijn we wel 3-1 met goede perfrmances van Niese, Dickey & Young, Wright die meteen hot is en eindelijk eens wat agressiviteit in de ploeg...
:onfire.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do apr 07, 2011 5:27 am

Ongeslagen Texas op bezoek bij de AL East leiders Baltimore... Bezems uit de kast graag, IH!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » vr apr 08, 2011 9:30 am

In Vlad zijn zesde wedstrijd kwam zijn eerst HR 's het was natuurlijk een ball :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za apr 09, 2011 2:55 am

Ja dat kan ie wel omdat ze in de Dominican een soort cricketball spelen. Daar heeft ie geleerd alles te raken. Ik heb hem zelfs eens een long ball zien slaan nadat de bal eerst op de plaat was gestuiterd.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 09, 2011 6:56 am

Rays' Manny Ramirez to retire

Zo das de tweede keer dat Manny betrapt wordt, zou eigenlijk nog meer zijn maar de erkende Red Sox fan Mitchell heeft alle Red Sox spelers heel handig uit het rapport gelaten. :1evil.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 09, 2011 6:57 am

Dubbel schreef:Ja dat kan ie wel omdat ze in de Dominican een soort cricketball spelen. Daar heeft ie geleerd alles te raken. Ik heb hem zelfs eens een long ball zien slaan nadat de bal eerst op de plaat was gestuiterd.
Ja dat was tegen zijn huidige teamgenoot Brian Matusz. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 11, 2011 10:17 am

Dubbel schreef:Ongeslagen Texas op bezoek bij de AL East leiders Baltimore... Bezems uit de kast graag, IH!
Sorry Dubbel 'we' hebben het geprobeerd maar Texas heeft gewoon een erg goed team. Nu ja wel een wedstrijd gepakt achteer een opnieuw erg goede Rookie Zack Britton.
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma apr 11, 2011 11:34 am

In alle drie de Yahoo Fantasy leagues waarin ik meedoe gewonnen de eerste week, extra leuk was natuurlijk degene waarin ik Zeux een draai om zijn oren gaf. Minder goed ging het in de drie ESPN leagues. Daar won ik er maar één en verloor ik gigantische geflatteerd van Zeux.
YNWA

zeux

Bericht door zeux » ma apr 11, 2011 10:08 pm

InnerHarbour schreef:In alle drie de Yahoo Fantasy leagues waarin ik meedoe gewonnen de eerste week, extra leuk was natuurlijk degene waarin ik Zeux een draai om zijn oren gaf. Minder goed ging het in de drie ESPN leagues. Daar won ik er maar één en verloor ik gigantische geflatteerd van Zeux.
:drecul.gif:

Geen schijn van kans en die paar puntjes ook nog maar by the skin of your teeth. :headbang.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo apr 13, 2011 6:21 am

Afbeelding

1-hit gem tegen Cleveland!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 16, 2011 7:53 am

Na 5 nederlagen op rij terug op .500 waar we ongeveer thuishoren. :ajaxsmiley.gif: Angels 8 en 5 is niets mis mee en de Mets 4 en 9 prestert zoals verwacht.

Verder heeft Gonzales een contract van $ 154mil gekregen, ik vind het nogal wat, wie geeft Pujols volgend jaar een verlenging en voor hoeveel dan wel niet.......
YNWA

Zabski

Bericht door Zabski » za apr 16, 2011 8:39 am

Ik ben er (weer) baseball-vrinden... alles flex ?

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za apr 16, 2011 11:47 am

He jongen goed je weer te zien, alles goed, al verhuist? Heeft Anneke je ook gebanded? :ajaxsmiley.gif: Zoals je ziet praten Zeux en ik hier gewoon verder al is hij wat weinig aanwezig de laatste tijd, misschien is hij toch naar Japan gegaan. Wel een LAA fan in Dubbel hier.
YNWA

Zabski

Bericht door Zabski » za apr 16, 2011 1:49 pm

Nee, nog niet verhuisd en nog niet geband IH, maar nog maar weinig gelijkgestemde zielen daar dus niet zo leuk, had uit verveling één van die UVW-mokkels een lui wijf genoemd en kreeg vervolgens de wind van voren haha, tijd voor wat anders....

Wel weer vol bezig bij onze club... én begin juni lekker op vakantie, dus niets te klagen. Jij nog naar de U.S. in mei ? (dat ga je toch ieder jaar ?)

zeux

Bericht door zeux » za apr 16, 2011 11:30 pm

Zabski schreef:Nee, nog niet verhuisd en nog niet geband IH, maar nog maar weinig gelijkgestemde zielen daar dus niet zo leuk, had uit verveling één van die UVW-mokkels een lui wijf genoemd en kreeg vervolgens de wind van voren haha, tijd voor wat anders....
Hey Zapsk! Goed je te zien. :)

Plaats reactie