Morgen om 9 uur Nederlandse tijd de opening game at the Yard, ik zit er weer klaar voor.

Moderator: mods
Ik voel opwinding in deze woorden.InnerHarbour schreef:Nou, nou, nou, een sweep bij de Rays dat is een tijd geleden. MLB debut van Zack Britton: 6 IP, 1 ER, 3 H, 3 BB, 6 K en natuurlijk de W.
Morgen om 9 uur Nederlandse tijd de opening game at the Yard, ik zit er weer klaar voor.
Ben bang dat de eerste nederlaag eraan zit te komen. Vandaag spelen ze niet maar morgen tegen Verlander. Normaal hadden wij Guthrie maar die heeft een longonstekinkje opgelopen, wordt op zijn vroegst zondag. Bergesen komt uit pen om te starten, heb ik geen hoge pet van op maar misschien verrast hij wel. Zou ook wel leuk zijn als onze free swinger Vlad gaat meedoen. Let wel het is geen klagen, ik weet donders goed dat we de playoffs niet gaan halen en geniet met volle teugen maar het zou gewoon leuk zijn als het nog een tijdje aanhoudt.Zeux schreef:4-0. Zag een prachtige scoop van Lee op first base.
Hoe lang gaat dit sprookje duren?
After their opening-day loss to the Marlins, at the end of the broadcast, one of the interns/staffers in the broadcast room snuck this family guy clip into the end of the broadcast-
Mets
Daily News
Ja dat was tegen zijn huidige teamgenoot Brian Matusz.Dubbel schreef:Ja dat kan ie wel omdat ze in de Dominican een soort cricketball spelen. Daar heeft ie geleerd alles te raken. Ik heb hem zelfs eens een long ball zien slaan nadat de bal eerst op de plaat was gestuiterd.
Sorry Dubbel 'we' hebben het geprobeerd maar Texas heeft gewoon een erg goed team. Nu ja wel een wedstrijd gepakt achteer een opnieuw erg goede Rookie Zack Britton.Dubbel schreef:Ongeslagen Texas op bezoek bij de AL East leiders Baltimore... Bezems uit de kast graag, IH!
InnerHarbour schreef:In alle drie de Yahoo Fantasy leagues waarin ik meedoe gewonnen de eerste week, extra leuk was natuurlijk degene waarin ik Zeux een draai om zijn oren gaf. Minder goed ging het in de drie ESPN leagues. Daar won ik er maar één en verloor ik gigantische geflatteerd van Zeux.
Hey Zapsk! Goed je te zien. :)Zabski schreef:Nee, nog niet verhuisd en nog niet geband IH, maar nog maar weinig gelijkgestemde zielen daar dus niet zo leuk, had uit verveling één van die UVW-mokkels een lui wijf genoemd en kreeg vervolgens de wind van voren haha, tijd voor wat anders....