Duitsland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Re: Duitsland

Bericht door Jöhnk » do feb 03, 2011 11:04 pm

Schokkend nieuws uit Duitsland:
Toni: Van Gaal liet broek zakken

Luca Toni in het shirt van Juventus. FOTO AFP
UPDATE MÜNCHEN - De Italiaan Luca Toni, voormalig spits van Bayern München, heeft flink zijn gram gehaald op zijn voormalige trainer Louis van Gaal. Volgens de huidige aanvaller van Juventus deugt er weinig tot niets van de Nederlandse coach van de Duitse kampioen.

,,Hij behandelt spelers als inwisselbare objecten'', schamperde Toni in een groot interview in de Duitse boulevardkrant Bild.

Volgens de trotse Toni, die in 2006 de wereldtitel met Italië won, kan Van Gaal niet omgaan met sterke persoonlijkheden. ,,Hij is niet meer van deze tijd. Ik heb het geweldig naar mijn zin gehad in München. Maar Van Gaal wilde gewoon niet samenwerken met mij.''

Toni, die in januari 2010 gefrustreerd terugkeerde naar Italië, onthulde in Bild nog een ,,waanzinnig'' incident met Van Gaal bij Bayern. ,,Hij liet eens voor de voltallige selectie zijn broek zakken. Om aan te tonen dat hij de ballen had om elke speler te wisselen, ongeacht naam en faam. Ik zag toen overigens niet zo veel. Ik zat niet op de eerste rij.''

Ook de Braziliaanse verdediger Lucio, die na de entree van Van Gaal bij Bayern naar Internazionale 'vluchtte', liet in Bild weinig heel van de voormalige bondscoach van Oranje. ,,Hij heeft mij meer pijn gedaan dan wie dan ook in de voetballerij'', fulmineerde de ex-aanvoerder. ,,Alle fijne herinneringen die ik bewaarde aan het winnen van de titel met Bayern, waren door hem in één klap verdwenen.''

Als 'troost' voor Van Gaal drukte Bild ook nog een positieve reactie af, afkomstig van nota bene bestuursvoorzitter Karl-Heinz Rummenigge van Bayern. ,,Hij is alles wat we willen. We verwijten hem niets. Hij heeft al ons vertrouwen. Zijn extreme openheid en eerlijkheid leiden soms tot fricties. En hij is niet altijd even vrolijk of makkelijk in de omgang. Maar hij is wel een excellente trainer en coach.'' (ANP/BVDL)

02/02/11 16u32
bron: www.ad.nl

:eusa_silenced.gif:

Khraa

Bericht door Khraa » do feb 03, 2011 11:06 pm

Allememachies, wat jankerds.....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

LucaS

Bericht door LucaS » vr feb 04, 2011 9:32 am

Oud nieuws
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » vr feb 04, 2011 9:53 am

Hij liet zijn broek zakken? BRRRRRRRR. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » vr feb 04, 2011 6:37 pm

joey schreef:Hij liet zijn broek zakken? BRRRRRRRR. :excited.gif:
Wat een held!

Lionel

Bericht door Lionel » vr feb 04, 2011 6:42 pm

Hahaha zeker komisch! Blijft natuurlijk wel een arrogante lul.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 07, 2011 9:46 pm

Schluß für McClaren.

Tuncay Sanli halen was natuurlijk een voorteken.

999

Bericht door 999 » ma feb 07, 2011 11:22 pm

Yep, de wondercoach blijkt niet te kunnen toveren ...
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » ma feb 07, 2011 11:45 pm

Hij mag zijn keeper en Diego bedanken...
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » di feb 08, 2011 12:50 pm

Pierre Littbarski neemt het tot het einde van het seizoen over. Was al assistent.
Het stinkt aan alle kanten!

wimpey

Bericht door wimpey » za feb 12, 2011 3:45 pm

Ludwig met 1-0 voor tegen Hoffenheim. Doelpunt gemist.

Wellicht een interessante pot voor dhr. Aptroot. Juve schijnt Andreas Beck van Hoffenheim al min of meer vastgelegd te hebben.

Lionel

Bericht door Lionel » za feb 12, 2011 4:43 pm

Bayern op 2-0.

Simunic ofzo slaat net Robben KO. Wat een dwaas. Scheidsrechter geeft geel..
IK GELOOF!!!!!!

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » za feb 12, 2011 5:28 pm

Robben met nog 2 goals zie ik. Toch wel de talisman van Bayern.

Stuttgart weer verloren. Gaat de kampioen van 2007 dan degraderen dit seizoen? Wat scheelt daar Wimpey?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo feb 13, 2011 12:03 am

Ik zou met 2 vrienden naar HSV - Sankt Pauli gaan, de derby van Hamburg. Deze is vorige week door een onbespeelbaar veld afgelast en wordt woensdag ingehaald, aftrap is om 18:45 uur. Dit ga ik niet redden ivm werk en mijn reis naar Anderlecht aangezien we ook woensdagavond al naar België vertrekken.

Iemand interesse om de kaarten over te nemen? 2 van de 3 zou evt. ook kunnen, dan kan de 3e naar een oud Ajax Mania forumlid. Alex, voorheen de webmaster van http://www.ajaxfans.de

wimpey

Bericht door wimpey » zo feb 13, 2011 7:24 am

Jinne schreef: Stuttgart weer verloren. Gaat de kampioen van 2007 dan degraderen dit seizoen? Wat scheelt daar Wimpey?
Goede spelers laten gaan, prutsers ervoor in de plaats halen.

Schieber maakte er gisteren een en bereidde er een voor, Eigendom VfB, verhuurd aan Nürnberg, Goede spits, jongen met toekomst. Zou wel iets voor Ajax zijn.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za feb 19, 2011 1:29 pm

En met Labbadia hebben ze zowat de slechtste trainer ooit binnengehaald. Erg snugger.

Iets anders: het wil niet echt lukken met Ruudje en Elia in Hamburg.
Van Nistelrooy en Elia meer uit de gratie in Hamburg
19/02/2011 10:44

De nederlaag in de stadsderby tegen FC Sankt Pauli heeft gevolgen voor de Nederlandse inbreng bij Hamburger SV. Alleen Joris Mathijsen kan rekenen op een basisplaats.

Na de pijnlijke 1-0 thuisnederlaag haalde HSV-trainer Armin Veh de bezem door zijn ploeg. David Jarolim, Marcell Jansen en Änis Ben-Hatira moeten tegen Werder Bremen genoegen nemen met een plaats op de bank. Ook Ruud van Nistelrooy is op basis van de afsluitende training gedegradeerd tot bankzitter.

De reserverol voor de Oranje-international is een volgende stap in afbrokkeling van zijn populariteit in Hamburg. Sinds zijn uitgesproken én gedwarsboomde wens naar Real Madrid over te stappen kan hij weinig goed meer doen in de havenstad. Bij zijn wissel woensdag tegen FC Sankt Pauli werd hij uitgefloten.

Eljero Elia staat er nog minder goed op bij Veh. Voor de aanvaller, die vorige week aangaf te weinig vertrouwen te krijgen van zijn trainer, is er zelfs geen plaats in de wedstrijdselectie voor het duel met Werder Bremen.

BRON: www.vi.nl

wimpey

Bericht door wimpey » za feb 19, 2011 1:32 pm

Jöhnk schreef:En met Labbadia hebben ze zowat de slechtste trainer ooit binnengehaald. Erg snugger.
Het effect is altijd van korte duur.

HSV heeft er echt verstandig aan gedaam om RvN die transfer naar Madrid te misgunnen. :excited.gif:

Arnesen schijnt trouwens naar HSV te gaan.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za feb 19, 2011 2:51 pm

Die Elia zal nu helemaal wel weg willen. Eens zien of er nog clubs zijn die daar de hoofdprijs voor willen geven.

Michael_B

Bericht door Michael_B » za feb 19, 2011 3:19 pm

Misschien kan Ajax hem eens bellen?
Face your fears and live your dreams, No Fear

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » za feb 19, 2011 3:21 pm

Zoals ik hier al eerder neerzette: het is maar goed dat Ajax niet 9 miljoen voor Elia heeft neergeteld. Gevalletje Berg, te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. En daarbij vind meneer zichzelf erg goed. Die hoef je niet bij Ajax te hebben hoor. Die gaat lekker in de PL middenmoot z'n zakken vullen.
Whitey on the moon.

Lionel

Bericht door Lionel » za feb 19, 2011 6:04 pm

Elia is 1 van de beste spelers in Duitsland hoor.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » za feb 19, 2011 8:17 pm

Rishi schreef:Elia is 1 van de beste spelers in Duitsland hoor.
Yeah right. Enorm ego, weinig prestaties.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » do feb 24, 2011 4:22 pm

De droom van Thijs:
Voetbalzone.nl
Persmedewerker St Pauli staat mogelijk voor debuut in Bundesliga
Donderdag, 24 februari 2011 om 14:40

Holger Stanislawski heeft een verrassende naam aan zijn selectie toegevoegd. De coach van St Pauli kampt in aanloop naar het duel met Hannover 96 met personele problemen en zag zich deze week genoodzaakt om nota bene een persmedewerker van de Bundesligist, Hauke Brückner, op te roepen.

Aanvoerder Fabio Morena brak afgelopen week zijn voet op de training en staat zes weken aan de kant. Stanislawski mist al zes spelers en besloot daarom de dertigjarige Brückner op te bellen. "Ik dacht eerst dat hij belde omdat hij niet te spreken was over de handtekeningensessie tussen de trainingen door", geeft Brückner aan. "Maar hij vroeg me of ik fit genoeg was om aan de training mee te doen."

Brückner loopt stage op de persafdeling van de promovendus en speelt in het tweede elftal van St Pauli, dat in vijfde divisie van het Duitse voetbal uitkomt. "Ik heb geen andere keus", verzekert Stanislawski. "Carlos Zambrano, Ralph Gunesch, Moritz Volz en Jan-Philipp Kalla zijn de enige fitte verdedigers." St Pauli staat op een elfde plaats, slechts vijf punten boven de rode streep.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr feb 25, 2011 10:41 pm

'Als Kraft zich niet bij komst Neuer kan neerleggen, zal hij vertrekken'
Vrijdag, 25 februari 2011 om 22:13

Louis van Gaal heeft zijn mening over de mogelijke komst van Manuel Neuer bijgesteld. De eindverantwoordelijke van Bayern München gaf in eerdere stadia te kennen toekomst te zien in Thomas Kraft en de goalie van Schalke 04 niet nodig te hebben, maar neemt zijn woorden terug.
/

“Ik denk dat Neur prima bij ons zou passen”, stelt Van Gaal tegen Sport1. “Elke club heeft twee topkeepers nodig.” De 22-jarige Kraft, die momenteel de eerste doelman is in Beieren en Hans-Jörg Butt reeds tussen de palen verdreef, vertrekt indien Neuer in de zomer naar Der Rekordmeister komt. “Als Neuer komt, ben ik weg”, liet de keeper zich eerder ontvallen.

Wanneer Kraft zich niet bij een transfer van Neuer kan ‘neerleggen’ en hij enkel ‘in het eerste team wil spelen’, is voor Van Gaal de oplossing helder. “Dan zal Kraft vertrekken.” De jonge doelman heeft een aflopend contract en derhalve lijkt een vertrek niet ondenkbaar. Dit seizoen speelde Kraft tot dusver elf officiële wedstrijden voor Bayern.

VZ

Lionel

Bericht door Lionel » za feb 26, 2011 6:41 pm

En daarom mag Schweini de veters van Xavi niet strikken.

Wel schitterend uitgespeeld!
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie