Aankopen SUGGESTIES

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

wimpey

Re: Aankopen SUGGESTIES

Bericht door wimpey » za jan 29, 2011 7:12 am

Cruijff schreef:Tja heeft Johan niet nog wat ingevroren zaadcellen die we in één van onze beste hockeymeisjes of een volleybalster als Manon Flier mogen spuiten?
Ik denk niet dat Reinder dat zo'n heel erg goed idee zal vinden! :smallgrin.gif:

Zuidema

Bericht door Zuidema » za jan 29, 2011 7:23 am

Cruijff schreef: Als JC een topsportster als vrouw had gehad ipv blond popje Danny was "the offspring" echt waanzinnig goed geworden...
Inderdaad jammer, dat Jordy het voetbaltalent van Danny heeft overgeërfd. :666.gif:

Doet me wel wat denken aan een kwestie rond Winston Churchill indertijd. 1 of ander Engels topmodel wilde dolgraag met hem trouwen en kinderen krijgen. "Stelt u zich eens onze kinderen straks voor. Kinderen met mijn schoonheid en uw intelligentie. Geweldig!" Churchills reactie: "Dat zou inderdaad heel mooi zijn. Maar als het nou kinderen worden met mijn schoonheid en uw intelligentie?" :smallgrin.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » za jan 29, 2011 7:37 am

Ik ben best wel naief geloof ik. Ik dacht echt dat 'we hebben een plan B' in zou houden dat vanaf veertien januari nagedacht is wie gekocht zou(den) worden, dat er al met club(s) en speler(s) gesproken is en er misschien zelfs al een principe akkoord zou zijn. :blush.gif.
I think I lost my fucking headache

wimpey

Bericht door wimpey » za jan 29, 2011 7:52 am

Zuidema schreef: Inderdaad jammer, dat Jordy het voetbaltalent van Danny heeft overgeërfd. :666.gif:
Hetzelfde geldt voor Daley en Yvonne.

Zuidema

Bericht door Zuidema » za jan 29, 2011 7:58 am

LucaS schreef:Ik ben best wel naief geloof ik. Ik dacht echt dat 'we hebben een plan B' in zou houden dat vanaf veertien januari nagedacht is wie gekocht zou(den) worden, dat er al met club(s) en speler(s) gesproken is en er misschien zelfs al een principe akkoord zou zijn. :blush.gif.
We weten helaas niet wat er allemaal achter de schermen gebeurt. FdB had het in zijn loslippigheid enkele dagen geleden wel over "achter het boekje"-werk met 1 of meer spelers, er is blijkbaar een lijstje met namen en VdB probeert ondertussen met allerhande doorzichtige babbels over de spitsen van Ajax de onderhandelingspositie van Ajax wat te verbeteren. In ieder geval hebben we nog ongeveer 3 dagen voor de witte rook.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jan 29, 2011 2:21 pm

Dzsudzsák mag schijnbaar weg voor 14 miljoen. Als ik Ajax was, zou ik het wel weten. Het zal niet gebeuren, maar zo'n type speler heeft Ajax nodig.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » za jan 29, 2011 2:26 pm

Zijn we helemaal gek geworden? 14 miljoen. Belachelijk bedrag.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za jan 29, 2011 3:58 pm

Wat vinden we trouwens van Assaidi? Is toch meer het type speler wat we nodig hebbe lijkt me...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » za jan 29, 2011 3:59 pm

Mr. Ajax schreef:Wat vinden we trouwens van Assaidi? Is toch meer het type speler wat we nodig hebbe lijkt me...
Typisch lichtgewicht. Nivo Auassar/Diba/Ambrabat
Whitey on the moon.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za jan 29, 2011 4:02 pm

Ik krijg pukkeltjes als ik hoor dat communicatie heel belangrijk is en dat ze bij voorkeur iemand zoeken uit de Nederlandse competitie. Dan weet je dat we weer op de subtopper-tour gaan. Jol haalt allerhande spelers die geen woord Nederlands spreken, maar toen had vdBoog nog geen commentaar. Nu is communicatie heel belangrijk. Echt, het fladdert altijd van rechts naar links bij ons.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » za jan 29, 2011 4:05 pm

Peter schreef:Ik krijg pukkeltjes als ik hoor dat communicatie heel belangrijk is en dat ze bij voorkeur iemand zoeken uit de Nederlandse competitie. Dan weet je dat we weer op de subtopper-tour gaan. Jol haalt allerhande spelers die geen woord Nederlands spreken, maar toen had vdBoog nog geen commentaar. Nu is communicatie heel belangrijk. Echt, het fladdert altijd van rechts naar links bij ons.
Yup. Het is weer scouten met het bord op schoot. En natuurlijk de hoofdprijs betalen omdat iedereen weet dat je 25 miljoen voor Luis gepakt hebt.
Whitey on the moon.

wimpey

Bericht door wimpey » za jan 29, 2011 4:57 pm

Schieber van Nürnberg (verhuurd door VfB) vind ik een goede spits. Maar die spreekt geen Nederlands waarschijnlijk. :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » za jan 29, 2011 5:00 pm

Justin schreef:Zijn we helemaal gek geworden? 14 miljoen. Belachelijk bedrag.
Hopelijk betalen we nóóit meer zoveel geld voor een speler.

Dat van die communicatie was voor mij ook nieuw. Ik heb VDB daar niet over gehoord toen hij toestond dat Jol Atouba, Tainio, Lodeiro, Pantelic, Kerlon en Ze Eduardo haalde. Zoals Peter zegt, ze hebben steeds een ander idee van hoe het moet. Er zit totaal geen lijn in.

Nu gaan we dus Nederlandse spelers halen en daar gaan er dan een hoop van mislukken. Vervolgens gaat VDB verkondigen dat er in Nederland helaas niets rondloopt, en dat we dus wel de buitenlandse markt op moeten.

Et cetera.
Het stinkt aan alle kanten!

Alexander

Bericht door Alexander » za jan 29, 2011 5:14 pm

Waarom zo ingewikkeld? Gewoon El Hamda in de spits en opzoek naar een linksbuiten. Enige kandidaat in NL is daar Mertens voor. Verder nog Schaars halen en je bent klaar.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » za jan 29, 2011 5:39 pm

we lijken wel op psv, ten tijd van Arnesen als TM.
minus success natuurlijk.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » za jan 29, 2011 10:24 pm

Ik doe gewoon nog eens een suggestie: Ronald Vargas (Club Brugge). Jöhnk?

zeux

Bericht door zeux » za jan 29, 2011 10:25 pm

Alexander schreef:Waarom zo ingewikkeld? Gewoon El Hamda in de spits en opzoek naar een linksbuiten. Enige kandidaat in NL is daar Mertens voor. Verder nog Schaars halen en je bent klaar.
El H. gaat lukken. Dost verder op de radar.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jan 29, 2011 10:38 pm

Justin schreef:Ik doe gewoon nog eens een suggestie: Ronald Vargas (Club Brugge). Jöhnk?
Dat is meer iemand voor achter de spits.

Justin
Contacteer:

Bericht door Justin » za jan 29, 2011 10:46 pm

Ah, dacht dat het meer een linksbuiten was. Kende hem verder ook niet goed. Speelt de pannen van het dak in Brugge, lees ik hier en daar.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jan 29, 2011 11:01 pm

Speelt inderdaad soms vanaf links, maar het is een rechtsbenige speler, geen echte linksbuiten. Mist voor die positie toch snelheid en dynamiek.

sander

Bericht door sander » zo jan 30, 2011 12:50 pm

Assist Verhoek 1-1

Rijkaard

Bericht door Rijkaard » zo jan 30, 2011 1:52 pm

Ik vind Verhoek dus echt niets voor Ajax.

Overigens zeg ik net in een andere topic dat ik nog geen suggesties heb gehoord. Maar toegegeven Vargas vind ik een goede! zou hem graag bij Ajax zien. Maar denk dat daar een flink prijskaartje aanhangt.
Is 1995 echt zolang geleden??

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » zo jan 30, 2011 2:59 pm

Peter schreef:Ik krijg pukkeltjes als ik hoor dat communicatie heel belangrijk is en dat ze bij voorkeur iemand zoeken uit de Nederlandse competitie. Dan weet je dat we weer op de subtopper-tour gaan. Jol haalt allerhande spelers die geen woord Nederlands spreken, maar toen had vdBoog nog geen commentaar. Nu is communicatie heel belangrijk. Echt, het fladdert altijd van rechts naar links bij ons.
Daarom moest Suarez zeker ook weg ;-)

sander

Bericht door sander » zo jan 30, 2011 7:53 pm

Er zijn de afgelopen week wat namen voorbij gekomen, maar Ajax heeft dus maar geld voor 1 speler.

Spits:
Matavz - kosten +- 10 mil.
Dost - kosten +- 5 mil.
Gudjohnsen - gratis
Wolfswinkel
Luuk de Jong
de Bruyne - kosten +- 10 mil. (suggestie van AT-ers)

Buitenspeler:
Verhoek
Beerens
Mertens - kosten +- 8 mil.
Martens
Vargas
Boerrigter

Mid:
Schaars

Ik hoop eerlijk gezegt dat Ajax met een verrassing komt buiten de eredivisie. Clubs als Utrecht en Heerenveen hoeven niet te verkopen en zou Ajax de hoofdprijs betalen.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo jan 30, 2011 8:36 pm

De Bruyne is een middenvelder.

Plaats reactie