Ik denk niet dat Reinder dat zo'n heel erg goed idee zal vinden!Cruijff schreef:Tja heeft Johan niet nog wat ingevroren zaadcellen die we in één van onze beste hockeymeisjes of een volleybalster als Manon Flier mogen spuiten?

Moderator: mods
Ik denk niet dat Reinder dat zo'n heel erg goed idee zal vinden!Cruijff schreef:Tja heeft Johan niet nog wat ingevroren zaadcellen die we in één van onze beste hockeymeisjes of een volleybalster als Manon Flier mogen spuiten?
Inderdaad jammer, dat Jordy het voetbaltalent van Danny heeft overgeërfd.Cruijff schreef: Als JC een topsportster als vrouw had gehad ipv blond popje Danny was "the offspring" echt waanzinnig goed geworden...
Hetzelfde geldt voor Daley en Yvonne.Zuidema schreef: Inderdaad jammer, dat Jordy het voetbaltalent van Danny heeft overgeërfd.![]()
We weten helaas niet wat er allemaal achter de schermen gebeurt. FdB had het in zijn loslippigheid enkele dagen geleden wel over "achter het boekje"-werk met 1 of meer spelers, er is blijkbaar een lijstje met namen en VdB probeert ondertussen met allerhande doorzichtige babbels over de spitsen van Ajax de onderhandelingspositie van Ajax wat te verbeteren. In ieder geval hebben we nog ongeveer 3 dagen voor de witte rook.LucaS schreef:Ik ben best wel naief geloof ik. Ik dacht echt dat 'we hebben een plan B' in zou houden dat vanaf veertien januari nagedacht is wie gekocht zou(den) worden, dat er al met club(s) en speler(s) gesproken is en er misschien zelfs al een principe akkoord zou zijn. :blush.gif.
Typisch lichtgewicht. Nivo Auassar/Diba/AmbrabatMr. Ajax schreef:Wat vinden we trouwens van Assaidi? Is toch meer het type speler wat we nodig hebbe lijkt me...
Yup. Het is weer scouten met het bord op schoot. En natuurlijk de hoofdprijs betalen omdat iedereen weet dat je 25 miljoen voor Luis gepakt hebt.Peter schreef:Ik krijg pukkeltjes als ik hoor dat communicatie heel belangrijk is en dat ze bij voorkeur iemand zoeken uit de Nederlandse competitie. Dan weet je dat we weer op de subtopper-tour gaan. Jol haalt allerhande spelers die geen woord Nederlands spreken, maar toen had vdBoog nog geen commentaar. Nu is communicatie heel belangrijk. Echt, het fladdert altijd van rechts naar links bij ons.
Hopelijk betalen we nóóit meer zoveel geld voor een speler.Justin schreef:Zijn we helemaal gek geworden? 14 miljoen. Belachelijk bedrag.
El H. gaat lukken. Dost verder op de radar.Alexander schreef:Waarom zo ingewikkeld? Gewoon El Hamda in de spits en opzoek naar een linksbuiten. Enige kandidaat in NL is daar Mertens voor. Verder nog Schaars halen en je bent klaar.
Dat is meer iemand voor achter de spits.Justin schreef:Ik doe gewoon nog eens een suggestie: Ronald Vargas (Club Brugge). Jöhnk?
Daarom moest Suarez zeker ook weg ;-)Peter schreef:Ik krijg pukkeltjes als ik hoor dat communicatie heel belangrijk is en dat ze bij voorkeur iemand zoeken uit de Nederlandse competitie. Dan weet je dat we weer op de subtopper-tour gaan. Jol haalt allerhande spelers die geen woord Nederlands spreken, maar toen had vdBoog nog geen commentaar. Nu is communicatie heel belangrijk. Echt, het fladdert altijd van rechts naar links bij ons.