Engeland en Schotland
Moderator: mods
-
Re: Engeland en Schotland
Heeft Man Utd in Engeland de naam Lucky Man Utd? Gerrard nu met rood eraf, terwijl het over en weer stevig is. Maar goed, je hebt natuurlijk ook die idioot Webb die de wedstrijd leidt.Echt die man is niet geschikt voor het vak.
Whitey on the moon.
Jammer dat Webb de wedstrijd nu verpest heeft. Niet zoveel zin meer om te kijken. Met 10 man maakt Liverpool helemaal geen schijn van kans.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Engeland en Schotland
Volgens mij was het gewoon rood hoor.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Nee, man. Hij gaat voor de bal. Doetje Carrick houdt in, waardoor Gerrard hem raakt. Was m.i. niet eens geel.Raymon schreef:Volgens mij was het gewoon rood hoor.
Pingel was ook een giller. Heel licht aangeraakt, Berbatov doet nog een stap en valt dan pas.
Webb had een rood shirt aan moeten trekken.
Man U voetbalt wel beter dan Liverpool, al is dat geen kunst. Zó traag, die ploeg.
- raymon
- Contacteer:
Engeland en Schotland
Sorry Wim, maar net 5 keer de herhaling gezien en absoluut rood. Gaat met twee benen gestrekt naar de bal toe maar raakt Carrick. Penalty was natuurlijk belachelijk.
Ik vond het ook een terechte rode kaart, zat niet in de buurt van de bal.
De penalty is erg makkelijk gegeven, maar waar het slim is van Berbatov is het ook ongelooflijk naief verdedigd door Agger!
De penalty is erg makkelijk gegeven, maar waar het slim is van Berbatov is het ook ongelooflijk naief verdedigd door Agger!
Is 1995 echt zolang geleden??
Niet mee eens. Bal is los, Gerrard gaat m.i. hard maar fair voor de bal.Raymon schreef:Sorry Wim, maar net 5 keer de herhaling gezien en absoluut rood. Gaat met twee benen gestrekt naar de bal toe maar raakt Carrick.
Die Mereiles is me een ramp van een voetballer.

Laatst gewijzigd door wimpey op zo jan 09, 2011 3:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Naief verdedigd? Berbatov valt een seconde na heel licht contact, gewoon heel slecht gefloten.Rijkaard schreef:Ik vond het ook een terechte rode kaart, zat niet in de buurt van de bal.
- raymon
- Contacteer:
Engeland en Schotland
Let's agree to disagree :)
Trouwens wel een baggerbal van Rafael hoor. Die zou ik toch ook even de huid vol hebben gescholden!
Trouwens wel een baggerbal van Rafael hoor. Die zou ik toch ook even de huid vol hebben gescholden!
Vooruit dan maar.Raymon schreef:Let's agree to disagree :)

Giggs is 37 nu. En met gemak een van de beteren vandaag. Die man is een legende.
Giggs is zeker fantastisch! Wat een held..
Die Webb moeten ze ontslaan. Ik vond het geen rood en ook geen pingel. Waardeloze vent.
Die Webb moeten ze ontslaan. Ik vond het geen rood en ook geen pingel. Waardeloze vent.
IK GELOOF!!!!!!
www.goal.comBabel zet Webb in United-shirt op twitter
Ryan Babel is in opspraak geraakt doordat hij de Engelse scheidsrechter Howard Webb beticht van partijdigheid.
Webb was zondagmiddag leidsman bij het bekerduel tussen Manchester United en Liverpool. In de eerste minuut kreeg United al een strafschop, waaruit de winnende treffer werd gemaakt. Na ruim een kwartier spelen moest Liverpool met tien man verder na een rode kaart voor Steven Gerrard.
Babel viel in op Old Trafford en kon de bekeruitschakeling voor The Reds niet voorkomen. De oud-Ajacied was niet te spreken over Webb. "En ze noemen hem een van de beste scheidsrechters. Dat moet een grap zijn. SMH", schreeft Babel op twitter. SMH is een afkorting van Shaking My Head.
Vlak na het bericht plaatste de aanvaller ook een foto waarin Webb stond afgebeeld in een Manchester United-shirt. De Engelse voetbalbond (FA) heeft een onderzoek ingesteld naar de berichten van Babel. De international verontschuldigde zich direct. "Mijn excuses als mijn bericht serieus genomen wordt. Het was niet meer dan een emotionele reactie nadat een belangrijk duel verloren ging.''
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
De katholiek Noord-Ierse Celtic-trainer Lennon heeft een envelop met kogels toegestuurd gekregen vanuit Noord-Ierland. Reden genoeg voor een Balgevoel over de Glasweegse twisten en wat dies meer zij. HIER te lezen.
K.
K.
Still alive...
Duke schreef:Geniaal!Babel zet Webb in United-shirt op twitter
Ryan Babel is in opspraak geraakt doordat hij de Engelse scheidsrechter Howard Webb beticht van partijdigheid.
Webb was zondagmiddag leidsman bij het bekerduel tussen Manchester United en Liverpool. In de eerste minuut kreeg United al een strafschop, waaruit de winnende treffer werd gemaakt. Na ruim een kwartier spelen moest Liverpool met tien man verder na een rode kaart voor Steven Gerrard.
Babel viel in op Old Trafford en kon de bekeruitschakeling voor The Reds niet voorkomen. De oud-Ajacied was niet te spreken over Webb. "En ze noemen hem een van de beste scheidsrechters. Dat moet een grap zijn. SMH", schreeft Babel op twitter. SMH is een afkorting van Shaking My Head.
Vlak na het bericht plaatste de aanvaller ook een foto waarin Webb stond afgebeeld in een Manchester United-shirt. De Engelse voetbalbond (FA) heeft een onderzoek ingesteld naar de berichten van Babel. De international verontschuldigde zich direct. "Mijn excuses als mijn bericht serieus genomen wordt. Het was niet meer dan een emotionele reactie nadat een belangrijk duel verloren ging.''
http://www.goal.com
IK GELOOF!!!!!!
Liverpool-Everton 2-2 geworden. Leuke maar slechte wedstrijd. Ontslag van Hodgson lost, zoals verwacht, niets op. Liverpool heeft gewoon een gebrek aan kwaliteit. Zeker zonder Gerrard en met Torres uit vorm...
Als ik dan zo'n Kyrgiakos zie spelen in het shirt van Liverpool schiet ik echt in de lach.
Mijn hemel, die gast heeft echt de draaischijf van een mammoettanker. Áls ie überhaubt al een rondje kan draaien. Ik zie Liverpool het de komende jaren ook niet beter doen, ze hebben daar geen goed gevulde bankrekening of jeugdopleiding om op terug te vallen. Gerrard en Torres zijn de enige van topniveau. En die eerste is al 31 en constant in de lappenmand(al was hij vandaag geschorst) en die tweede is al tijden uit vorm.
Nu trouwens Spurs tegen Man United.
Als ik dan zo'n Kyrgiakos zie spelen in het shirt van Liverpool schiet ik echt in de lach.

Fantastische wedstrijd tot dusver. Moordend tempo.CdE schreef:
Inderdaad. Het tempo ligt bijzonder hoog.
Crouch kwam er de eerste helft met de kop niet aan te pas tegen Vidic/Ferdinand. Kijken hoe dat de 2de helft gaat. Toch een wapen met Crouch die hem dan teruglegt op, meestal, Van der Vaart. De eerste helft kwam dat terugleggen er alleen niet van omdat Crouch de kopduels verloor.
Crouch kwam er de eerste helft met de kop niet aan te pas tegen Vidic/Ferdinand. Kijken hoe dat de 2de helft gaat. Toch een wapen met Crouch die hem dan teruglegt op, meestal, Van der Vaart. De eerste helft kwam dat terugleggen er alleen niet van omdat Crouch de kopduels verloor.
Tottenham is beter. Ferguson gaat ingrijpen, Anderson komt er in voor Nani.
Van der Vaart komt weinig in het spel voor, staat constant in de dekking. Had in de eerste helft een goede kans maar kopte naast. Verder is hij weinig aan de bal. Zijn vrije trappen en corners vind ik ook matig vandaag. Modric is deze wedstrijd de smaakmaker bij Tottenham.
Van der Vaart komt weinig in het spel voor, staat constant in de dekking. Had in de eerste helft een goede kans maar kopte naast. Verder is hij weinig aan de bal. Zijn vrije trappen en corners vind ik ook matig vandaag. Modric is deze wedstrijd de smaakmaker bij Tottenham.
Die Palacios is Enoh en de Zeeuw in één. Hij vertraagt het spel als hij aan de bal komt en z'n afstandsschoten gaan structureel huizenhoog over.
United speelt eigenlijk alsof ze wel tevreden zijn met één punt. Als ik Redknapp was zou ik Crouch wisselen, die wint vandaag niets.
Evra heeft het lastig met Lennon, trouwens.
Evra heeft het lastig met Lennon, trouwens.
Rafael gaat er af. 2de geel. Mocht al niet klagen dat hij er in de eerste helft niet af ging met rood.
Rafael eraf met rood. Op die positie is Man Utd kwetsbaar, al tijden.
Wie staat daar normaal, Huddlestone toch? Is die beter?D_skilled schreef:Die Palacios is Enoh en de Zeeuw in één. Hij vertraagt het spel als hij aan de bal komt en z'n afstandsschoten gaan structureel huizenhoog over.
Hij gaat er ook uit nu, Palacios. Defoe komt erin. Spurs gaat vol voor de winst.

Hernandez is er trouwens ingekomen bij United, leuke speler vind ik dat.
Huddlestone is beter, maar is volgens mij geblesseerd.
Modric is trouwens toe aan een stap hogerop. Een klassespeler vind ik dat.
Vd Sar nog steeds van wereldklasse.
Modric is trouwens toe aan een stap hogerop. Een klassespeler vind ik dat.
Vd Sar nog steeds van wereldklasse.