Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

GangstaRiB

Re: Engeland en Schotland

Bericht door GangstaRiB » zo jan 09, 2011 3:08 pm

Heeft Man Utd in Engeland de naam Lucky Man Utd? Gerrard nu met rood eraf, terwijl het over en weer stevig is. Maar goed, je hebt natuurlijk ook die idioot Webb die de wedstrijd leidt.Echt die man is niet geschikt voor het vak.
Whitey on the moon.

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo jan 09, 2011 3:14 pm

Jammer dat Webb de wedstrijd nu verpest heeft. Niet zoveel zin meer om te kijken. Met 10 man maakt Liverpool helemaal geen schijn van kans.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Engeland en Schotland

Bericht door raymon » zo jan 09, 2011 3:22 pm

Volgens mij was het gewoon rood hoor.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey

Bericht door wimpey » zo jan 09, 2011 3:30 pm

Raymon schreef:Volgens mij was het gewoon rood hoor.
Nee, man. Hij gaat voor de bal. Doetje Carrick houdt in, waardoor Gerrard hem raakt. Was m.i. niet eens geel.

Pingel was ook een giller. Heel licht aangeraakt, Berbatov doet nog een stap en valt dan pas.

Webb had een rood shirt aan moeten trekken.

Man U voetbalt wel beter dan Liverpool, al is dat geen kunst. Zó traag, die ploeg.

raymon
Contacteer:

Engeland en Schotland

Bericht door raymon » zo jan 09, 2011 3:32 pm

Sorry Wim, maar net 5 keer de herhaling gezien en absoluut rood. Gaat met twee benen gestrekt naar de bal toe maar raakt Carrick. Penalty was natuurlijk belachelijk.

Rijkaard

Bericht door Rijkaard » zo jan 09, 2011 3:40 pm

Ik vond het ook een terechte rode kaart, zat niet in de buurt van de bal.

De penalty is erg makkelijk gegeven, maar waar het slim is van Berbatov is het ook ongelooflijk naief verdedigd door Agger!
Is 1995 echt zolang geleden??

wimpey

Bericht door wimpey » zo jan 09, 2011 3:42 pm

Raymon schreef:Sorry Wim, maar net 5 keer de herhaling gezien en absoluut rood. Gaat met twee benen gestrekt naar de bal toe maar raakt Carrick.
Niet mee eens. Bal is los, Gerrard gaat m.i. hard maar fair voor de bal.

Die Mereiles is me een ramp van een voetballer. :excited.gif:
Laatst gewijzigd door wimpey op zo jan 09, 2011 3:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Rooie

Bericht door Rooie » zo jan 09, 2011 3:44 pm

Rijkaard schreef:Ik vond het ook een terechte rode kaart, zat niet in de buurt van de bal.

De penalty is erg makkelijk gegeven, maar waar het slim is van Berbatov is het ook ongelooflijk naief verdedigd door Agger!
Naief verdedigd? Berbatov valt een seconde na heel licht contact, gewoon heel slecht gefloten.

raymon
Contacteer:

Engeland en Schotland

Bericht door raymon » zo jan 09, 2011 3:44 pm

Let's agree to disagree :)

Trouwens wel een baggerbal van Rafael hoor. Die zou ik toch ook even de huid vol hebben gescholden!

wimpey

Bericht door wimpey » zo jan 09, 2011 3:47 pm

Raymon schreef:Let's agree to disagree :)
Vooruit dan maar. :smallgrin.gif:

Giggs is 37 nu. En met gemak een van de beteren vandaag. Die man is een legende.

Lionel

Bericht door Lionel » zo jan 09, 2011 9:17 pm

Giggs is zeker fantastisch! Wat een held..

Die Webb moeten ze ontslaan. Ik vond het geen rood en ook geen pingel. Waardeloze vent.
IK GELOOF!!!!!!

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo jan 09, 2011 10:57 pm

Babel zet Webb in United-shirt op twitter

Ryan Babel is in opspraak geraakt doordat hij de Engelse scheidsrechter Howard Webb beticht van partijdigheid.
Webb was zondagmiddag leidsman bij het bekerduel tussen Manchester United en Liverpool. In de eerste minuut kreeg United al een strafschop, waaruit de winnende treffer werd gemaakt. Na ruim een kwartier spelen moest Liverpool met tien man verder na een rode kaart voor Steven Gerrard.

Babel viel in op Old Trafford en kon de bekeruitschakeling voor The Reds niet voorkomen. De oud-Ajacied was niet te spreken over Webb. "En ze noemen hem een van de beste scheidsrechters. Dat moet een grap zijn. SMH", schreeft Babel op twitter. SMH is een afkorting van Shaking My Head.

Vlak na het bericht plaatste de aanvaller ook een foto waarin Webb stond afgebeeld in een Manchester United-shirt. De Engelse voetbalbond (FA) heeft een onderzoek ingesteld naar de berichten van Babel. De international verontschuldigde zich direct. "Mijn excuses als mijn bericht serieus genomen wordt. Het was niet meer dan een emotionele reactie nadat een belangrijk duel verloren ging.''
www.goal.com
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma jan 10, 2011 11:24 am

De katholiek Noord-Ierse Celtic-trainer Lennon heeft een envelop met kogels toegestuurd gekregen vanuit Noord-Ierland. Reden genoeg voor een Balgevoel over de Glasweegse twisten en wat dies meer zij. HIER te lezen.

K.
Still alive...

Lionel

Bericht door Lionel » di jan 11, 2011 3:48 pm

Duke schreef:
Babel zet Webb in United-shirt op twitter

Ryan Babel is in opspraak geraakt doordat hij de Engelse scheidsrechter Howard Webb beticht van partijdigheid.
Webb was zondagmiddag leidsman bij het bekerduel tussen Manchester United en Liverpool. In de eerste minuut kreeg United al een strafschop, waaruit de winnende treffer werd gemaakt. Na ruim een kwartier spelen moest Liverpool met tien man verder na een rode kaart voor Steven Gerrard.

Babel viel in op Old Trafford en kon de bekeruitschakeling voor The Reds niet voorkomen. De oud-Ajacied was niet te spreken over Webb. "En ze noemen hem een van de beste scheidsrechters. Dat moet een grap zijn. SMH", schreeft Babel op twitter. SMH is een afkorting van Shaking My Head.

Vlak na het bericht plaatste de aanvaller ook een foto waarin Webb stond afgebeeld in een Manchester United-shirt. De Engelse voetbalbond (FA) heeft een onderzoek ingesteld naar de berichten van Babel. De international verontschuldigde zich direct. "Mijn excuses als mijn bericht serieus genomen wordt. Het was niet meer dan een emotionele reactie nadat een belangrijk duel verloren ging.''
Geniaal!

http://www.goal.com
IK GELOOF!!!!!!

CdE

Bericht door CdE » zo jan 16, 2011 5:06 pm

Liverpool-Everton 2-2 geworden. Leuke maar slechte wedstrijd. Ontslag van Hodgson lost, zoals verwacht, niets op. Liverpool heeft gewoon een gebrek aan kwaliteit. Zeker zonder Gerrard en met Torres uit vorm...

Als ik dan zo'n Kyrgiakos zie spelen in het shirt van Liverpool schiet ik echt in de lach. :excited.gif: Mijn hemel, die gast heeft echt de draaischijf van een mammoettanker. Áls ie überhaubt al een rondje kan draaien. Ik zie Liverpool het de komende jaren ook niet beter doen, ze hebben daar geen goed gevulde bankrekening of jeugdopleiding om op terug te vallen. Gerrard en Torres zijn de enige van topniveau. En die eerste is al 31 en constant in de lappenmand(al was hij vandaag geschorst) en die tweede is al tijden uit vorm.

Nu trouwens Spurs tegen Man United. :biggthumpup.gif:

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo jan 16, 2011 6:01 pm

CdE schreef:
Nu trouwens Spurs tegen Man United. :biggthumpup.gif:
Fantastische wedstrijd tot dusver. Moordend tempo.

CdE

Bericht door CdE » zo jan 16, 2011 6:15 pm

Inderdaad. Het tempo ligt bijzonder hoog.

Crouch kwam er de eerste helft met de kop niet aan te pas tegen Vidic/Ferdinand. Kijken hoe dat de 2de helft gaat. Toch een wapen met Crouch die hem dan teruglegt op, meestal, Van der Vaart. De eerste helft kwam dat terugleggen er alleen niet van omdat Crouch de kopduels verloor.

Lionel

Bericht door Lionel » zo jan 16, 2011 6:22 pm

Wie is er beter? Stand? Hoe speelt Raf?
IK GELOOF!!!!!!

CdE

Bericht door CdE » zo jan 16, 2011 6:31 pm

Tottenham is beter. Ferguson gaat ingrijpen, Anderson komt er in voor Nani.

Van der Vaart komt weinig in het spel voor, staat constant in de dekking. Had in de eerste helft een goede kans maar kopte naast. Verder is hij weinig aan de bal. Zijn vrije trappen en corners vind ik ook matig vandaag. Modric is deze wedstrijd de smaakmaker bij Tottenham.

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo jan 16, 2011 6:36 pm

Die Palacios is Enoh en de Zeeuw in één. Hij vertraagt het spel als hij aan de bal komt en z'n afstandsschoten gaan structureel huizenhoog over.

CdE

Bericht door CdE » zo jan 16, 2011 6:40 pm

United speelt eigenlijk alsof ze wel tevreden zijn met één punt. Als ik Redknapp was zou ik Crouch wisselen, die wint vandaag niets.

Evra heeft het lastig met Lennon, trouwens.

CdE

Bericht door CdE » zo jan 16, 2011 6:43 pm

Rafael gaat er af. 2de geel. Mocht al niet klagen dat hij er in de eerste helft niet af ging met rood.

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo jan 16, 2011 6:44 pm

Rafael eraf met rood. Op die positie is Man Utd kwetsbaar, al tijden.

CdE

Bericht door CdE » zo jan 16, 2011 6:47 pm

D_skilled schreef:Die Palacios is Enoh en de Zeeuw in één. Hij vertraagt het spel als hij aan de bal komt en z'n afstandsschoten gaan structureel huizenhoog over.
Wie staat daar normaal, Huddlestone toch? Is die beter?

Hij gaat er ook uit nu, Palacios. Defoe komt erin. Spurs gaat vol voor de winst. :biggthumpup.gif:

Hernandez is er trouwens ingekomen bij United, leuke speler vind ik dat.

D_skilled

Bericht door D_skilled » zo jan 16, 2011 6:49 pm

Huddlestone is beter, maar is volgens mij geblesseerd.

Modric is trouwens toe aan een stap hogerop. Een klassespeler vind ik dat.

Vd Sar nog steeds van wereldklasse. :biggthumpup.gif:

Plaats reactie