Steaua, Young Boys, Nice, Basaksehir en AEK de mogelijke tegenstanders van Ajax in voorronde CL
Inmiddels zijn alle deelnemers aan de voorronde van de Champions League bekend. Ajax krijgt bij de loting zoals bekend de geplaatste status. De tegenstander van Ajax in de derde voorronde komt uit het rijtje: Steaua Boekarest (Roemenië), Young Boys (Zwitserland), OGC Nice (Frankrijk), Istanbul Basaksehir (Turkije) en AEK Athene (Griekenland).
Indien alle geplaatste clubs in de voorronde weten te winnen, treft Ajax in de play-offs (vierde en laatste voorronde) een club uit het rijtje Viktoria Plzen (Tsjechië), CSKA Moskou (Rusland), Club Brugge (België), Sporting Lissabon (Portugal) en 1899 Hoffenheim (Duitsland).
Bron: AN
Europa seizoen 2017/2018
Moderator: mods
Europa seizoen 2017/2018
Na de verloren EL finale is het tijd om vooruit te kijken naar het nieuwe seizoen:
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: Europa seizoen 2017/2018
In verband met het financiële bloedbad wat de Europa League bij me heeft achtergelaten ga ik -zeker in de voorrondes- nu maar vooral hopen op de sportief gunstige lotingen.
Dus doe maar AEK Athene en daarna Club Brugge.
Dus doe maar AEK Athene en daarna Club Brugge.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
- AT Toto winner 15/16
Young Boys en daarna Victoria Pilzen.
CSKA ook niet hoor...Lionel schreef:Nice, Sporting en Hoffenheim graag niet.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Overmorgen om 12.00 uur de loting al, wat gaat het toch snel! De eerste wedstrijd is over twee weken al..
Nice en Bern lijken me wel leuk om te bezoeken, maar alleen als het financieel te doen is. Misschien Boekarest. De rest sla ik ff over.
Nice en Bern lijken me wel leuk om te bezoeken, maar alleen als het financieel te doen is. Misschien Boekarest. De rest sla ik ff over.
Doe maar AEK Athene. Dat is een mooie gelegenheid om nog eens terug te kijken naar die poulewedstrijden uit de CL campagne in 1994.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Nog twee weken voordat Ajax de CL kwalificatie ingaan met een trainer die nog niet hoger getraind heeft dan de eerste divisie en een op dit moment flink uitgedunde selectie die ook niet echt lekker in hun vel zitten na zondag.
Ik weet niet wie Ajax kan treffen maar ik hoop voor ze dat het een niet al te sterke is.
Ik weet niet wie Ajax kan treffen maar ik hoop voor ze dat het een niet al te sterke is.
YNWA
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik heb er weinig tot geen vertrouwen in. Denk dat we zelfs deze ronde niet gaan halen. 

Euhm, we zitten toch al in de derde ronde Peter? 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
-
Eens. Dat gedoe met Nouri blijft wel heel erg lang boven de hoofden hangen. Overigens, Steau en Nice zijn tegenstanders waar je makkelijk van verliest.... bikkelen in Oost-Europa is nooit aan Ajax besteedt en Nice heeft Ballotelli die met gemak een verdediging oprolt als ie er zin in heeft.InnerHarbour schreef:Nog twee weken voordat Ajax de CL kwalificatie ingaan met een trainer die nog niet hoger getraind heeft dan de eerste divisie en een op dit moment flink uitgedunde selectie die ook niet echt lekker in hun vel zitten na zondag.
Whitey on the moon.
Toen zijn tegenstander Van der Hoorn heette.
Die kon er ook geen klote van. Sanchez en Ligt zijn wel ff wat beter.
Middenveld van Nice is super.
Middenveld van Nice is super.
IK GELOOF!!!!!!
Op het EK in 2012 was ie ook fantastisch hoor. Maar dat is al even geleden.
Nice wil je niet loten inderdaad.
Nice wil je niet loten inderdaad.
Op het nippertje en middels een overtreding een penalty forceren is ook ff wat anders dan een verdediging oprollen, vind ik.Jöhnk schreef:Toen zijn tegenstander Van der Hoorn heette.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- InnerHarbour
Toen hij bij City speelde, dat weet jij niet want jij bent je lichtblauwe shirtje pas vorig jaar gaan kopen.Lionel schreef:Wanneer heeft Balotelli een verdediging opgerold?

YNWA
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hummels wordt nog wel eens badend in het zweet wakker van die gozer.
Maar het maakt allemaal niet veel uit. Komende periode ga ik er geen plezier aan beleven.
Maar het maakt allemaal niet veel uit. Komende periode ga ik er geen plezier aan beleven.
Gut ja, er gaat zo geloot worden. Who cares.
Ik zou het echt niet erg vinden als ze een jaar geen Europees spelen. Zit niemand op te wachten.
IK GELOOF!!!!!!
Nice uit.
-
Hmja. Geen idee eigenlijk.
Een week geleden zou ik denken, dat is te doen. Nu denk ik dat is onmogelijk dit hele seizoen gaat waarschijnlijk helemaal stuk, maar er zijn belangrijkere zaken.