Eikel!

Marillion schreef: za apr 24, 2021 7:02 pmMaar hij heeft net wel een doelpunt gemaakt in de kraker tegen AC Parma. Een echt degradatieduel in de Serie A. Crotone wint met 3-4 en Magallan maakte die belangrijke eerste treffer.

Moderator: mods
Eikel!
Marillion schreef: za apr 24, 2021 7:02 pmMaar hij heeft net wel een doelpunt gemaakt in de kraker tegen AC Parma. Een echt degradatieduel in de Serie A. Crotone wint met 3-4 en Magallan maakte die belangrijke eerste treffer.
Haha, dat was inderdaadLionel schreef: za apr 24, 2021 11:05 pm Ik snap nog steeds niet waarom ik dacht dat hij voetballend best oke was en ook wel wat inzicht had..
Zag hem echt een paar keer een duel winnen op basis van inzicht. Leek een redelijke pass te hebben. Was dronken ofzo.Cruijff schreef: zo apr 25, 2021 12:37 amHaha, dat was inderdaadLionel schreef: za apr 24, 2021 11:05 pm Ik snap nog steeds niet waarom ik dacht dat hij voetballend best oke was en ook wel wat inzicht had..wel een pareltje.
Menig AT'er keek de finale van de Copa Libertadores, commentaar van Rishi "ik vind hem echt goed" commentaar van alle andere AT'er tijdens allebei die wedstrijden "hij kan er echt geen pepernoot van"![]()
Droomachterhoede. Hoedt-Magallanwimpey schreef:Op huurbasis naar het grote Anderlecht.
Zomer 2022 zien we ‘m weer!Peter schreef: zo aug 29, 2021 12:26 pm Wel een leuke club voor de jurist. Met optie tot koop. Nou, dat zal we wat worden haha.
Anderlecht heeft straks niet eens geld om die optie te lichten, die komt weer terug.Peter schreef: zo aug 29, 2021 12:26 pm Wel een leuke club voor de jurist. Met optie tot koop. Nou, dat zal we wat worden haha.
Bij Anderlecht zijn de gekste dingen mogelijk. Ondanks de slechte financiën haalde ze deze transfermarkt ook gewoon een spits van drie miljoen en blijven ze dure contracten uitgeven en ook aan jeugdspelers.Andriy Demchenko schreef: zo aug 29, 2021 2:44 pmAnderlecht heeft straks niet eens geld om die optie te lichten, die komt weer terug.Peter schreef: zo aug 29, 2021 12:26 pm Wel een leuke club voor de jurist. Met optie tot koop. Nou, dat zal we wat worden haha.
Serieus? Zat vandaag nog op de bank in de JCA.wimpey schreef:Op huurbasis naar het grote Anderlecht.
Symptoombestrijding. Haal het probleem niet in huis, dan hoef je er ook geen oplossing voor te vinden.Jöhnk schreef: ma aug 30, 2021 12:19 pm Laten we Overmars maar geen complimenten maken voor dit dossier. Één van zijn pijnlijkste missers.
Die laatste zin schoot me ook te binnen, wilde het tikken en dan las ik het nog. Anderzijds als Derrick Luckassen in anderhalf seizoen aan dertig wedstrijden kan komen bij Anderlecht moet Magy dat ook kunnen.Marillion schreef: wo sep 01, 2021 10:45 am Ik overweeg een cult uitstapje om hem dit seizoen een keer aan het werk te zien. Uit bij Beerschot of zo. Belgisch biertje erbij en genieten.
Alleen nog even afwachten of hij ook gaat spelen.![]()
Die ondertussen wel al een hele tijd in de basis staat daar.Andriy Demchenko schreef: ma dec 06, 2021 3:04 pm https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... -schlemiel
Nieuwsblad: 'niet voor het eerst de schlemiel' Ja, hij is nog zijn oude zelf daar in Brussel.
Heb altijd al gezegd dat hij een topper isNicolai schreef: ma jan 24, 2022 5:37 pmDie ondertussen wel al een hele tijd in de basis staat daar.Andriy Demchenko schreef: ma dec 06, 2021 3:04 pm https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... -schlemiel
Nieuwsblad: 'niet voor het eerst de schlemiel' Ja, hij is nog zijn oude zelf daar in Brussel.