Maak me niet blij met een dooie mus!

Moderator: mods
Ons elke week de opstelling laten maken en klaar. Kunnen wij naar IbizaZuidema schreef: zo okt 22, 2023 2:39 pmStrak plan!LucaS schreef: zo okt 22, 2023 12:04 pm Volgens mij zou het zonder trainer nog beter gaan dan met deze trainer![]()
En dat is ook dé oplossing voor Ajax. Niemand tuint nu met zijn volle verstand in de vacature coach bij dit Ajax. Gewoon niemand aanstellen dus.![]()
Rechtstreeks cl, ik bedoel maar
Deze mensen gaan Ajax weer Ajax maken. Zeker te weten!Andriy Demchenko schreef:Trainer: Nihad, je hebt een special one nodig
RvC: Zuidema, Buijtendijk, Neefkens, raymon
Hoofd methodologie: Monkey Tonk
HJO: Yopii
SCOUTING: Cees De Wolf
Financiele zaken: Mano
AD: Johnk
TD: wimpey
Sprintcoah: At Criijff
Perschef: Thijs
Telegraaf liasons: Alexander, 999
Ik dacht ik maak al een beginnetje.
Verrek, je hebt gelijk. Andriy?LucaS schreef: zo okt 22, 2023 7:12 pm Mijn en Zuidema's idee en ik word nu al gepasseerd? Zet mij er dan maar bij als lekker naar Verweij en faal
Ik ben wel een enorme positivo, ik zal vast goedgekeurd worden door Truus van AlmereZuidema schreef: zo okt 22, 2023 7:51 pmVerrek, je hebt gelijk. Andriy?LucaS schreef: zo okt 22, 2023 7:12 pm Mijn en Zuidema's idee en ik word nu al gepasseerd? Zet mij er dan maar bij als lekker naar Verweij en faal![]()
Wil je anders niet de sportpsycholoog worden, Luuk? Hoe jij steeds uit elk nadeel weer een voordeeltje weet te peuren. Maar pazzop: ik vrees dat je praktijk wel eens erg druk bezocht zal gaan worden. We hebben immers alleen nog maar psychische wrakken in de selectie.
https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... met-steijnAjax Rules schreef: ma okt 23, 2023 7:52 am https://www.ajaxshowtime.com/bijzak ... nd-schip
Geweldig stuk in het AD. Spot on!![]()
Haha. In ieder geval een prima moment om met deze nieuwe lichting in te stappen. Trab erbij als analist van de komende tegenstanders.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: zo okt 22, 2023 5:26 pmDeze mensen gaan Ajax weer Ajax maken. Zeker te weten!Andriy Demchenko schreef:Trainer: Nihad, je hebt een special one nodig
RvC: Zuidema, Buijtendijk, Neefkens, raymon
Hoofd methodologie: Monkey Tonk
HJO: Yopii
SCOUTING: Cees De Wolf
Financiele zaken: Mano
AD: Johnk
TD: wimpey
Sprintcoah: At Criijff
Perschef: Thijs
Telegraaf liasons: Alexander, 999
Ik dacht ik maak al een beginnetje.
Of trainer van het vrouwenelftal.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ma okt 23, 2023 2:49 pm Ajax Rules zouden we nog als clubfilosoof moeten meenemen.
Ik heb plannen voor het schrijven van een Ajaxboek.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ma okt 23, 2023 2:49 pm Ajax Rules zouden we nog als clubfilosoof moeten meenemen.