Maak me niet blij met een dooie mus!

Moderator: mods
Ons elke week de opstelling laten maken en klaar. Kunnen wij naar Ibiza
Deze mensen gaan Ajax weer Ajax maken. Zeker te weten!Andriy Demchenko schreef:Trainer: Nihad, je hebt een special one nodig
RvC: Zuidema, Buijtendijk, Neefkens, raymon
Hoofd methodologie: Monkey Tonk
HJO: Yopii
SCOUTING: Cees De Wolf
Financiele zaken: Mano
AD: Johnk
TD: wimpey
Sprintcoah: At Criijff
Perschef: Thijs
Telegraaf liasons: Alexander, 999
Ik dacht ik maak al een beginnetje.
Verrek, je hebt gelijk. Andriy?
Ik ben wel een enorme positivo, ik zal vast goedgekeurd worden door Truus van AlmereZuidema schreef: ↑zo okt 22, 2023 7:51 pmVerrek, je hebt gelijk. Andriy?![]()
Wil je anders niet de sportpsycholoog worden, Luuk? Hoe jij steeds uit elk nadeel weer een voordeeltje weet te peuren. Maar pazzop: ik vrees dat je praktijk wel eens erg druk bezocht zal gaan worden. We hebben immers alleen nog maar psychische wrakken in de selectie.
https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-e ... met-steijnAjax Rules schreef: ↑ma okt 23, 2023 7:52 amhttps://www.ajaxshowtime.com/bijzak ... nd-schip
Geweldig stuk in het AD. Spot on!![]()
Haha. In ieder geval een prima moment om met deze nieuwe lichting in te stappen. Trab erbij als analist van de komende tegenstanders.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑zo okt 22, 2023 5:26 pmDeze mensen gaan Ajax weer Ajax maken. Zeker te weten!Andriy Demchenko schreef:Trainer: Nihad, je hebt een special one nodig
RvC: Zuidema, Buijtendijk, Neefkens, raymon
Hoofd methodologie: Monkey Tonk
HJO: Yopii
SCOUTING: Cees De Wolf
Financiele zaken: Mano
AD: Johnk
TD: wimpey
Sprintcoah: At Criijff
Perschef: Thijs
Telegraaf liasons: Alexander, 999
Ik dacht ik maak al een beginnetje.
Of trainer van het vrouwenelftal.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma okt 23, 2023 2:49 pmAjax Rules zouden we nog als clubfilosoof moeten meenemen.
Ik heb plannen voor het schrijven van een Ajaxboek.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: ↑ma okt 23, 2023 2:49 pmAjax Rules zouden we nog als clubfilosoof moeten meenemen.