Ik vraag me ook wel eens af waarom hij hier op AT als goed wordt gekwalificeerd. Hij vertraagt het spel vaak door na ontvangst van de bal eerst stil te staan, dan met buitenkantje rechts oplopend, soms naar links, moet ie hem eerst voor zijn rechterbeen kappen, want met links doet ie nagenoeg niks, en dan zien we wel. Zo goed vind ik hem niet, ook technisch niet. Denk eens aan zijn goal thuis tegen Kiev; hij presteerde het bijna die nog te missen.Neefkens schreef:Ik vind Mounir ook geen goede speler, individueel in aanleg misschien wel, maar het is nu eenmaal een teamsport.
Tuurlijk. Hij heeft een paar mooie goals gemaakt. Tegen Nac en Heerenveen. Maar dat leken me korte oplevingen. Ik er veel te weinig gezien om te zeggen dat hij een klasbak is. Een klasbak schiet in de laatste minuut bij Roda die penalty erin. Makkelijk scoren van Weekend Cees? Misschien. Maar het was toch bepaald niet structureel goed wat hij heeft laten zien, sinds hij bij Ajax speelt. Ik ben niet gecharmeerd van zijn spel.