Mounir El Hamdaoui
Moderator: mods
Re: Mounir El Hamdaoui
Dan maar hopen dat ie meteen na de eerste training zwaar geblesseerd raakt ..
Blij met de punten ...
Huh wat?
We gaan dit verhaal toch nog wel even verder rekken? Ik zou licht teleurgesteld zijn als het nu vanmiddag al gewoon alsnog in orde komt. Het is een prima soap om door de voorbereidingsperiode heen te komen.... 

Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Onze Mike gaat door
El Hamdaoui mocht nog niet meetrainen met Ajax. Verzekeringskwestie. Trainde wel in gym. #Ajax
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Daily Blind
RT
999 schreef:Dan maar hopen dat ie meteen na de eerste training zwaar geblesseerd raakt ..
Wacht eerst even het ware verhaal af, ZsoG. Misschien zitten we er helemaal naast.
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Daily Blind
Jol heeft toch zelf het hele verhaal al verteld. Meerdere keren Ja en uiteindelijk toch een Nee. Optyfen met die kut El Hamdaoui.De Dominee schreef:Wacht eerst even het ware verhaal af, ZsoG. Misschien zitten we er helemaal naast.
Wat doe je hier achterlijk over, ZSoG. Heeft ie je vriendin afgepakt of zo?
Goede aankoop voor Ajax.
Goede aankoop voor Ajax.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op vr jul 30, 2010 11:41 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar we weten toch niet waarom?! Misschien was er een verdomd goede reden.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Eind van het seizoen heet jij gewoon Mounir Son of Allah.
- Daily Blind
Hoe zit het nu met de transfersom? Ajax moet AZ 2 miljoen extra betalen ibj plaatsing van de CL. Nu deze stakker daar niet aan zorg kan dragen.
@Thomas, Hoezo achterlijk? Hij wil blijkbaar niet al te graag voor Ajax spelen. Anders had hij vorige week wel getekend, zodat hij er woensdag erbij was geweest.
@Thomas, Hoezo achterlijk? Hij wil blijkbaar niet al te graag voor Ajax spelen. Anders had hij vorige week wel getekend, zodat hij er woensdag erbij was geweest.
- Daily Blind
Nee ik hou het liever bij varkensvlees.Feest schreef:Eind van het seizoen heet jij gewoon Mounir Son of Allah.
Daar zeg je me wat, ZsoG. De kansen op Cl zijn wel flink geslonken inmiddels. Ik zie AZ nog wel wat dwarsliggen.
- Daily Blind
Nee pas bij plaatsing mag hij ingeschreven worden. Dus nu nog 1 of 3 wedstrijden zien door te komen.joey schreef:Mag hij (eventueel) in de return wel meedoen?
- InnerHarbour
Ah, nieuwe beren op de weg.Jöhnk schreef:Daar zeg je me wat, ZsoG. De kansen op Cl zijn wel flink geslonken inmiddels. Ik zie AZ nog wel wat dwarsliggen.

BTW, ja inderdaad, kunnen ze hem nog aanmelden voor volgende week?
YNWA
- InnerHarbour
Nu ja wordt toch liever kampioen hebben we volgend jaar dt gezeur niet met plaatsen.
YNWA
Jöhnk schreef:Daar zeg je me wat, ZsoG. De kansen op Cl zijn wel flink geslonken inmiddels. Ik zie AZ nog wel wat dwarsliggen.
Welnee. AZ heeft helemaal geen zeggenschap over El Ham. Die investeringsclub die erin is gestapt heeft voor 20 miljoen de (toenmalige) spelersgroep, stadion en jeugdcomplex het Lood gekocht (met alle schulden en lasten van dien) en pakken gewoon ieder miljoen dat ze op spelers kunnen krijgen zodat ze dat geinvesteerde geld heel snel weer terughebben.
Die kunnen toch ook op hun schreden terugkeren? De deal is een stuk minder aantrekkelijk geworden sinds woensdag.
a propos:
a propos:
rtv NHEl Hamdaoui definitief Ajacied
AJAX Martin Jol maakte vrijdag met de woorden "We zijn eruit", eindelijk een einde aan de onzekerheid over de komst van Mounir El Hamdaoui naar Ajax.
Na weken van onzekerheid, waarin de Marrokkaanse aanvaller van AZ dan weer wel, dan weer niet, naar Amsterdam zou verkassen, zijn de speler en de club er nu definitief uit.
Mogelijk kan El Hamdaoui zaterdag al meespelen in de strijd om de Johan Cruijffschaal. Woensdag mag hij in ieder geval nog niet meedoen in de return in de voorronde van de Champions League tegen PAOK Saloniki.
30 juli 2010 - 12:48
In de huidige markt pak je wat je pakken kan. Hamdaoui en Stam zijn pas de enige verkopen van de top5. Iedereen zit te springen om geld.
Dat is leuk. Maar is er ook getekend?Martin Jol schreef:We zijn eruit

Wat de transfersom betreft. AZ zal er natuurlijk sowieso rekening mee hebben gehouden dat de kans vrij groot is dat het bij 5 miljoen gaat blijven. Ik bedoel, als we PAOK overleven dan wacht er normaal gesproken een behoorlijk sterke tegenstander in de volgende ronde. Het is niet zo dat vooraf de gedachte was dat Ajax wel even de CL in zou wandelen.
Nil volentibus arduum
-
En dit is geen slechte vangst, toch?Feest schreef:In de huidige markt pak je wat je pakken kan. Hamdaoui en Stam zijn pas de enige verkopen van de top5. Iedereen zit te springen om geld.
Whitey on the moon.
Nou, als het bij 5 miljoen blijft hoeven ze elkaar bij AZ niet op de schouders te slaan hoor. Onder betere omstandigheden op de transfermarkt zou hij veel meer opleveren.
Nil volentibus arduum
Lees nou eens. AZ ziet hier geen duppie van.