Damn you Rishi... ik dacht dat er nieuws was.Rishi schreef:Ik ook.. Ff geen gelul meer.

Moderator: mods
Damn you Rishi... ik dacht dat er nieuws was.Rishi schreef:Ik ook.. Ff geen gelul meer.
Waarom niet? Die Twitter Mike heeft zoveel duizend volgers en hij krijgt een hoop aandacht. Daar gaat het hem blijkbaar om.Kruifie schreef:Kan me ook niet voorstellen dat ze bij de Telegraaf voor de 2e keer het schip in willen met de info omtrent EL HJöhnk schreef:Twitter Mike zal zijn info deze keer toch hopelijk WEL hebben gecheckt bij het kamp Hamdaoui??![]()
Zelfs een ezel....
Jij bent hier de scout.Feest schreef:Maar wie is El Hamdadaoui?
Staat niet op de kaart...Jöhnk schreef:Jij bent hier de scout.Feest schreef:Maar wie is El Hamdadaoui?
Beurs, lijkt me.joey schreef:De NOS is wél een betrouwbare bron, ja. Itt Twitter Mike.
Maar waarom bevestigt Ajax die transfer dan niet?
Heb het ook nooit echt begrepen, maar Ajax brengt veruit de meeste transfers altijd pas na 5 uur officieel naar buitenjoey schreef:Wat is daar dan de reden van, Dominee?
Sowieso is dit gewoon een transfer en geen ingrijpende verandering.
Flauw...Laudrup schreef:Volgens vi.nl heeft Hamlap zich gemeld in het krachthonk...
Transfer van Sulejmani werd om 10 uur 's ochtends op een werkdag aangekondigd. Kan me niet voorstellen dat dit nu wel een rol speelt.De Dominee schreef:Bij mijn weten mag Ajax geen mededelingen doen die de koers (ernstig?) kunnen beinvloeden wanneer er gewoon in het aandeel gehandeld kan worden. Het fijne weet ik er ook niet van, maar dat is wat ik altijd begrepen heb.
Hoezo flauw?Boabdil schreef:Flauw...Laudrup schreef:Volgens vi.nl heeft Hamlap zich gemeld in het krachthonk...