Christian D. Eriksen
Moderator: mods
- Daily Blind
Re: Christian D. Eriksen
Gewoon spits kopen, Siem op 10 en Eriksen op links. Urby verkopen.
Eriksen heeft een fantastische voorzet. Die moet niet op links.
IK GELOOF!!!!!!
Ik hoor Wimpey constant over Lodeiro, maar heeft Eriksen nou zoveel laten zien? Je ziet dat hij talent heeft, maar wat een slappe hap, zeg. Ik vind het een nogal ergerlijke jongen, eerlijk gezegd. Hij heeft nog niets gepresteerd, maar hield Ajax wel lange tijd aan het lijntje over een contractverlenging.
- martijn401
Ja ga hem nu al ff afbranden na die paar wedstrijden in het eerste. Kom op zeg.
Met zoveel azijnzeikers op dit forum verbaast het mij niet. Lodeiro heeft ook amper een kans gehad en wordt ook al afgefikt.martijn401 schreef:Ja ga hem nu al ff afbranden na die paar wedstrijden in het eerste. Kom op zeg.
15 mei 2011.
- martijn401
Kritisch zijn is een ding. Maar hem ook nog een "ergerlijke jongen"noemen ?? Waar slaat het op?
Don't ask me.martijn401 schreef:Kritisch zijn is een ding. Maar hem ook nog een "ergerlijke jongen"noemen ?? Waar slaat het op?
15 mei 2011.
Die jongen kan voetballen, maar aan Ajacieden worden blijkbaar andere eisen gesteld dan aan anderen. Hij is van hetzelfde jaargang als Castaignos, door "kenners" gezien als de opvolger van (vul maar in). Hoe ver is die jongen? In een elftal zonder scorend vermogen mag hij nog niet meedoen.
Eriksen is een goede voetballer, maar nog niet rijp voor Ajax 1. Dat is geen schande. Jol wil hem aan het "top"voetbal laten ruiken, dat kan alleen door hem te laten voetballen, maar wat mij betreft dan liever tegen Twente (is voor Ajax ook erg moeilijk) want die wedstrijd gaat nergens om. Eriksen is komend seizoen A-voetballer. Laat hem in Jong Ajax zien uit te blinken.
Eriksen is een goede voetballer, maar nog niet rijp voor Ajax 1. Dat is geen schande. Jol wil hem aan het "top"voetbal laten ruiken, dat kan alleen door hem te laten voetballen, maar wat mij betreft dan liever tegen Twente (is voor Ajax ook erg moeilijk) want die wedstrijd gaat nergens om. Eriksen is komend seizoen A-voetballer. Laat hem in Jong Ajax zien uit te blinken.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ik begrijp je wel. Die jongen heeft een beetje een air.Enganche schreef:Ik hoor Wimpey constant over Lodeiro, maar heeft Eriksen nou zoveel laten zien? Je ziet dat hij talent heeft, maar wat een slappe hap, zeg. Ik vind het een nogal ergerlijke jongen, eerlijk gezegd. Hij heeft nog niets gepresteerd, maar hield Ajax wel lange tijd aan het lijntje over een contractverlenging.
Het stinkt aan alle kanten!
- martijn401
Een air? Spijt me zeer, maar snap niet wat er allemaal bijgehaald moet worden om maar wat negatiefs te kunnen zeggen over deze jongen. Hij "hield Ajax wel lange tijd aan het lijntje over een contractverlenging" zou dat z'n zaakwaarnemer niet geweest zijn?
Kom op mensen hij is 18 jaar. Beoordeel hem niet als een 25 jarige speler die al jaren in het eerste speelt.
Kom op mensen hij is 18 jaar. Beoordeel hem niet als een 25 jarige speler die al jaren in het eerste speelt.
Ho ho, dat is juist de reden dat ik hier over begin. Lodeiro wordt in mijn ogen onterecht al afgeschreven, terwijl er geen enkele kritiek is op Eriksen. Ik schrijf die jongen absoluut niet af, want het is een natuurtalent, maar om echt door te breken is er wel iets meer nodig dan dat.Laudrup schreef:Met zoveel azijnzeikers op dit forum verbaast het mij niet. Lodeiro heeft ook amper een kans gehad en wordt ook al afgefikt.martijn401 schreef:Ja ga hem nu al ff afbranden na die paar wedstrijden in het eerste. Kom op zeg.
- martijn401
Lodeiro moet ook gewoon de tijd gegund worden. Dat hij in principe een overbodige aankoop is , kan hij ook niet helpen.
Eriksen (op wie wel degelijk kritiek is) is drie jaar jonger dan Lodeiro. Kostte geen vijf miljoen, etc.Enganche schreef:Ho ho, dat is juist de reden dat ik hier over begin. Lodeiro wordt in mijn ogen onterecht al afgeschreven, terwijl er geen enkele kritiek is op Eriksen. Ik schrijf die jongen absoluut niet af, want het is een natuurtalent, maar om echt door te breken is er wel iets meer nodig dan dat.
Ik ben het met je eens dat Lodeiro de tijd verdient, maar de oneerlijkheid zie ik niet.
Maar Eriksen zit al anderhalf jaar bij Ajax, heeft langer in de kou gevoetbald en komt uit een cultuur die minder verschilt van die van Nederland. Overigens heeft Lodeiro geen 5 miljoen, maar 3,5 miljoen gekost.
Nogmaals, Eriksen heeft absoluut talent, maar z'n instelling laat echt te wensen over. Die jongen is over het algemeen niet of nauwelijks dwingend.
Nogmaals, Eriksen heeft absoluut talent, maar z'n instelling laat echt te wensen over. Die jongen is over het algemeen niet of nauwelijks dwingend.
Eriksen is erg nonchalant, vind ik. Trekt ook zijn pootje terug als het erop aan komt. Heeft zeker talent en kwaliteiten, maar moet wel een andere instelling aan de dag gaan leggen mi. Hij is er nog (lang) niet.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Wat is er precies mis met zijn instelling? Ga je niet wat snel?
Tegen Chelsea was Eriksen de beste Ajacied. Maar blijkbaar kan hij dat nog niet elke week brengen.
Tegen Chelsea was Eriksen de beste Ajacied. Maar blijkbaar kan hij dat nog niet elke week brengen.
Gisteren was hij inderdaad heel slap. Deed me denken aan Siem in zijn beginperiode.
IK GELOOF!!!!!!
Die jongen is fysiek nog niet toe aan topvoetbal.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ohja, laten we nu met z'n allen 'm weer gaan afzeiken. Hij is al 18 jaar he, moet het wel elke wedstrijd laten zien natuurlijk.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Dat juist Enganche met de kritiek op Eriksen komt verbaast me. Hij is er inderdaad nog niet, maar hij is dan ook nog jong.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Eriksen is naar aanleiding van die wedstrijd tegen Vitesse de hemel in geprezen. Maar Vitesse speelde toen als een amateurploeg. Tegen de A1 van PSV kreeg hij minder ruimte dan in die wedstrijd.
Die jongen heeft veel talent, maar fysiek komt hij nog tekort. Hij moet nog naar het niveau van Ajax 1 toegroeien. Gewoon af en toe eens laten meedoen tegen een zwakke tegenstander en/of bij een comfortabele voorsprong. En flink met hem aan het werk, zodat hij fysiek en conditioneel sterker wordt.
Die jongen heeft veel talent, maar fysiek komt hij nog tekort. Hij moet nog naar het niveau van Ajax 1 toegroeien. Gewoon af en toe eens laten meedoen tegen een zwakke tegenstander en/of bij een comfortabele voorsprong. En flink met hem aan het werk, zodat hij fysiek en conditioneel sterker wordt.
Het ging me meer om de verhouding in kritiek die er op dit moment is. Ik snap niet eerlijk gezegd niet waarom Eriksen in de pikorde bij Ajax plaats neemt boven Lodeiro. Natuurlijk is die jongen nog heel jong, maar z'n slappe instelling/uitstraling op het veld vind ik wel opmerkelijk.Duke schreef:Dat juist Enganche met de kritiek op Eriksen komt verbaast me. Hij is er inderdaad nog niet, maar hij is dan ook nog jong.
Hij heeft het natuurlijk altijd puur op talent kunnen redden. Nu komt hij er, als het goed is, achter dat hij daar niet mee weg kan blijven komen. Aan Eriksen nu de taak om aan zijn wedstrijdinstelling te gaan werken. Ik denk dat hij wat dat betreft in Jol een prima trainer heeft. Die gaat daar wel aan werken.
Nil volentibus arduum
Die jongen is net 18... redelijk talentvol, maar is er nog lang niet. Geeft ook niet.
Laten we eerlijk zijn, we hebben bij Ajax wel spelers gehad die op hun 18e al een vaste waarde waren. Die op die leeftijd al een stukje verder waren. In dat licht kun je je afvragen hoe groot talent hij dan eigenlijk is....
Laten we eerlijk zijn, we hebben bij Ajax wel spelers gehad die op hun 18e al een vaste waarde waren. Die op die leeftijd al een stukje verder waren. In dat licht kun je je afvragen hoe groot talent hij dan eigenlijk is....
Klopt, al zegt ook dat lang niet alles. Vd Vaart debuteerde twee jaar vroeger dan Sneijder, maar blijkt uiteindelijk geen groter talent. Iedereen ontwikkelt zich weer anders.