Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Bert
Contacteer:

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Bert » di jul 27, 2010 5:30 pm

Misschien wil AZ wel van de deal af en hangt men nu een verhaaltje tegen MEH op om hem tijd te laten rekken.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Thom

Bericht door Thom » di jul 27, 2010 5:40 pm

Jammer maar helaas; wij zijn Ajax, we gaan niet bedelen.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 27, 2010 5:40 pm

Voor wat het waard is, iemand op AjaxInside die de laatste weken vaak bij het juiste einde had:

http://www.ajax1.nl/content/jol-%22we-z ... 2#comments
Luisistheking schreef:

Het proces met EH is idd een onderhandelings drama aan het worden. Gisteravond was iedereen er samen uit, het contract was aangepast, getekend door Ajax en helemaal kant en klaar. Nog een nachtje slapen door de zaakwaarnemer van EH en dan om 09.00 tekenen, training en persconf. etc. Het hele feest was in kannen en kruiken.

In de voornacht echter een sms van zijn zaakwaarnemer, in de ochtend een mail en allemaal extra aanvullende contracteisen richting Ajax. Volledige verbazing uiteraard aan onze zijde, daar alles rond was, ook de details.

Het vermoeden is dat EH en consorten andere interesse in EH gebruiken om de deal nu op te schroeven naar "meer en meer". Dus voor zover het "een man, een man, zijn woord, zijn woord" hier opgaat.... moeten we dus nog afwachten. Ajax heeft nu een rustpauze ingelast (Paok is nu niet haalbaar, dus de druk is eraf) en houdt vast aan het finaal onderhandelde eindbod.

Las ergens anders dat Barbara Barend aan had gegeven dat er namens Ajax geen enkel contact is met Mido en De Ridder, maar dat is een pertinente onwaarheid (zij is natuurlijk nu zwanger en dus zal haar hormoonhuishouding wel al wat in de war zijn). Er is wel degelijk contact met beide zaakwaarnemers alsmede met de clubs en de contracten zijn in de basis doorgesproken en akkoord.
Over transferperikelen gesproken, kennen we deze nog?
In de jaren 90, een hele bekende naam: Patrick Vieira.

Was akkoord, had zijn trainingskleding e.d al opgehaald. Zou na de training het contract even snel onderteken. Tijdens een rondleiding door de Arena, met het trainingspak al aan, belt Arsene Wenger. Weg was hij!!

Je had toen alleen nog geen twitter en het internet was nog geen populair medium dat in elk huishouden ter wereld te vinden was. Zoals nu wel het geval is.
Laatst gewijzigd door Michael_B op di jul 27, 2010 5:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Face your fears and live your dreams, No Fear

sander

Bericht door sander » di jul 27, 2010 5:41 pm

De Dominee schreef:Overigens verloopt die deadline van AZ dus vanavond om 24.00 uur. Lijkt me dat Ajax het voor die tijd wil weten van onze grote vriend... Anders moeten we (eventueel) ook weer met AZ om tafel, begint die soap straks weer.
Dan hoeft het van mij niet meer. Ik ben benieuwd wat voor spelletje er gespeeld wordt en door wie. De zaakwaarnemer van El H. of hij zelf. Maar als hij vandaag zijn handtekening niet zet, dan hoeft het van mij niet meer.

Aristides

Bericht door Aristides » di jul 27, 2010 5:42 pm

Al met al zijn we niet of nauwelijks wijzer geworden; mijn werk nog niet af (om de haverklap kijken of er nieuws is) en Ajax is ondertussen Kennedy, Rommedahl, Pantelic enz. kwijt en komt niet verder dan dat Sergio Padt zijn contract heeft verlengd.

Nu maar hopen op de verrassing van de scouting.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 27, 2010 5:43 pm

Aristides schreef:
Nu maar hopen op de verrassing van de scouting.

Riiiiiiight.... :furious3.gif:

D_skilled

Bericht door D_skilled » di jul 27, 2010 5:47 pm

Je moet het interview met Jol hier op de site van de NOS bekijken. Hij zegt dat Daniel de Ridder kosteloos kan worden opgepikt en dat het een buitenkans is, maar dat er meer spelers op het lijstje staan en dat het wel om een versterking moet gaan.

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 27, 2010 5:54 pm

Gezien, prima interview (weer) van Jol. Hij geeft aan dat sommige namen bewust gelekt zijn (Mpenza? De Mul?) en dat spelers inderdaad wel een toegevoegde waarde moeten hebben. Ook zegt hij letterlijk dat Mido van een andere orde is dan Hamdaoui.

999

Bericht door 999 » di jul 27, 2010 5:56 pm

De Dominee schreef:Hoezo? Ik vind het gewoon irritant dat je hier een nieuwtje neerplempt zonder even te kijken wat de laatste posts zijn. Moderator of niet, ik ben hier bezoeker en erger me daaraan. Dat is de kracht van AT, zelfregulatie.

Ga lekker op ANN posten als je nieuwtjes van vanmorgen wil slijten als nieuw zonder te lezen wat de andere posters bespreken.

Ik vraag het overigens bijzonder vriendelijk.
Ik ook.Als je er niet tegen kan dan lees je het toch niet .. begrijp niet dat je over 1 posting je zo druk kan maken .. Verder moet je trouwens niet zo uit de hoogte doen ... En nogmaals JIJ maakt niet uit WAAR ik post ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 27, 2010 6:03 pm

D_skilled schreef:Je moet het interview met Jol hier op de site van de NOS bekijken. Hij zegt dat Daniel de Ridder kosteloos kan worden opgepikt en dat het een buitenkans is, maar dat er meer spelers op het lijstje staan en dat het wel om een versterking moet gaan.
De Ridder een buitenkans? :confused.gif:

Ze willen niet voor niets van De Ridder af.
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 27, 2010 6:06 pm

999 schreef:
De Dominee schreef:Hoezo? Ik vind het gewoon irritant dat je hier een nieuwtje neerplempt zonder even te kijken wat de laatste posts zijn. Moderator of niet, ik ben hier bezoeker en erger me daaraan. Dat is de kracht van AT, zelfregulatie.

Ga lekker op ANN posten als je nieuwtjes van vanmorgen wil slijten als nieuw zonder te lezen wat de andere posters bespreken.

Ik ook.Als je er niet tegen kan dan lees je het toch niet .. begrijp niet dat je over 1 posting je zo druk kan maken .. Verder moet je trouwens niet zo uit de hoogte doen ... En nogmaals JIJ maakt niet uit WAAR ik post ..
Zo druk kan maken? Ik vraag vriendelijk of je voortaan even wilt lezen voordat je iets post. Net zo goed als ik niet uitmaakt waar jij post, maak jij niet uit wat ik post. Je weet zelf dat ik gelijk hebt (je plaatst iets als nieuws waar al 2 pagina's lang over gesproken is en dat is niet de bedoeling) maar bent een beetje op je teentjes getrapt.

Ik spreek je volledig terecht en op bijzonder vriendelijke toon ergens op aan, van user tot user en totaal niet uit de hoogte. Jij reageert vervolgens vervelend.

Even kijken hoor:
Voets, kom op. Je post iets van vanmorgen wat al lang en breed besproken wordt in deze topic. Lees even voordat je een 'nieuwtje' plaatst alsjeblieft.
Poeh! Nou! Uit de hoogte hoor...
Laatst gewijzigd door Michael_B op di jul 27, 2010 6:10 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Chris

Bericht door Chris » di jul 27, 2010 6:09 pm

joey schreef:
D_skilled schreef:Je moet het interview met Jol hier op de site van de NOS bekijken. Hij zegt dat Daniel de Ridder kosteloos kan worden opgepikt en dat het een buitenkans is, maar dat er meer spelers op het lijstje staan en dat het wel om een versterking moet gaan.
De Ridder een buitenkans? :confused.gif:

Ze willen niet voor niets van De Ridder af.
Jol doelt op het feit dat ie gratis is, dat is een buitenkansje. Verder moeten de aangetrokken spelers wel een versterking zijn, wordt daarna gemeld door Jol.
Chris a.k.a Giiser

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 27, 2010 6:09 pm

Dominee en Voetske, kunnen jullie ophouden met dit gekibbel? Ik vraag het vriendelijk.

999

Bericht door 999 » di jul 27, 2010 6:21 pm

De Dominee schreef:
999 schreef:

Zo druk kan maken? Ik vraag vriendelijk of je voortaan even wilt lezen voordat je iets post. Net zo goed als ik niet uitmaakt waar jij post, maak jij niet uit wat ik post. Je weet zelf dat ik gelijk hebt (je plaatst iets als nieuws waar al 2 pagina's lang over gesproken is en dat is niet de bedoeling) maar bent een beetje op je teentjes getrapt.

Ik spreek je volledig terecht en op bijzonder vriendelijke toon ergens op aan, van user tot user en totaal niet uit de hoogte. Jij reageert vervolgens vervelend.

Even kijken hoor:
Voets, kom op. Je post iets van vanmorgen wat al lang en breed besproken wordt in deze topic. Lees even voordat je een 'nieuwtje' plaatst alsjeblieft.
Poeh! Nou! Uit de hoogte hoor...
Schei toch uit met je gezeik, als je niks had gezegd en gewoon door ( overheen ) had gelezen had je dit gemiauw ook niet gehad ... kinderachtige vent ..
Laatst gewijzigd door 999 op di jul 27, 2010 7:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di jul 27, 2010 6:32 pm

Scheur dat contract maar lekker doormidden. Graag of niet!

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 27, 2010 6:36 pm

joey schreef:Dominee en Voetske, kunnen jullie ophouden met dit gekibbel? Ik vraag het vriendelijk.
:whistling.gif:

Toppie

Bericht door Toppie » di jul 27, 2010 6:52 pm

Dat gekibbel is toch aan de orde tussen EL H en Ajax :hypocrite.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jul 27, 2010 9:43 pm

Voor wie het nog weten wil:
Mike Verweij

Achter de schermen wordt nog druk gewerkt om de mondelinge toezegging van Hamdaoui op papier te krijgen #Ajax
2 minutes ago via web

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 27, 2010 9:56 pm

Dan is het dus oorlog. Of dat nog zin heeft? :confused.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di jul 27, 2010 10:01 pm

Van mij hoeft het al niet meer hoor. Next one!

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » di jul 27, 2010 10:02 pm

en jammer, dit werkt de foute beeldvorming alleen maar in de hand.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

D_skilled

Bericht door D_skilled » di jul 27, 2010 10:08 pm

AZ had destijds ook geen kans van slagen met Alves. Next idd.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » di jul 27, 2010 10:12 pm

joey schreef:Dan is het dus oorlog. Of dat nog zin heeft? :confused.gif:
Hij wil zelf niet, dat blijkt al vanaf het begin uit meerdere zaken. Het begon met het eisen van een exorbitant salaris (dat zegt Ajax echt niet zomaar, die zijn wel wat gewend), gevolgd door de hele soap van de laatste twee dagen met toezeggingen en tijdrekkerij. Tot slot lijkt het er dus op dat het hem niets boeit of hij morgen tegen PAOK mee kan doen, terwijl dat een wedstrijd is die ook zíjn seizoen een stuk interessanter kan maken: Champions League spelen. Als dát hem al niet motiveert, dan is het wel duidelijk. En een speler die eigenlijk niet wil, moet je als club natuurlijk zélf niet willen. Bye, bye, zwaai, zwaai.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di jul 27, 2010 10:17 pm

Scherrer schreef:
joey schreef:Dan is het dus oorlog. Of dat nog zin heeft? :confused.gif:
Hij wil zelf niet, dat blijkt al vanaf het begin uit meerdere zaken. Het begon met het eisen van een exorbitant salaris (dat zegt Ajax echt niet zomaar, die zijn wel wat gewend), gevolgd door de hele soap van de laatste twee dagen met toezeggingen en tijdrekkerij. Tot slot lijkt het er dus op dat het hem niets boeit of hij morgen tegen PAOK mee kan doen, terwijl dat een wedstrijd is die ook zíjn seizoen een stuk interessanter kan maken: Champions League spelen. Als dát hem al niet motiveert, dan is het wel duidelijk. En een speler die eigenlijk niet wil, moet je als club natuurlijk zélf niet willen. Bye, bye, zwaai, zwaai.
Helemaal correcte analyse. Deze gast interesseert het allemaal niks. Ajax focus je op een andere spits.

Lionel

Bericht door Lionel » di jul 27, 2010 10:17 pm

Precies. Ik snap ook echt niet wat die aanpassingen geweest zouden kunnen zijn. Er is gewoon een andere club die hem hebben wil. Meer kan ik er niet van maken.
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie