Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Ajaciedjuh

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Ajaciedjuh » di jul 27, 2010 3:41 pm

Als dit waar is, dan moet je meteen naar een alternatief zoeken en een streep eronder zetten. Al zou je nog tot overeenstemming komen, dan komt dit later toch weer terug.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di jul 27, 2010 3:43 pm

Vreemd verhaal weer, Mounir komt niet al te betrouwbaar over, op deze manier. :excited.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 27, 2010 3:44 pm

Nu begrijp ik ook waarom Jol zegt dat het zo'n fijne knul is. :1evil.gif:
I think I lost my fucking headache

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di jul 27, 2010 3:50 pm

Jongens... we gaan toch niet afgeven op El Ham omdat Barbera allerlei geruchten de wereld inslingert? Denk je nou echt dat El Ham zelf de deal aan het tegenhouden is? Dit is allemaal geneuzel van de zaakwaarnemer die er wat extra geld wil uitpeuren.
Whitey on the moon.

Aristides

Bericht door Aristides » di jul 27, 2010 3:52 pm

Ajaciedjuh schreef:Als dit waar is, dan moet je meteen naar een alternatief zoeken en een streep eronder zetten. Al zou je nog tot overeenstemming komen, dan komt dit later toch weer terug.
Dat alternatief zal er toch wel zijn, het begrip "schaduwlijstje"! Onze scouts zitten niet stil, Dembele, El Hamdaoui, dat is nog eens scouten. De Ridder, tot nu overal mislukt, een topscout zal op zijn naam zijn gekomen of is dit de invloed van Danny Blind, want onder Blind was De Ridder (A1) de centrale man.

Dembele wil alleen naar het buitenland, hij is Belg, Nederland is toch al het buitenland?

Wil El Hamdaoui wel echt naar Ajax? Hij, de topscorer van de eredivisie 2008-2009, droomt hij een jaar later over Ajax over zal hij iets anders voor ogen hebben? Dat laatste lijkt mij.

Een aantal jaren geleden, Zlatan weg, de transfer van Koné gaat ineens niet door, er staat ons toch niet weer zoiets te wachten? Heeft die Raiola niet een paar Brazilianen in de aanbieding? Drie Argentijnen halen, twee betalen, de topscorer van de derde divisie in Ecuador? Het vertrek van Kennedy, Rommedahl en Pantelic wil Ajax blijkbaar niet opvangen met jeugdspelers, maar met transfervrije dertigers als Mpenza? Is Milla nog in training?

Wat transfers betreft, de kranten moeten vol, pas als (op ajax.nl) de speler tekent, lijkt het mij rond.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Cedric
Contacteer:

Bericht door Cedric » di jul 27, 2010 3:54 pm

GangstaRiB schreef:Denk je nou echt dat El Ham zelf de deal aan het tegenhouden is?
Waarom niet?
"Geef Ajax z'n goede reputatie terug!"

999

Bericht door 999 » di jul 27, 2010 3:55 pm

De Dominee schreef:Voets, kom op. Je post iets van vanmorgen wat al lang en breed besproken wordt in deze topic. Lees even voordat je een 'nieuwtje' plaatst alsjeblieft.
Barbara Barend meldt zojuist op 3FM bij de Coen & Sander Show dat het gewoon rond was tussen Ajax en Mounir, maar dan Mounir niets meer van zich heeft laten horen sindsdien... Vreemde situatie dus.

Tevens meldt ze dat er met Mido en de Ridder nog helemaal NIET is gesproken.
Ga ergens anders de moderator uithangen El Dominee ..
Blij met de punten ...

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 27, 2010 4:11 pm

Hoezo? Ik vind het gewoon irritant dat je hier een nieuwtje neerplempt zonder even te kijken wat de laatste posts zijn. Moderator of niet, ik ben hier bezoeker en erger me daaraan. Dat is de kracht van AT, zelfregulatie.

Ga lekker op ANN posten als je nieuwtjes van vanmorgen wil slijten als nieuw zonder te lezen wat de andere posters bespreken.

Ik vraag het overigens bijzonder vriendelijk.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 27, 2010 4:13 pm

GangstaRiB schreef:Jongens... we gaan toch niet afgeven op El Ham omdat Barbera allerlei geruchten de wereld inslingert? Denk je nou echt dat El Ham zelf de deal aan het tegenhouden is? Dit is allemaal geneuzel van de zaakwaarnemer die er wat extra geld wil uitpeuren.
Waarom niet? Als hij ergens anders (veel) meer kan verdienen...

goodfella

Bericht door goodfella » di jul 27, 2010 4:34 pm

Laat de deal maar snel doorgang vinden, anders krijgen we Mpenza in de spits. :smallgrin.gif:

Rooie

Bericht door Rooie » di jul 27, 2010 4:36 pm

Voor wat het waard is:
MikeVerweij El Hamdaoui heeft Jol 2 keer zijn woord gegeven voor vier jaar te tekenen, was akkoord, is gekeurd, maar kwam opeens met nieuwe eisen #Ajax

MikeVerweij En Mido komt deze kant op om zijn contract te tekenen, is in afwachting van visum. Weet precies wat hij kan verdienen en gaf ja-woord #Ajax

MikeVerweij Ik heb Martin Jol net gesproken. Hij heeft nog steeds hoop dat El Hamdaoui zijn woord houdt, maar kijkt inmiddels naar alternatieven #Ajax

MikeVerweij Is zelden of nooit vertoond in Nederland: akkoord bereiken, goedgekeurd worden en dan ... nieuwe eisen #Ajax

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 27, 2010 4:39 pm

Nou, nooit vertoond... Zolang de speler niet getekend heeft, is het niet rond.

Delorge bij Heerenveen.
Dubovsky destijds.
Twee voorbeelden die me zomaar te binnen schieten.

Blijkbaar kan El Ham. er nog onderuit. Tenminste als de zaak zo ligt als ons nu voorgespiegeld wordt.
Het stinkt aan alle kanten!

Toppie

Bericht door Toppie » di jul 27, 2010 4:40 pm

Voor wat het waard is take it or leave it anders oppleuren dit K M

goodfella

Bericht door goodfella » di jul 27, 2010 4:47 pm

joey schreef:
Blijkbaar kan El Ham. er nog onderuit. Tenminste als de zaak zo ligt als ons nu voorgespiegeld wordt.
Je snapt er niet veel van. Een mondeling akkoord is rechtsgeldig; alleen hoe wil je het bewijzen?

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di jul 27, 2010 4:47 pm

joey schreef:Nou, nooit vertoond... Zolang de speler niet getekend heeft, is het niet rond.

Delorge bij Heerenveen.
Dubovsky destijds.

Er had inmiddels al wel een keuring plaatsgevonden, dat doe je toch niet als er geen akkoord ligt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Rooie

Bericht door Rooie » di jul 27, 2010 4:52 pm

Maar als Ajax zijnde ben je op een gegeven moment toch ook klaar? Nog één kans geven en anders afblazen.

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 27, 2010 4:53 pm

Precies, nu bellen en zeggen dat hij nu kan komen tekenen en dat het anders over gaat. Snotjoch

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 27, 2010 4:55 pm

LucaS schreef:Precies, nu bellen en zeggen dat hij nu kan komen tekenen en dat het anders over gaat. Snotjoch
Want de goede spitsen liggen voor het oprapen?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » di jul 27, 2010 4:56 pm

Mee eens. Graag of niet.
goodfella schreef:
joey schreef:
Je snapt er niet veel van. Een mondeling akkoord is rechtsgeldig; alleen hoe wil je het bewijzen?
Dat komt dus in de praktijk op hetzelfde neer.

Mwah, een keuring kan plaatsvinden onder voorbehoud. Blijkbaar was nog niet alles geregeld.
Het stinkt aan alle kanten!

Waas

Bericht door Waas » di jul 27, 2010 4:58 pm

Het zal wel aan mij liggen, maar als dit verhaal klopt dan hoeft het van mij eigenlijks al niet meer.
Je moet graag voor Ajax willen spelen, en daar 100% voor willen gaan.
Of het nu aan hem ligt, of aan zijn zaakwaarnemer, dat maakt niets uit.
Als je voor een club gaat, dan wil je 100% zeker morgenavond meedoen, en aangezien dit al niet meer gaat lukken verwacht ik ook niet dat hij nog komt.

Rooie

Bericht door Rooie » di jul 27, 2010 4:58 pm

Bertje schreef:
LucaS schreef:Precies, nu bellen en zeggen dat hij nu kan komen tekenen en dat het anders over gaat. Snotjoch
Heel vervelend. Als een speler je echter op dusdanige wijze aan het lijntje houdt, is de echte wil om tot een overeenstemming te komen er blijkbaar niet.

LucaS

Bericht door LucaS » di jul 27, 2010 5:02 pm

Bertje schreef:
Vast niet, maar EH zal ook niet de enige zijn die Ajax kan redden.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 27, 2010 5:08 pm

LucaS schreef:Vast niet, maar EH zal ook niet de enige zijn die Ajax kan redden.
Noem er nog maar één dan. Eentje die haalbaar en betaalbaar is graag.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

goodfella

Bericht door goodfella » di jul 27, 2010 5:12 pm

joey schreef:Mee eens. Graag of niet.
goodfella schreef:
joey schreef:
Dat komt dus in de praktijk op hetzelfde neer.

Mwah, een keuring kan plaatsvinden onder voorbehoud. Blijkbaar was nog niet alles geregeld.
Klaarblijkelijk was alles wel geregeld, want waarom eerst een contract laten tekenen en dan pas keuren. Volgens mij

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jul 27, 2010 5:26 pm

Duke schreef:
joey schreef:Nou, nooit vertoond... Zolang de speler niet getekend heeft, is het niet rond.

Delorge bij Heerenveen.
Dubovsky destijds.

Er had inmiddels al wel een keuring plaatsgevonden, dat doe je toch niet als er geen akkoord ligt.
Afonso Alves, AZ. Exact hetzelfde scenario.

Overigens verloopt die deadline van AZ dus vanavond om 24.00 uur. Lijkt me dat Ajax het voor die tijd wil weten van onze grote vriend... Anders moeten we (eventueel) ook weer met AZ om tafel, begint die soap straks weer.

Plaats reactie