Mike
@ARjen_ Tipje van de sluier!! Het gaat niet om De Ridder ... #Ajax
Moderator: mods
@ARjen_ Tipje van de sluier!! Het gaat niet om De Ridder ... #Ajax
pleur, snotteraar... Gescheld? om het dan maar even voor u op mijn kenmerkende wijze samen te vatten: "F*CK YOU!"Neefkens schreef:We kennen hem inmiddels wel, dat is waar. Maar dat gescheld moet hij maar eens achterwege laten.
Suk is schijnbaar geen optie. Na dit jaar exit Suk (optie niet lichten)?Sportwereld schreef:Jol: El Hamdaoui en Mido precies wat Ajax nodig had
AMSTERDAM - Ajax heeft met de komst van Ahmed 'Mido' Hossam en Mounir El Hamdaoui toch nog een grote slag kunnen slaan op de transfermarkt. Trainer Martin Jol heeft met de twee aanvallers grotendeel zijn zin gekregen en acht de kansen om mee te doen om de prijzen nu een stuk groter voor de Amsterdammers.
,,Mounir is wat wij nodig hadden", reageert Jol in het AD over de komst van de aanvaller van AZ, die vandaag gepresenteerd wordt. ,,Ik heb met hem gewerkt bij Tottenham Hotspur. Hij kan dit Ajax beter maken."
Ook met Mido werkte Jol samen bij de Spurs. ,,Hij is een geweldige jongen om erbij te hebben. Dat moest ook wel, want we hadden helemaal geen opties op de spitspositie. Nu is hij dubbel bezet."
De kans is groot dat El Hamdaoui morgenavond in de derde voorronde Champions League-confrontatie met PAOK Saloniki al in de basis zal starten. Waarschijnlijk vormt de Rotterdammer dan een trio met rechtsbuiten Luis Suárez en linksvoor Urby Emanuelson.
Zoo, ik heb je in jaren niet zo positief gezien. Als voetballeek doet mij dat goed.Feest schreef:El Hamdaoui is een absolute topaankoop. Een stunt. En Mido blijft een prima pinchhitter/breekijzer.
Jol doet het gewoon uitstekend.
Natuurlijk is Suk geen optie. Die kan nu heerlijk in de luwte aan allerlei zaken gaan werken in het tweede.
Inderdaad. Met alles eens.Feest schreef:El Hamdaoui is een absolute topaankoop. Een stunt. En Mido blijft een prima pinchhitter/breekijzer.
Jol doet het gewoon uitstekend.
Natuurlijk is Suk geen optie. Die kan nu heerlijk in de luwte aan allerlei zaken gaan werken in het tweede.
Want hij heeft het voetbal uitgevonden?joey schreef:Mido heeft al in geen jaren ergens gepresteerd.
Ik geloof niet in breekijzers. Wat dat betreft ben ik het met Van Gaal eens. Je kunt beter blijven voetballen.
Wat vind je van de discussie over de vraag in hoeverre El Hamdaoui en Suarez complementair zijn / samen kunnen spelen?Feest schreef:El Hamdaoui is een absolute topaankoop.
joey schreef:Hij heeft ooit de moeite genomen om na te gaan in hoeverre het werkte om een breekijzer in te brengen. De uitkomst was dat het weinig opleverde. Dat vertelde hij ooit, toen hij besloot Van Loen te laten gaan en het verder te doen zonder breekijzer.
Ik vind het een hopeloze tactiek, maar ik begrijp wel dat trainers het doen. Het publiek ziet het graag, want er gebeurt tenminste wat. (Zogenaamd dan.)
Ajax Rules schreef:Wat vind je van de discussie over de vraag in hoeverre El Hamdaoui en Suarez complementair zijn / samen kunnen spelen?Feest schreef:El Hamdaoui is een absolute topaankoop.
Haha, inderdaad.Feest schreef:Ajax, supermoslims.
Ja, precies.... ik hoop dat ze nu niet op de lauweren gaan rusten. Bij zowel Suarez, Urby als Sulejmani is er een zeer reele kans dat ze weggaan. Bij een nieuw Zlatan-scenario hebben ze een groot probleem.De Dominee schreef:Als Lindeman ook Mido fit krijgt, zitten we er prima bij komend seizoen. Tenzij Suarez weggaat in augustus.