Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

goodfella

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door goodfella » ma jul 26, 2010 4:24 pm

Duke schreef:Jol kent ze allebei, ik neem aan dat hij in kan schatten of dat kan werken. Bovendien denk ik dat hij Mido eerder als back up zal gebruiken, of om iets te forceren.
Mido zal de back-up zijn ja. En Jol zal inderdaad weten wat hij doet. Heeft ook eerder met die gasten gewerkt en zal ze dus wel totaal niet lastig vinden. Eigenlijk boeit dat laatste ook helemaal niet. Als ze maar doelpunten maken.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 26, 2010 4:25 pm

goodfella schreef:Klaarblijkelijk zitten er wel insiders bij met de juiste informatie. Iets waar jij klaarblijkelijk nogal wat moeite mee hebt. :blush.gif:
Wie dan? :confused.gif:

Ik kon ook wel beweren dat El H. naar Ajax ging. Zo moeilijk is het niet om zo'n voorspelling te doen. Dat al die figuren dit beweren, wil niet zeggen dat er ook maar een bij is die werkelijk een bron heeft.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » ma jul 26, 2010 4:28 pm

Ik zie Jol al met zijn arm om Mido of El H. heen op het trainingsveld, babbeltje hier, babbeltje daar. Geintje over en weer. Eigenlijk heb ik er wel vertrouwen in.

goodfella

Bericht door goodfella » ma jul 26, 2010 4:29 pm

joey schreef:
goodfella schreef:Klaarblijkelijk zitten er wel insiders bij met de juiste informatie. Iets waar jij klaarblijkelijk nogal wat moeite mee hebt. :blush.gif:

Ik kon ook wel beweren dat El H. naar Ajax ging. Zo moeilijk is het niet om zo'n voorspelling te doen. Dat al die figuren dit beweren, wil niet zeggen dat er ook maar een bij is die werkelijk een bron heeft.
En kun jij bewijzen dat er niemand bij zat met ook maar een bron?

Dat lijkt me wel handig voordat je weer beschuldigingen plaatst.

Chris

Bericht door Chris » ma jul 26, 2010 4:35 pm

Zlatan Son of God schreef:
Chris schreef:
joey schreef:Gek dat de NOS nog steeds niets meldt. Dat vind ik toch (buiten ajax.nl) de betrouwbaarste bron.
Dat is ook niet vreemd, die berichten alleen officiële persberichten. Dus die wachten op ajax.nl, net als zovelen.
Die maakte wel melding van het afketsen van de transfer. Staat er volgens mij nog steeds op. NOS is niet meer zo betrouwbaar als voorheen.
Was het geen officieel persbericht dan? Ik dacht dat het vergelijkbaar was met toen Bayern de deadline liet verlopen en dat er een perscommuniqué werd verstuurd. Daar kwam Thijs toen mee op de proppen.
Chris a.k.a Giiser

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 26, 2010 4:46 pm

goodfella schreef:
joey schreef:

En kun jij bewijzen dat er niemand bij zat met ook maar een bron?

Dat lijkt me wel handig voordat je weer beschuldigingen plaatst.
Dat is de zaak omdraaien. Zij moeten bewijzen dat ze een bron hebben. Ze kunnen zoveel beweren.

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 26, 2010 4:46 pm

Zo, de besparingen zijn afgelopen weekend van 10 miljoen teruggelopen naar zo'n 6 miljoen per jaar. Wel mooi dat we nu met Mido en de Ridder weer meer op Barcelona gaan lijken. Weer twee zelf opgeleide spelers aan de selectie toegevoegd.
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma jul 26, 2010 5:01 pm

Verweij:

Presentatie Mounir El Hamdaoui bij Ajax morgen, bij perspraatje Martin Jol voor duel met PAOK Saloniki #Ajax

Oscarito

Bericht door Oscarito » ma jul 26, 2010 5:06 pm

Ik heb El Hamdaoui altijd een overschatte voetballer gevonden en vraag me dan ook af of Ajax hier een goede zaak mee doet, het is en blijft een pure individualist. Daar heb ik het - uitzonderingen daargelaten - absoluut niet op.
Wat is er trouwens gebeurd met het zogenaamd bezuinigen op de begroting? Ze vinden het blijkbaar prima om straks weer een verlies van enkele miljoenen te draaien als er onverhoopt geen spelers worden verkocht.
LucaS schreef:Zo, de besparingen zijn afgelopen weekend van 10 miljoen teruggelopen naar zo'n 6 miljoen per jaar. Wel mooi dat we nu met Mido en de Ridder weer meer op Barcelona gaan lijken. Weer twee zelf opgeleide spelers aan de selectie toegevoegd.
De Ridder en ... ? :confused.gif:

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma jul 26, 2010 5:07 pm

LucaS schreef:Zo, de besparingen zijn afgelopen weekend van 10 miljoen teruggelopen naar zo'n 6 miljoen per jaar. Wel mooi dat we nu met Mido en de Ridder weer meer op Barcelona gaan lijken. Weer twee zelf opgeleide spelers aan de selectie toegevoegd.
Mido en Hamdaoui verdienen geen van beiden 2 mln, lijkt me. Hamdaoui zal daar tegenaan zitten, maar standaard salaris schat ik in op 1,4 mln. Mido de helft.

Iemand al ergens kunnen uitvinden voor hoelang Mido gecontracteerd zou moeten zijn? 1 jaar? 2 jaar? Maximaal lijkt me...
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
goodfella schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:El H, Mido en Suarez voorin? Ik denk dat Al Quaida zwaar jaloers is op zoveel potentiële tijdbommen in 1 selectie....
Hoezo zijn Suarez en El Hamdaoui nu weer tijdbommen? Beide spelers hebben het de afgelopen jaren onder diverse trainers uit_ste_kend gedaan.
Voor zover ik het kan overzien houden ze van de bal; als in: liever niet overspelen. Liefst zelf houden. Dat gaat daar voorin natuurlijk wringen, gezien hun karakters. Zet daar Mido ook nog bij en je hebt toch een reële kans op conflicten. Had El H niet nog vorig seizoen mot met Koeman?

Overigens zou ik, met mijn beperkte voetbalkennis, veel eerder Dembele hebben gehaald. Volgens mij is hij, gezien zijn speelstijl, veel meer complementair aan Suarez dan El H. Maar goed; ik ben blanco tov Mournir (alhoewel Ajax nog steeds niet officieel heeft gemeld dat hij en/of Mido komt?). We gaan het zien.
Eens, ik had ook liever Dembele gezien. Die is echter ook al gepolst en heeft aangegeven Nederland te willen verlaten. Dan is Hamdaoui geen slechte tweede optie.

Tenzij dit circus betekent dat Suarez vertrekt. Hamdaoui zijn vervanger, Mido van Pantelic. Dan vind ik het meteen een stuk minder. Vervanger van Suarez zie ik liever een groot, jong talent. In Mido zie ik (nog) geen basisspeler. Laat hem eerst maar eens bewijzen dat hij het niet verleerd is.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma jul 26, 2010 5:08 pm

Oscarito schreef:
Wat is er trouwens gebeurd met het zogenaamd bezuinigen op de begroting? Ze vinden het blijkbaar prima om straks weer een verlies van enkele miljoenen te draaien als er onverhoopt geen spelers worden verkocht.
Soap rondom Jol gemist ofzo? :confused.gif:

Chris

Bericht door Chris » ma jul 26, 2010 5:14 pm

De Dominee schreef:
Mido en Hamdaoui verdienen geen van beiden 2 mln, lijkt me. Hamdaoui zal daar tegenaan zitten, maar standaard salaris schat ik in op 1,4 mln. Mido de helft.
Ik had ergens gelezen dat Mounrir nu bij AZ 600.000 verdienden en graag bij Ajax 1,2 miljoen. Daar ketste de deal eerst op af. Dus reken maar dat Ajax onder het miljoen is gaan zitten. Dus dat valt nog enigszins mee.
Chris a.k.a Giiser

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma jul 26, 2010 5:16 pm

Ik heb soortgelijke dingen gelezen met bedragen van 825.000 en 1,4 mln. Ach, het zal iig geen 2 mln zijn. Mido al helemaal niet.

999

Bericht door 999 » ma jul 26, 2010 5:41 pm

En hoe bevalt het meesterscout zijn ?.
Blij met de punten ...

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma jul 26, 2010 5:45 pm

De Dominee schreef:Ik heb soortgelijke dingen gelezen met bedragen van 825.000 en 1,4 mln. Ach, het zal iig geen 2 mln zijn. Mido al helemaal niet.
Zoals ik elders al gepost heb, Mido verdiende bij West Ham 4600 euro per maand.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 26, 2010 5:59 pm

Ik lees niet anders dan dat Middlesborough van hem af wil omdat hij zoveel verdient. Genoemd worden bedragen als 25.000 pond per week.

http://www.acmilanblog.com/middlesbroug ... eturn.html

Bij West Ham (op leenbasis) verdiende hij zogenaamd bijna niets maar het is onduidelijk of Middlesborough hem nog doorbetaalde.

Oscarito

Bericht door Oscarito » ma jul 26, 2010 6:01 pm

De Dominee schreef:
Oscarito schreef:
Soap rondom Jol gemist ofzo? :confused.gif:
Tuurlijk niet, ik vind het alleen grappig dat ze maanden lang lopen te verkondigen dat ze gaan bezuinigen en nu Jol "boe" zegt dit schijnbaar maar weer achterwege laten omdat ze hun zogenaamde supertrainer zo graag willen pleasen.

Moet je je voorstellen wat Ajax had kunnen bereiken met het beschikbare geld en een beetje visie! :smallgrin.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 26, 2010 6:02 pm

Jullie vergeten de afschrijving op de transfersom, die is ook 1,3 miljoen per jaar.

Starring

Bericht door Starring » ma jul 26, 2010 6:09 pm

Jullie vergeten ook de toekomstige positieve opbrengst van deze relatief goedkope investering. Mounir en Suarez, voetballend en qua spektakel een moordend duo! :ajaxscarf.gif:
AFCA!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma jul 26, 2010 6:23 pm

LucaS schreef:Jullie vergeten de afschrijving op de transfersom, die is ook 1,3 miljoen per jaar.
Hij is ook nog weer door te verkopen naar het buitenland voor meer!

Toppie

Bericht door Toppie » ma jul 26, 2010 6:26 pm

Morgen presentatie El Hamdaoui
Mounir El Hamdaoui zal morgen (dinsdag) gepresenteerd worden als nieuwste aanwinst van Ajax. Dat meldt Mike Verweij van De Telegraaf. De presentatie zal tegelijkertijd plaatsvinden met de traditionele persconferentie voorafgaand aan een Europese wedstrijd. Of er dan nog meer spelers gepresenteerd worden is niet bekend

Chris

Bericht door Chris » ma jul 26, 2010 6:36 pm

LucaS schreef:Jullie vergeten de afschrijving op de transfersom, die is ook 1,3 miljoen per jaar.
Die tien miljoen die jij quote zijn de salariskosten en dat is een andere post dan afschrijvingen. Hoogstwaarschijnlijk, omdat er veel contracten aflopen, wordt hier ook fors op bezuinigd.
Chris a.k.a Giiser

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 26, 2010 6:51 pm

Nee, die tien miljoen was het totale bedrag dat bespaard zou worden ten opzichte van afgelopen seizoen.
Dat moet je maar weer afwachten. Voorlopig kost hij 1,3 miljoen afschrijving + ongeveer 1 miljoen salaris per jaar.
Starring schreef:Jullie vergeten ook de toekomstige positieve opbrengst van deze relatief goedkope investering. Mounir en Suarez, voetballend en qua spektakel een moordend duo! :ajaxscarf.gif:
EN als er niemand vertrekt een naderend faillissement (?)

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jul 26, 2010 6:59 pm

Je hebt niet de garantie dat het klikt. Misschien loopt het totaal niet. Het zal nog puzzelen worden met al die egotrippers.
Neeeee, ik dacht dat we zo niet meer gingen redeneren! Dat hoorden we na de komst van Sulejmani ook. :1evil.gif: Ik begrijp dat AZ verlies op hem heeft geleden, want hij heeft destijds acht miljoen euro gekost. Die hadden vast ook gedacht een fijne winst te maken.

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma jul 26, 2010 7:06 pm

joey schreef:Je hebt niet de garantie dat het klikt. Misschien loopt het totaal niet. Het zal nog puzzelen worden met al die egotrippers.
Neeeee, ik dacht dat we zo niet meer gingen redeneren! Dat hoorden we na de komst van Sulejmani ook. :1evil.gif: Ik begrijp dat AZ verlies op hem heeft geleden, want hij heeft destijds acht miljoen euro gekost. Die hadden vast ook gedacht een fijne winst te maken.
Het mag duidelijk zijn dat doelpunten maken bij AJAX je duurder maakt dan dat je dat doet bij een provincieclunje als AZ.

Plaats reactie