Luis Suárez
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Re: Luis Suárez
De voorzitter daar, Rinat Akhimetov, heeft zo'n 9.6 miljard dollar op de bank. Kijk, daar kan je wat mee. Hoeveel centen heeft Coronel trouwens?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
- martijn401
Ajax LifeSuarez reist naar Barcelona voor geboorte kind
nieuws Door: Redactie op 21 jul 2010
Suarez reist naar Barcelona voor geboorte kind.De voorbereiding van Ajax op het nieuwe seizoen is nog verder in de war geschopt. Spits Luis Suarez is afgereisd naar Schiphol om vanaf de luchthaven naar Barcelona te vliegen en zijn hoogzwangere vrouw te vergezellen. Dit bevestigde de persdienst tegenover Ajaxlife.nl.
Fotopersdag
De geboorte van het eerste kind van het paar, een dochter, is aanstaande en de zwangerschap van de vrouw van Suarez is dusdanig gevorderd dat zij niet meer mag vliegen. De Ajacied is waarschijnlijk op tijd in Barcelona om de geboorte mee te maken.
Het is nog niet bekend wanneer hij zich weer bij Ajax meldt. Suarez was woensdag aanwezig op de jaarlijkse fotopersdag, maar gaf rond 13.00 uur trainer Martin Jol een hand en stapte in de auto naar Schiphol.
Het is nog onduidelijk wanneer de Uruguayaan zich weer bij Ajax meldt om de training te hervatten. Suarez maakte dit seizoen nog geen training mee omdat hij met Uruguay het WK speelde.
- Ajaciedjuh
Geweldige kerel!Teleport schreef: SUAREZ TERUG
• Luis Suarez
Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM – Ajax-trainer Martin Jol kan overmorgen in het Champions Leagueduel met PAOK Saloniki gewoon beschikken over Luis Suarez. De topschutter was direct na de fotopersdag naar zijn hoogzwangere vrouw in Barcelona gereisd, maar keerde zaterdagavond weer terug in Amsterdam.
Terwijl zijn ploeggenoten van een vrije dag genoten, werkte Suarez zich gisteren in het zweet op sportpark De Toekomst. Vandaag sluit hij weer aan bij de groep en normaal gesproken is zijn meespelen tegen de Grieken geen probleem. „Luis heeft me verzekerd dat hij zelfs in actie zou kunnen komen als hij helemaal niet had getraind”, aldus Jol.

Zijn focus staat op Ajax dat is wel duidelijk.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
El Capitano
Hij zal straks ook een belangrijke rol moeten spelen om de nieuwelingen El H. en Mido op hun verantwoordelijkheden te wijzen in de groep.

Hij zal straks ook een belangrijke rol moeten spelen om de nieuwelingen El H. en Mido op hun verantwoordelijkheden te wijzen in de groep.
Als de hele selectie zijn instelling had gehad dan hadden we de afgelopen jaren wel wat meer prijzen gewonnen. Die jongen snapt gewoon hoe het werkt. Die wedstrijd is heel belangrijk voor de club 'n voor zijn persoonlijke ontwikkeling dus doet hij even wat extra werk en is hij er gewoon bij. 

Nil volentibus arduum
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
En ook deze gast blijft dus, Graftakkensleperts!!! 

Hij kan het niet laten!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
de foto is niet zo duidelijk voor mij, Benji. Wat kan hij niet laten?
Met zijn handjes de bal uit een doel houden.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Hij moest het nog een keer doen, nu voor Ajax!De Dominee schreef:Met zijn handjes de bal uit een doel houden.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Mooi dat hij gisteren op zijn shirt Ajax bedankte voor zijn 100 goals. Iets van: 100 goles, gracias Ajax.

Face your fears and live your dreams, No Fear
Twee gele en één rode kaart in 2 officiele wedstrijden, de discipline is ver te zoeken.
Kan me voorstellen dat hij vanavond gefrustreerd was, het liep voor geen meter, met name de samenwerking met Suk. Zijn ook wel 2 uitersten, samenspelen met Forlan of Suk...Benji schreef:Twee gele en één rode kaart in 2 officiele wedstrijden, de discipline is ver te zoeken.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
pfff, die Suk had natuurlijk ook veel beter gespeeld met een goeie Suarez naast hem. Suk is twaalf jaar jonger dan Forlan. idiote vergelijking dus
Zo slecht was Suk niet. Wat voor normale ballen kreeg hij nou? Alles ging door de lucht.. Lekker met Douglas in je nek.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Vandaag dus uitsluitsel over de straf. Ik gok op 4 wedstrijden, waarvan 1 voorwaardelijk.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- martijn401
Ja joh , doe ff lekker optimistisch. 1 wedstrijd lijkt me genoeg.
- Ajaciedjuh
Ik ben bang dat ik realistisch ben, maar in de loop vd dag zullen we het zien.martijn401 schreef:Ja joh , doe ff lekker optimistisch. 1 wedstrijd lijkt me genoeg.
- martijn401
Ik hoop dat je het mis hebt. Maar denk dat jij dichter bij de uiteindelijk straf zit dan ik.
Ik hoop er eigenlijk een beetje op dat het een schorsing voor de beker gaat worden. Wij speelden de JC schaal immers als winnaar van de KNVB beker. Dan is het toch niet meer dan logisch dat een schorsing op dat toernooi van toepassing is en niet op de competitie? 

Nil volentibus arduum
Ik vond het ook geen rode kaart. Tweede keer geel maar dan telt de schorsing niet voor de competitie.
IK GELOOF!!!!!!
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Die zijn we denk ik twee wedstrijden kwijt. (3 en 1 voorwaardelijk)
Op naar de vierde ster!