Petro wil Sulejmani en Jol wil Sulejmani niet kwijt? Hoe zit dat nou? Is dit een spelletje of zo?
Moderator: mods
Iek ga aan sjlag bij droomkloep Wesjt Ham en ga hoeren goed vriend Sulejmani.Bertje schreef:Wat zei-ie dan?
ANThe Hammers hebben een bod rond de 6 miljoen uitgebracht. Is afgewezen door Ajax. Zolang er nog geen nieuwe aanvaller is gestrikt, wil Jol hem blijkbaar niet laten gaan.
Raar verhaal.... je zou denken dat ze met die 6 miljoen juist een nieuwe aanvaller kunnen strikken.D_skilled schreef:Velibor Vasovic spreekt de geruchten over een verhuur tegen:
ANThe Hammers hebben een bod rond de 6 miljoen uitgebracht. Is afgewezen door Ajax. Zolang er nog geen nieuwe aanvaller is gestrikt, wil Jol hem blijkbaar niet laten gaan.
Ik denk dat Jol hem ook wel zal brengen hoor voor zes miljoen.Marillion schreef:Daar geloof ik niets van.
6 miljoen. Je kan me nog meer vertellen maar dan gaat Slop 'm persoonlijk brengen.
Met die 6 miljoen, moeten ze dus nog altijd een kleine 4 miljoen afboeken (meteen) en hebben ze geen geld om te investeren (2/5 * 16 is de boekwaarde). Wel komt er dan ruimte in het salarishuis. Mogelijkerwijs hebben ze in de 21 miljoen verlies een groter gedeelte meegenomen, waardoor het wel interessant wordt.Mr. Ajax schreef:Met die 6 miljoen zou je inderdaad een spits kunnen halen, en dan ook eentje van een ander categorie dan Mpenza...Jozy Altidore bijvoorbeeld zal niet meer dan 5, 6 miljoen kosten?
Klopt. Als Sulejmani ook nog weg gaat, dan houden we voorin niet veel meer over. Dan moet er voor de wedstrijd van as woensdag ook e.e.a. gepresenteerd worden. Had Sulejmani niet een jaarsalaris van 1,6 miljoen (of 1,8)?Benji schreef:http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/foru ... post291720
(Als ik me niet vergis, is dit één van de betrouwbare 'insiders')
Oh, maar dan is het waar. Fantastovic weet van de hoed en de rand.D_skilled schreef:Velibor Vasovic spreekt de geruchten over een verhuur tegen:
West Ham United biedt Petrovic een nieuwe kans
25/07/2010 18:12
Na een jaar aan de zijlijn heeft Zeljko Petrovic een nieuwe klus. Bij West Ham United gaat hij weer de rol van assistent invullen.
Petrovic is op weg naar Londen om de overstap naar West Ham United af te ronden. Voor hem wacht de taak manager Avram Grant te assisteren om The Hammers beter voor de dag te laten komen dan het afgelopen teleurstellende seizoen.
In het kielzog van trainer Martin Jol nam Petrovic vorig jaar afscheid van Hamburger SV. De Montenegrijn, die bij Boavista en RKC Waalwijk op eigen benen stond, vond geen nieuwe club.
'Sulejmani op huurbasis naar West Ham United'
Volgens ELF vertrekt Miralem Sulejmani op huurbasis naar West Ham United. Dat zou Zeljko Petrovic, nieuwe assistent bij de Engelse club, hebben bevestigd. Vanwege de komst van El Hamdaoui, Mido en mogelijk nog een rechtsbuiten, zou Ajax nu wel openstaan voor een verhuur van de duurste aankoop in de geschiedenis van Ajax. De overgang zou woensdag afgerond worden.
Inderdaad, hier schieten we niets mee op. Ik mag hopen dat West Ham in ieder geval zijn volledige salaris overneemt?Ajax Rules schreef:Kutzooi..... had gehoopt op een nieuwe start voor Mickey (of op een verkoop). Hier schieten ze denk ik niks mee op.
Ja dat mag je wel verwachten gezien de salarissen in Engeland. Ik ga er vanuit dat ze ook wel een huursom betalen.Marillion schreef:Inderdaad, hier schieten we niets mee op. Ik mag hopen dat West Ham in ieder geval zijn volledige salaris overneemt?Ajax Rules schreef:Kutzooi..... had gehoopt op een nieuwe start voor Mickey (of op een verkoop). Hier schieten ze denk ik niks mee op.
Dat is toch iets? Zal een aardig salaris zijn.Marillion schreef:Inderdaad, hier schieten we niets mee op. Ik mag hopen dat West Ham in ieder geval zijn volledige salaris overneemt?Ajax Rules schreef:Kutzooi..... had gehoopt op een nieuwe start voor Mickey (of op een verkoop). Hier schieten ze denk ik niks mee op.
Dat is toch iets? Ja, omdat jouw uitgangspunt kennelijk is dat hij nooit iets meer iets kan laten zien.....joey schreef:Dat is toch iets? Zal een aardig salaris zijn.
Geen club gaat Sulejmani kopen. Dat kun je vergeten. Of het moet voor een heel klein bedragje zijn.