En hoe is het met zijn betrouwbaarheid gesteld? Net als Mike V.?

Moderator: mods
De grootste dooddoener. Toen er werd gemeld dat Ajax El Hamdaoui wilde aantrekken, riep je vast en zeker ook dat Ajax en AZ er nooit zouden uitkomen.joey schreef:Het is maar een gerucht. Ko zegt niet dat ze ook echt gaan praten.
Jij stelt wel iets vast. Dat doe je altijd. Maar dan doe je wel een vaststelling waarmee je Ajax onderuit kunt schoffelen. Daar geniet je namelijk van. Ik vind je vervelend in deze discussies. Ik vind je een grote leugenaar in deze discussies. Ik vind je niets meer dan een kakkerlak wat betreft deze discussies.joey schreef:@GF: ik roep niets. Ik stel vast dat het niet meer dan een gerucht betreft.
Als meneer El H. een salaris eist dat niet binnen het 'salarisgebouw' van Ajax past, dan blijft hij maar weg. Je moet oppassen dat in zulke gevallen emoties niet de boventoon gaan voeren. In het verleden is het zo misgegaan met o.a. Luque, Sulejmani en Machlas.
Ajax blijft ook bestaan zonder El H.
Geen idee wie dat is. Salaris zou wel kunnen, hij verdiende bij AZ ook veel.joey schreef:Wie is Romma?![]()
Dat salaris lijkt me veeeel te hoog. Gekkenwerk.
Ach ja. Suarez verdient ook zoiets en Oleguer bijvoorbeeld zelfs nog meer...joey schreef:Exclusief premies? Dat tikt aardig aan, Bertje.
Maar laten we rustig afwachten of er iets van waar is.
Suarez verdient tegen de twee miljoen aan, geloof ik.mtrules schreef:
Maar laten we rustig afwachten of er iets van waar is.
Ach ja. Suarez verdient ook zoiets en Oleguer bijvoorbeeld zelfs nog meer...
Er staat "eventuele premies". Bjoey schreef:Exclusief premies? Dat tikt aardig aan, Bertje.
Die moet dus inleveren. De salarissen moeten omlaag.D_skilled schreef:Urby verdient ook 1,4 miljoen.
Romma is er bijzonder stellig over:mtrules schreef:Volgens 'Romma' op http://forum.headliner.nl/topic-17205/:
Mounir El Hamdaoui heeft toch nog een akkoord bereikt met Ajax. Na een laatste gesprek met de clubleiding hebben beide partijen water bij de wijn gedaan. Mounir zal op jaarbasis +- 1,4 miljoen euro verdienen exl. eventuele premies. Ajax heeft hem voor 3 jaar gecontracteerd met een optie voor nog 2 jaar. Ajax zal dit zo snel mogelijk bekendmaken nadat zij AZ hebben ingelicht. Mounir kan aanstaande woensdag gelijk aantreden in het CL duel met PAOK.
Ik kan me bron niet benoemen, moet dit voor mezelf houden. Je kunt er van uit gaan dat het klopt. Vanavond (binnen 2 uur) zal dit openbaar worden gemaakt.
Ik kan jullie ook alvast vertellen dat Mpenza niet gaat komen! Hij blijkt niet transfervrij te zijn en Ajax gaat nu proberen Mido en/of de Ridder transfervrij over te nemen. Ajax gaat geen aankoop meer doen (totdat er een topper vertrekt) waar ze transfergeld moeten betalen.
Komt helemaal goed jongens, heb vertrouwen. Binnen 2 uur staat het op teletekst!
Had je liever Mpenza gezien dan? Ik ben blij dat Ajax toch nog El Hamdaoui heeft gehaald. Die Mpenza is al 32 jaar. El Hamdaoui gaat ons die 3e ster bezorgen!
Contract is al getekend....
Ik kan alleen zeggen dat het een bron binnen ajax is.
Alsof hij niet weg mag als er een goed bod gaat komen:S Ajax heeft dit zo gedaan zodat zijn contract niet verlengd hoeft te worden bij eventuele langdurige blessures (hij kost wel wat met salaris!) en El Hamdaoui weet heus wel dat hij weg mag als een topclub zich meld. Een contract stelt tegenwoordig niets meer voor.
Inderdaad, zijn eventuele vertrek levert 2 mln per jaar aan ruimte op.Benji schreef:Misschien vertrekt er ook het een en ander, dat geeft toch net even wat meer ruimte (ongeacht het te voeren beleid, het geeft lucht). Sulejmani staat wat dat betreft hoog op het verdachtenlijstje.
Ja, het is krankzinnig natuurlijk dat een redelijke speler (in al die jaren niet eens constant presteert) als Urby zo'n salaris verdient. El Hamdaoui is een spits, een belangrijke positie in je elftal, bovendien betaalt hij het terug in de vorm van doelpunten. Te rechtvaardigen wat mij betreft.joey schreef:Die moet dus inleveren. De salarissen moeten omlaag.D_skilled schreef:Urby verdient ook 1,4 miljoen.
Suarez vind ik wel een beetje beter dan El Ham.