Als je Odonkor kent ga je bijna hopen op Leonardo.
Teletekst bevestigt inmiddels het akkoord tussen Ajax en AZ. Gaat dit 'gewoon' rond komen, of gooit AZ het in de publiciteit in de hoop er nog iets beters uit te slepen?
Moderator: mods
Valt toch wel mee? Vorig seizoen speelde AZ toch 4-3-3 met Dembele en Lens op de vleugels en ElH als aanspeelpunt op 9?De Dominee schreef:Hamdaoui zelf: best een prima speler. Niet het type spits wat ik bij dit Ajax vind passen,
Vind hem ook perfect. Pantlic was ook alles behalve een aanspeelpunt.Ajax Rules schreef:Valt toch wel mee? Vorig seizoen speelde AZ toch 4-3-3 met Dembele en Lens op de vleugels en ElH als aanspeelpunt op 9?De Dominee schreef:Hamdaoui zelf: best een prima speler. Niet het type spits wat ik bij dit Ajax vind passen,
MikeVerweij
Daniel de Ridder reist weer naar Engeland en wacht daar rustig verder af #Ajax
4 minutes ago via web
Zie reactie onbetrouwbaar nieuws. Past niet in het profiel van Jol mbt rechtsbuiten positie. Moet een speler zijn met snelheid. Elders in het forum al aangegeven: dit sprak Jol gisteren op Ajax.tv uit.joey schreef:Geen eerste keus maar wel een serieuze kandidaat?
Wat leiden jullie hieruit af?
Dan voorspel ik je dat een heleboel supporters boos gaan worden. Tegenvallende resultaten en adieu Jol.Mr. Ajax schreef:El Hamdaoui gaat dus niet door...Vind ik toch wel jammer, maar als ik de berichten lees is het gewoon terecht en goed van AJAX. Ik zou voor Dembele gaan. Qua scorendvermogen is het (nog) niet veel, maar ik denk dat hij goed past bij dit AJAX als aanspeelpunt als hij veel bewegende spelers in de vorm van Suarez, De Jong, Urby, Eriksen enzovoort rond zich heeft.
Als Suarez weggaat hebben we inderdaad nog een stuk scorendvermogen nodig. En dan heb je helemaal niks aan namen als Mpenza, Odonkor, en De Ridder...
Nu.nl: Bijna rond met Mpenza, mogelijk ook Mido
24 juli 2010
Nu.nl meldt dat Ajax zo goed als rond is met Emile Mpenza. Hij zou komende week gepresenteerd moeten worden. Volgens de website is de kans door het afhaken van El Hamdaoui nu groot dat Mido erbij wordt gehaald als extra spits.
MikeVerweij
Het is stil en rond de ArenA maar achter de schermen werken Rik van den Boog en Martin Jol hard aan de versterkingen #Ajax #Jol
Nee hoor, hij is vervroegd terug gekomen (een paar dagen). Hart voor de zaak hoor! Een partimer die werkt op zondag.joey schreef:Van den Boog was toch weer op vakantie?
De nieuwe Atouba....is dat positief of negatief? (Ik herinner me dat je Atouba een nuttige aankoop vond.)Samuraskinurovanya schreef:hooguit als je je wilt qualificeren voor intertoto, je hebt iets aan Leonardo, De Ridder, Mpenza.... die Duitser ken ik niet, maar heeft alles om de nieuwe Atouba te worden.
Mike op twitter.Ajacieden, gefeliciteerd he! Met jullie eerste twee nieuwe aankopen #Ajax
@_lisanne_ Dit zijn de goedkope 'extra' spits en rechtsbuiten achter degenen die Ajax nog gaat aantrekken, dus don't worry #Ajax