Mounir El Hamdaoui

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Rooie

Re: Mounir El Hamdaoui

Bericht door Rooie » za jul 24, 2010 2:00 pm

sander schreef:
Ajax en Mounir El Hamdaoui gaan waarschijnlijk alsnog een akkoord bereiken over een meerderjarig contract. Ajax en AZ bereikten gisteren al een akkoord over een transfersom van 5 miljoen euro, maar alleen de speler en de Amsterdammers konden vannacht geen akkoord bereiken over de hoogte van het salaris van El Hamdaoui. Nu hebben Martin Jol en Rick van de Boog vanmiddag toch nog een laatste gesprek over de hoogte van het salaris van de 26-jarige spits van AZ, dat meldt een zegsman van de Alkmaarse club op Radio Rijnmond vanmiddag.

Ajax heeft een constructie bedacht waarbij het behalen van het doelpuntenaantal van 20 goals in competitieverband het salaris van EL Hamdaoui per jaar op kan lopen met 150.000 euro. De spits had hier wel oren naar en heeft besloten in te gaan op het voorstel van Ajax om vanmiddag opnieuw te gaan onderhandelen. "Ik verwacht dat ze er toch nog uit gaan komen", aldus de woordvoerder van AZ op de radiozender.
Radio Rijnmond
AUB, check eerst je bron, zeker vandaag.

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 24, 2010 2:02 pm

Staat niets van op de site van RR, voor zover ik het kan zien:

http://www.radiorijnmond.nl/Homepage/Sport

En wat zou de woordvoerder van AZ hiermee te maken hebben????
Het stinkt aan alle kanten!

M..

Bericht door M.. » za jul 24, 2010 2:05 pm

Benji schreef:
sander schreef:
Ajax en Mounir El Hamdaoui gaan waarschijnlijk alsnog een akkoord bereiken over een meerderjarig contract. Ajax en AZ bereikten gisteren al een akkoord over een transfersom van 5 miljoen euro, maar alleen de speler en de Amsterdammers konden vannacht geen akkoord bereiken over de hoogte van het salaris van El Hamdaoui. Nu hebben Martin Jol en Rick van de Boog vanmiddag toch nog een laatste gesprek over de hoogte van het salaris van de 26-jarige spits van AZ, dat meldt een zegsman van de Alkmaarse club op Radio Rijnmond vanmiddag.

Ajax heeft een constructie bedacht waarbij het behalen van het doelpuntenaantal van 20 goals in competitieverband het salaris van EL Hamdaoui per jaar op kan lopen met 150.000 euro. De spits had hier wel oren naar en heeft besloten in te gaan op het voorstel van Ajax om vanmiddag opnieuw te gaan onderhandelen. "Ik verwacht dat ze er toch nog uit gaan komen", aldus de woordvoerder van AZ op de radiozender.
Radio Rijnmond
Inderdaad.. een telefoontje naar az om te vragen of het echt gezegd is is zo gedaan

Rooie

Bericht door Rooie » za jul 24, 2010 2:06 pm

M schreef:
Benji schreef:
Inderdaad.. een telefoontje naar az om te vragen of het echt gezegd is is zo gedaan
Veel eenvoudiger, even kijken op de site van RR. Deze Ajaxshowtime-berichten zullen we de hele dag nog wel zien...

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 24, 2010 2:07 pm

Jol zit ook echt niet bij contractonderhandelingen.

M..

Bericht door M.. » za jul 24, 2010 2:10 pm

Benji schreef:
M schreef:
Benji schreef:
Veel eenvoudiger, even kijken op de site van RR. Deze Ajaxshowtime-berichten zullen we de hele dag nog wel zien...
Staat alles wat op de radio of tv gezegd wordt binnen een paar minuten ook op de website van die omroep?
Ajaxshowtime.nl vind ik zo ongeveer even betrouwbaar als ajaxtalk.com, daar gaat het me niet om... maar ik zit zo weinig mogelijk naar radio rijnmond te luisteren.. ik kan dus niet controlleren wat daar al dan niet gezegd wordt.. iemand anders hier wel?

cedric.slider

Bericht door cedric.slider » za jul 24, 2010 2:11 pm

Mike!
Ajax zou toch een akkoord hebben bereikt met El Hamdaoui ... en zoals gisteren gemeld ... Odonkor #Ajax

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 24, 2010 2:12 pm

Die weet het ook niet zeker.

Odonkor is een domme hardloper. Maar dat is DSD ook.

Op Ajaxshowtime staat een hoop onzin, M. Die site is het domein van grapjassen.
Laatst gewijzigd door joey op za jul 24, 2010 2:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jul 24, 2010 2:14 pm

Odonkor is een soort doorgedreven Rommedahl. Nog sneller en kan het nog minder.

M..

Bericht door M.. » za jul 24, 2010 2:16 pm

joey schreef:Die weet het ook niet zeker.

Dat zeg ik Joey.. ik vind het net zo betrouwbaar als deze website (geen nieuwsbron dus)
Zo ongeveer als posters hier die weten bij wlke onderhandelingen jol al dan niet aanwezig is

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jul 24, 2010 2:19 pm

Twitter Mike heeft zijn woorden alweer ingeslikt.

Rooie

Bericht door Rooie » za jul 24, 2010 2:19 pm

Topjournalist!

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 24, 2010 2:20 pm

M schreef:

Dat zeg ik Joey.. ik vind het net zo betrouwbaar als deze website (geen nieuwsbron dus)
Zo ongeveer als posters hier die weten bij wlke onderhandelingen jol al dan niet aanwezig is
Hahaha. :smallgrin.gif:

Dat heeft niets met nieuws te maken, maar met de taakverdeling binnen Ajax. Jol doet de contractbesprekingen niet. Dat lijkt me duidelijk. Daar hebben we Slop voor en eventueel (als hij niet weer op vakantie is) VDB. Stel dat Ajax nu nog met El H. zou spreken, dan zou het puur om de financiële voorwaarden gaan. Niet om het voetbaltechnische aspect. Dus wat zou Jol daarbij moeten?

Het zou slecht zijn als Jol de onderhandelingen doet. Zeer slecht. Met zulke dingen moet hij zich niet bemoeien.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jul 24, 2010 2:23 pm

Jöhnk schreef:Twitter Mike heeft zijn woorden alweer ingeslikt.
Prachtig kijk er gebeurt tenminste wat bij die club van ons. Never a dull moment. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jul 24, 2010 2:25 pm

joey schreef:
M schreef:

Hahaha. :smallgrin.gif:

Dat heeft niets met nieuws te maken, maar met de taakverdeling binnen Ajax. Jol doet de contractbesprekingen niet. Dat lijkt me duidelijk. Daar hebben we Slop voor en eventueel (als hij niet weer op vakantie is) VDB. Stel dat Ajax nu nog met El H. zou spreken, dan zou het puur om de financiële voorwaarden gaan. Niet om het voetbaltechnische aspect. Dus wat zou Jol daarbij moeten?

Het zou slecht zijn als Jol de onderhandelingen doet. Zeer slecht. Met zulke dingen moet hij zich niet bemoeien.

Jol wil manager naar Engels model zijn, doen die dat soort dingen niet?
YNWA

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 24, 2010 2:28 pm

Sta ik niet meer op je shitlist? :1evil.gif: :hypocrite.gif: O nee, je kunt via via van mijn diepe gedachten kennis nemen. :666.gif:

Ik weet niet hoe het bij die Engelse clubs geregeld is, maar bij Ajax zou het volgens mij niet kunnen. De taakverdeling houdt in dat Jol over het technisch beleid gaat en Slop over het financiële beleid. Het lijkt me ook onwenselijk dat een trainer (uiteindelijk een passant) de inhoud van contracten gaat of wil gaan bepalen. Het moet zo gaan: de trainer maakt een afweging op voetbaltechnische gronden, de FD kijkt of het financieel haalbaar is.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jul 24, 2010 2:31 pm

Nee had zoiets van “nieuw seizoen, nieuwe kansen” al moet ik zeggen dat je er nog niet veel vrolijker op geworden ben. :ajaxsmiley.gif:
YNWA

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 24, 2010 2:36 pm

Kijk eens aan, je bent een vergevingsgezind man.

Ik ben overigens altijd erg vrolijk. :headbang.gif:

M..

Bericht door M.. » za jul 24, 2010 2:39 pm

joey schreef:Kijk eens aan, je bent een vergevingsgezind man.

Ik ben overigens altijd erg vrolijk. :headbang.gif:
Dat geloof ik meteen.. de negativiteit kan je hier genoeg dumpen om in het echte leven alleen nog maar vrolijkheid over te houden :hypocrite.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 24, 2010 2:49 pm

Ajax is voor mij de allermooiste club. De mensen die leiding geven aan onze club zouden top moeten zijn. Als blijkt dat dat niet zo is en dat ze er een puinhoop van maken, irriteert me dat mateloos. Ik krijg dan echt de pest aan die lui, ik neem het ze persoonlijk kwalijk. Dat komt doordat ze MIJN club benadelen, de club die mijn jeugdliefde is.

Op de dag dat het mij niets meer kan schelen, is mijn liefde voor Ajax ook voorbij. :blush.gif:

Maar ja, jullie hoeven het niet te begrijpen. Iedereen kijkt er op zijn manier tegenaan.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jul 24, 2010 3:03 pm

Ik snap wat je bedoelt hoor Joey maar je draait zo door. Neem nou Ajax-Chelsea. Je staat op je achterste benen als blijkt dat Chelsea zo’n beetje zijn tweede elftal opstelt. Je beschuldigd Ajax er min of meer van aan volksverlakking te doen en wat blijkt, Chelsea steekt gewoon een dikke middelvinger op, wat nou minimaal 8 basisspelers opstellen volgens contract daar hebben wij lak aan. Ja daar kan Ajax weinig aan doen.

Nogmaals ik snap je echt wel en zeg niet dat je alles verkeerd ziet maar soms........... :ajaxsmiley.gif:
YNWA

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za jul 24, 2010 3:11 pm

Zo he, ik ga effe een paar uurtjes trainen en inmiddels heeft El Hamdaoui al een eigen topic en zijn jullie al vier pagina's onderweg. De geruchtenmachine draait op volle toeren.

Hoe moeten we dit nu opvatten? We gingen bezuinigen en er is weinig geld beschikbaar. Dan kunnen we weliswaar in termijnen betalen maar het gaat toch om 5 miljoen terwijl, voor zover wij weten, er nog geen concrete interesse is voor Suarez. Aan de andere kant is Ajax dus wel degelijk minder makkelijk met het geven van een hoog salaris.
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jul 24, 2010 3:19 pm

Doc's nieuwste Twitter-vriend Mike:
MikeVerweij
UPDATE: El Hamdaoui is niet rond en komt (voorlopig) niet rond met Ajax!! #Ajax #Jol

16 minutes ago via web
YNWA

joey
Erelid

Bericht door joey » za jul 24, 2010 3:22 pm

InnerHarbour schreef:Ik snap wat je bedoelt hoor Joey maar je draait zo door. Neem nou Ajax-Chelsea. Je staat op je achterste benen als blijkt dat Chelsea zo’n beetje zijn tweede elftal opstelt. Je beschuldigd Ajax er min of meer van aan volksverlakking te doen en wat blijkt, Chelsea steekt gewoon een dikke middelvinger op, wat nou minimaal 8 basisspelers opstellen volgens contract daar hebben wij lak aan. Ja daar kan Ajax weinig aan doen.

Nogmaals ik snap je echt wel en zeg niet dat je alles verkeerd ziet maar soms........... :ajaxsmiley.gif:
Nee, de fout ligt achteraf gezien geheel bij Chelsea. Al vond ik die reclame op ajax.nl behoorlijk over the top. Die hadden ze beter kunnen aanpassen, want het was allang duidelijk dat Chelsea niet met de eerste elf zou komen.
Die kaartjes waren sowieso veel te duur. Laat al die mensen op de Open Dag voor een zacht prijsje binnen. Daar kweek je veel goodwill mee. De kinderen die dan Ajax mogen zien zijn de supporters van morgen. Dan zit het stadion vol en verdien je net zo goed geld. Ik heb zelf kunnen zien wat een indruk het op kinderen maakt om in het stadion te zijn en de spelers live te zien. Ze zijn meteen besmet met het Ajaxvirus en raken dat nooit meer kwijt.

Ja, misschien draai ik soms wel door. Dan maak ik me zo kwaad. :blush.gif:

Maar goed, niet meer over mij. Wat Marillion schrijft, is veel interessanter. Zou het wel een goed idee zijn om El H. te halen zonder dat er inkomsten tegenover staan? Je neemt dan toch een groot risico. Ik krijg het gevoel dat El H. het zoenoffer was voor Jol. Om hem te paaien. Maar uiteindelijk hebben we, na de vier miljoen voor Lodeiro, dan opnieuw vijf miljoen die afbetaald moeten worden.

Iets anders is, dat ik El H. eerder zou zien als vervanger voor Suarez dan als partner voor Suarez.

Die Mike houdt de boel wel bezig, hehe. :666.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za jul 24, 2010 3:34 pm

Soms moet je wat gokken, als je de CL haalt krijg je voldoende inkomsten El H. te betalen. Ik heb daar minder problemen mee.
YNWA

Plaats reactie