Bétrouwbaar transfernieuws

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Dr. Living Stoned
Founding Father

Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jul 23, 2010 8:29 pm

joey schreef:O, ik begrijp het ook wel, maar als club zou ik liever een jonge,ambitieuze keeper uit de jeugdopleiding (Jong Ajax) nemen dan zo iemand.
Slape ouwehoer, De Ridder komt ook uit de Ajaxjeugd!!! :smallgrin.gif:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jul 23, 2010 8:37 pm

Duke schreef:
D_skilled schreef:Het is waar. Raiola zal het wel doordrukken.
'Jol gecharmeerd van De Ridder'
Bron: Highlow
Zo lijkt het nog wel wat. :excited.gif:
highlow plaatst het bericht van een telefuck journalist en dst komt hier dan in Betrouwbaar transfernieuws... VEGEN, Mods!!! :drls.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr jul 23, 2010 9:15 pm

De interesse in De Ridder is o.a. gemeld door de Telegraaf, en is dus wel degelijk betrouwbaar. Het artikel van Highlow geeft achtergrondinformatie over hem, en past hier dus prima.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Khraa

Bericht door Khraa » vr jul 23, 2010 9:20 pm

gemeld door en De Telegraaf en dus betrouwbaar? Waar gaat het heen met deze wereld :eusa_naughty.gif:
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jul 23, 2010 9:24 pm

ze zijn helemaal de weg kwijt... :smallgrin.gif: Big thumb Mike, betrouwbaar...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 23, 2010 10:01 pm

Dr. Living Stoned schreef:ze zijn helemaal de weg kwijt... :smallgrin.gif: Big thumb Mike, betrouwbaar...
Vertel het maar Doc. Jij hebt er tenslotte een hele dag / nacht naast gestaan.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jul 24, 2010 3:49 am

Van onze Mike:
Ajax en AZ rond over El Hamdaoui, verder Mpenza, Odonkor, Leonardo, De Ridder en De Mul in beeld ... #Ajax
:blub.gif: :blub.gif: :blub.gif: :blub.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jul 24, 2010 4:29 am

Telesport schreef:SPIJKERS MET KOPPEN
Afbeelding
Afbeelding
• De nieuwe speler Mounir El Hamdaoui (l.) komt mogelijk naar Ajax, terwijl Gabri (inzet) in de rust van Ajax-Chelsea wordt uitgezwaaid door het Amsterdamse publiek. FOTO’S: ROB DE JONG
Ajax akkoord met AZ over El Hamdaoui

ALKMAAR – Ajax-trainer Martin Jol heeft de door algemeen directeur Rik van den Boog geboden kans met beide handen aangegrepen. Twee dagen nadat Telesport meldde dat de Scheveninger het Engelse Fulham had afgezegd, in Amsterdam zou blijven en de smalle beurs kon worden getrokken voor aankopen, bereikte Ajax een akkoord met AZ over de transfersom van de 26-jarige Mounir El Hamdaoui (pakweg vijf miljoen euro, gespreid te betalen). Na het oefenduel AjaxChelsea (3-1) schoof Jol zelf aan bij de spits.

In een persoonlijk onderhoud – dat bij het ter perse gaan van deze krant nog steeds bezig was – probeerde de trainer de speler ervan te overtuigen dat Ajax de ideale springplank is naar de Europese top, waardoor El Hamdaoui genoegen zou moeten nemen met een lager loon. De eerste salarisindicatie van de topschutter en Voetballer van het Jaar van het seizoen 2008/’09 was Ajax veel te gortig.

De Rotterdammer werkte in een eerder stadium al samen met Jol bij Tottenham Hotspur, maar kwam in Londen niet aan spelen toe en werd verhuurd aan Derby County. Daarnaast kwam de Marokkaanse aanvaller uit voor Excelsior, Willem II en AZ dus. In 171 competitiewedstrijden in het betaalde voetbal scoorde hij 86 keer.

Mochten de persoonlijke eisen van El Hamdaoui toch een breekpunt vormen, dan schakelen de Amsterdammers direct over op Emile Mpenza (32). De Belgische aanvaller kende zijn beste periode als spits van Schalke 04, Standard Luik en Hamburger SV en verdiende in 2006 een transfer naar Manchester City, waar hij zijn belofte eigenlijk nooit wist waar te maken. Bij FC Sion – in de Zwitserse competitie – pakte de Belgische international de draad van het scoren weer op en trof hij in 32 duels 21 keer doel. Ook als de deal met El Hamdaoui wel doorgaat, overweegt Ajax de speler van Congolese afkomst – gezien de lage transfersom en alleszins redelijke salaris – aan zich te binden.

Ook wat betreft de invulling van de rechtsbuitenpositie zitten Jol en Van den Boog niet stil. NAC-speler Leonardo (27) – tussen 2007 en 2009 al onder contract bij Ajax – lijkt op dit moment de beste papieren te hebben. Jol wil snelheid op de vleugels en ziet in de kleine Braziliaan (gezien de beperkte financiële mogelijkheden in de ArenA) de uitgelezen standin achter de onomstreden Luis Suarez. Ajax is echter niet van plan om een transfersom te betalen aan het armlastige NAC, dat het inkomen van Leonardo (te) zwaar op de begroting vindt drukken. In ruil voor de buitenspeler zou NAC op huurbasis een aantal jonge Ajacieden mogen over nemen. Daniël de Ridder en Tom de Mul staan ook op het verlanglijstje van Ajax.

Opvallender is de naam van David Odonkor (26).
De éénmalig Duitse international kan op meerdere posities in de aanval uit de voeten en maakte als speler van Borussia Dortmund grote indruk. Na het WK van 2006 werd hij voor 6,5 miljoen euro naar Betis Sevilla getransfereerd, waar hij een zware knieblessure opliep. Nadat hij daarvan was hersteld, lukte het hem niet meer zijn basisplaats te heroveren. Odonkor, die de honderd meter in 10,9 seconden liep, is op zoek naar een nieuwe club en Hannover 96 en FC Köln toonden interesse. Met Borussia Dortmund werd Odonkor in 2002 als 18-jarige speler kampioen van de Bundesliga.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za jul 24, 2010 7:06 am

Mpenza en Odonkor zijn juist namen die ik absoluut niet wil zien. Zijn we echt ZO wanhopig?? En dat over Leonardo moet toch een slechte grap zijn...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » za jul 24, 2010 7:21 am

Mpenza hij is ongeveer 8 jaar te laat.

Leonardo... categorie De Ridder...

En ik snap niet waarom mensen zo enthusiast worden van El Hamdaoui... imo eerder een servet/tafelkleed voetballer... en lijkt me niet de opvolger van Pantelic, maar eerder Suarez.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » za jul 24, 2010 7:43 am

Odonkor is wel snel... Sneller nog dan Rommedahl, maar als ik naar zijn stats kijk dan is dat ook het enige dat ie kan, want hij heeft bijna nog nooit een doelpunt of assist afgeleverd.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jul 24, 2010 8:03 am

Ik concludeer hieruit wel dat De Ridder waarschijnlijk niet zal komen. Want Jol zoekt voorin snelheid. Dit zei hij gisteren ook op Ajax.tv.

Ik ben benieuwd of Suarez en El H. wel complementair zullen zijn.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » za jul 24, 2010 8:42 am

Odonkor is een klein kereltje [1.74m] en is vrij vaak geblesseerd, 14 keer meen ik, dat haalt het totaal doelpunten en assists wel naar beneden.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » za jul 24, 2010 8:52 am

Samuraskinurovanya schreef:Mpenza hij is ongeveer 8 jaar te laat.

En ik snap niet waarom mensen zo enthusiast worden van El Hamdaoui... imo eerder een servet/tafelkleed voetballer... en lijkt me niet de opvolger van Pantelic, maar eerder Suarez.
Die jongen wilde vorig jaar al weg, dat zag je aan alles. Als hij zijn niveau van twee jaar terug bij Ajax kan halen heb je een levensgevaarlijke voorhoede. Ik ben daar wel blij mee.

Waar ik minder blij van word zijn de namen voor rechtsbuiten :excited.gif:

D_skilled

Bericht door D_skilled » za jul 24, 2010 8:58 am

Tweede keus Emile Mpenza moet je echt niet willen. Was ook al jaren eerste keus bij België, bij gebrek aan beter. Snel, maar komt technisch tekort voor Ajax.

D_skilled

Bericht door D_skilled » za jul 24, 2010 8:59 am

Samuraskinurovanya schreef:Mpenza hij is ongeveer 8 jaar te laat.

Jij ziet ergens anders een betere optie voor vijf miljoen? Dit is gewoon een uitstekende deal als het rond komt. Ik had z'n transferwaarde geschat nabij de zeven miljoen en Dembele vijf. Nog gespreid betalen ook.

gaizka

Bericht door gaizka » za jul 24, 2010 9:05 am

Inderdaad een prima deal voor € 5 miljoen, ook een jongen die er direct staat verwacht ik. (en altijd leuk om AZ leeg te kopen ;) )

Leonardo als opvolger van Rommedahl is een idee, kan wel iets forceren, had dan echter liever Rommedahl gehouden.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » za jul 24, 2010 9:06 am

vorig jaar speelde hij misschien wel minder, maar hij scoorde wel erg makkelijk en tikte hij er 20 binnen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jul 24, 2010 9:10 am

Krijgen we na A3 nu E1000? :excited.gif:

El Hamdaoui is inderdaad geen type Pantelic maar eerder een opportunistische speler. Geen slechte overigens.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » za jul 24, 2010 9:27 am

iedereen die nog jammert over Pantelic zou chemische castratie moeten overwegen. De eikel is 1137 jaar, loopt de 100 meter in 4 etmalen, en vraagt een vet salaris.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za jul 24, 2010 9:30 am

Leonardo!? :baaa.gif: :confused.gif:

Goeie genade. Dat kan niet waar zijn. Echt, als hij die vervelende smurf terughaalt dan snap ik er helemaal niets meer van. Wat moeten we daar nu weer mee? Wees toch blij dat we hem hebben kunnen lozen in Breda. Kom op Jol. Hier kun je echt niet mee aankomen.

Het is in ieder geval wel duidelijk dat we de scoutingsrapporten weer volledig links laten liggen. Echt, als ik scout was bij Ajax zou ik ander werk gaan zoeken. Dit is volgens mij allemaal werk dat via zaakwaarnemers tot stand is gekomen.

El Hamdaoui vind ik als enige van dat lijstje wel een interessante speler. Alleen kunnen we wel net doen of 5 miljoen een koopje is maar daar denk ik toch iets anders over. In mijn beleving is dat de categorie spelers die we pas kunnen halen als we iemand verkopen.
Nil volentibus arduum

D_skilled

Bericht door D_skilled » za jul 24, 2010 9:31 am

Fuckbuddy, die eerder de interesse van Ajax in El Hamdaoui wist te melden, heeft nog een toevoeging.
Veel plezier met Mounir mannen!!
Ik had toch ff 100% gelijk...

Dat ie zou komen, dat Ajax wilde betalen in delen. De prijs van hem ligt overigens op meer dan de door de Telegraaf gemelde 5 mio. Zit ook een doorverkoop percentage aan.

Ajax verwacht namelijk dat er een grote kans is dat Suarez vertrekt!
denk erom, El Hamdaoui heeft nog niet getekend hè! Zal vermoedelijk na het weekend zijn.
Hij verdient bij AZ trouwens 600.000 en hij wilt 1,2 hebben bij Ajax...
Laatst gewijzigd door D_skilled op za jul 24, 2010 9:39 am, 1 keer totaal gewijzigd.

T82

Bericht door T82 » za jul 24, 2010 9:33 am

Marillion schreef:Leonardo!? :baaa.gif: :confused.gif:

Goeie genade. Dat kan niet waar zijn. Echt, als hij die vervelende smurf terughaalt dan snap ik er helemaal niets meer van. Wat moeten we daar nu weer mee? Wees toch blij dat we hem hebben kunnen lozen in Breda. Kom op Jol. Hier kun je echt niet mee aankomen.
Ik zou bij elke verkoop van Leonardo de vlag uithangen. Behalve bij de verkoop aan één club en laat dan nou net Ajax zijn... Die jongen is zó verschrikkelijk.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » za jul 24, 2010 9:33 am

ah nee, zit leo ook al bij rioola?

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » za jul 24, 2010 9:42 am

D_skilled schreef:
Veel plezier met Mounir mannen!!
Ik had toch ff 100% gelijk...

Dat ie zou komen, dat Ajax wilde betalen in delen. De prijs van hem ligt overigens op meer dan de door de Telegraaf gemelde 5 mio. Zit ook een doorverkoop percentage aan.

Ajax verwacht namelijk dat er een grote kans is dat Suarez vertrekt!
Yuck! "Ik had toch effe 100% gelijk..." zou je hem niet bij het grof vuil zetten, meneer de voetbalkennert. Wat een homo!

Plaats reactie